En uit Brussel vertrekt hij tegelijk met de IC-Brussel, maar tot aan Antwerpen blijft hij er achter hangen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef James1988 het volgende:
Dat wordt in Breda leuk: om 15:40 vertrekt de intercity naar Zwolle. Laten ze die voorgaan, dan mag de Thalys bij Tilburg in de ankers.
ik neem het artikel niet serieus zolang er geen bron onder staatquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:02 schreef remcoP het volgende:
Centraal Joods Overleg (CJO) wil staking ICE-treinen
Dat er geen bron onderstaat zag ik later pas, ik geloof er nu ook niets meer van.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik neem het artikel niet serieus zolang er geen bron onder staat
Mooi zo houden, op de website van het CJO is er niks over te vinden namelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik neem het artikel niet serieus zolang er geen bron onder staat
Vertrektijd is aangepast naar 15:33. Ze kwamen er daar ook achter... Aankomst 16:06. Zal vertrekken van spoor 2 in Breda.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef James1988 het volgende:
Dat wordt in Breda leuk: om 15:40 vertrekt de intercity naar Zwolle. Laten ze die voorgaan, dan mag de Thalys bij Tilburg in de ankers.
Gisteren heb ik mijn tweede Blokkerkaartje gebruikt voor een rondje Eindhoven-Utrecht-Leeuwarden-Franeker-Leeuwarden-Groningen-Zwolle-'s-Hertogenbosch-Eindhoven. Toen viel me al op dat er veel wagons met balast klaar stonden bij Onnen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail pakt groot uit met de spoorvernieuwing tussen Leeuwarden en Groningen: http://prorail.nl/Pers/Pe(...)ngen-Leeuwarden.aspx
70.000 ton ballast wat er vervoerd moet worden, 14,5 kilometer spoor vernieuwd, evenals acht overwegen. En dat in twee weken tijd
en veel betonnen bielzen nabij Veenwouden en Grijpskerkquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Gisteren heb ik mijn tweede Blokkerkaartje gebruikt voor een rondje Eindhoven-Utrecht-Leeuwarden-Franeker-Leeuwarden-Groningen-Zwolle-'s-Hertogenbosch-Eindhoven. Toen viel me al op dat er veel wagons met balast klaar stonden bij Onnen.
Wordt er veel gesaneerd?quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
ProRail pakt groot uit met de spoorvernieuwing tussen Leeuwarden en Groningen: http://prorail.nl/Pers/Pe(...)ngen-Leeuwarden.aspx
70.000 ton ballast wat er vervoerd moet worden, 14,5 kilometer spoor vernieuwd, evenals acht overwegen. En dat in twee weken tijd
quote:Op maandag 13 augustus 2012 16:47 schreef TheSalesman het volgende:
Die OV-chippaaltjes van NS worden ook steeds fleuriger, die gele stickers lopen nu helemaal door naar boven... Zelfs op station waar geen paaltjes van andere vervoerders te vinden zijn.
[ afbeelding ]
Servex heeft nu ook palen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]Moet je tegenwoordig ook al inchecken om de etos in te komen!?
Vernieuwen sluit niet altijd saneren uitquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
saneren niet, vernieuwd wel
het is vrije baan en er valt daar 0,0 te saneren zonder in de dienstregeling te moeten snoeien en laat Arriva juist de dienstregeling uit willen breidenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vernieuwen sluit niet altijd saneren uitmaar daar gaat dan meestal nog een tijdje overheen.
Dieseltrein. Zwolle-kampen. Museummat. Hmmm.Je kan er geen genoeg van krijgen he Dennis?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef dennistd het volgende:
Was hier de NVBS-excursie met Plan U 121 over de Hanzelijn (op 6 oktober) al voorbij gekomen?
http://www.nvbs.com/toon.php?pag=SNEA_20121006
Ik doe het vooral voor de Hanzelijn, Zwolle-Kampen ben ik al eerder geweest (hoewel ik toen door een blessure geen goede foto heb kunnen maken, dus wellicht een herkansingquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dieseltrein. Zwolle-kampen. Museummat. Hmmm.Je kan er geen genoeg van krijgen he Dennis?
Waarom gebruiken ze daar niet de 114 voor, die ziet er veel beter uit. Maar ach, zo'n afgeragd rood ding met koelkast is ook wel leuk op de Hanzelijn. Alleen zit ik die week niet in Nederland.quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:58 schreef dennistd het volgende:
Was hier de NVBS-excursie met Plan U 121 over de Hanzelijn (op 6 oktober) al voorbij gekomen?
http://www.nvbs.com/toon.php?pag=SNEA_20121006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |