abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 15:54:54 #201
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_115559680
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Overhandig spots
Sziget A-Trein (NS):
Em V.09.26 Ut A.10.28 (spoor 4a)
dan een rondje Ut-Hvs-Wp-Dmnz-Bkl-Ut
Ut V.12.04 Em A.13.07

Sziget B-Trein (LOCON):
Em V.10.10 Ut A.11.18 (spoor 4a)
Ut V.11.30 Amf A.11.50
Amf V.12.26 Em A.13.47

Vice Sziget Express (NS):
Em V.11.26 Ut A.12.28 (spoor 4a)
dan een rondje Ut-Hvs-Wp-Dmnz-Bkl-Ut
Ut V.13.56 Em A.15.05

Bron: NS Chartertrains

En de rijtuigen waren EuroExpress (Muller) voor de Sziget-A trein
EuroExpress (Muller) en ÖBB en Slowaakse ligrijtuigen voor de Sziget-B trein
pi_115559784
Bedankt!
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 16:11:21 #203
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_115560372
Vanwege een geopende spoorbrug bij station Harlingen is er voorlopig geen treinverkeer mogelijk tussen Harlingen en Harlingen-Haven. Arriva heeft treinvervangend vervoer in de vorm van touringcars ingezet.

De brug zal vast kaduuk zijn ofzo....
pi_115562123
Seinstoring heerhugowaard - alkmaar.. net als ik met de trein moet ipv mag..
pi_115562571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef Socios het volgende:

[..]

Overhandig spots
Ik spot niet :) Ik woon gewoon al 19 jaar aan het spoor en vroeg mij het zodoende af. als je er zo lang woont begin je je er vanzelf wel een beetje mee bezig te houden :P

Ik zag idd ook een trein gemixt met wat duitse en een met wat oostenrijkse rijtuigen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:12:55 #206
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115565592
Vandalisme (koperdiefstal) op de LGV Nord: alle treinverkeer ernstig vertraagd (+90, gemiddeld).
  Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:40:46 #207
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_115566389
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat Dennis al weer langs de baan staan. Stukton is namelijk weer met een loc naar Bentheim afgezet om de eerste drie stellen voor Zwolle - Emmen op te halen en naar Leidschendam te brengen.
Helemaal juist :Y
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:45:11 #208
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_115566528
Eigenlijk geen vertrouwen meer in ProRail. Van hun belofte "nul verwijtbare storingen" komt niets terecht, zo te zien.

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
pi_115567092
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 16:58 schreef Xetran het volgende:
Ik spot niet :) Ik woon gewoon al 19 jaar aan het spoor en vroeg mij het zodoende af. als je er zo lang woont begin je je er vanzelf wel een beetje mee bezig te houden :P

Ik zag idd ook een trein gemixt met wat duitse en een met wat oostenrijkse rijtuigen.
Tof! :D

Volgende maand betrek ik de woning in Osnabrück, vlakbij het Hauptbahnhof. Met zicht op ICE's. :D
pi_115567402
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Eigenlijk geen vertrouwen meer in ProRail. Van hun belofte "nul verwijtbare storingen" komt niets terecht, zo te zien.

http://www.voorbeterov.nl/120812.php
was die 'belofte' niet gedaan voor 2015?
pi_115567417
Railjets uit Oostenrijk zijn schweetttt O+ helaas Semmeringbahn in het donker afgelegd :'(
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:14:24 #212
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115567483
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef b2py het volgende:

[..]

was die 'belofte' niet gedaan voor 2015?
De belofte is 'in 2015 0 aan ProRail verwijtbare storingen', dan zou je een langzaam neergaande trend verwachten. Geen status quo of erger.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:19:08 #213
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_115567676
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:14 schreef James1988 het volgende:

[..]

De belofte is 'in 2015 0 aan ProRail verwijtbare storingen', dan zou je een langzaam neergaande trend verwachten. Geen status quo of erger.
Dat dus. 2014 en 2015 zijn voor de laatste 5%. 2012 en 2013 zijn voor de grote verbeterslagen. En die blijven tot nu toe uit.
pi_115568974
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef dennistd het volgende:

[..]

Helemaal juist :Y

Gave combo zeg,
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_115569605
Het geen ProRail nastreeft is een negwerk zonder wissels waardoor men geen treinen kan rijden. Stilstaande treinen kunnen dan parkeergeld gaan betalen. Het is cru, maar dit is wel wat voor het financiele circus vsn die toko het aller beste is.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
pi_115569708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Het geen ProRail nastreeft is een negwerk zonder wissels waardoor men geen treinen kan rijden. Stilstaande treinen kunnen dan parkeergeld gaan betalen. Het is cru, maar dit is wel wat voor het financiele circus vsn die toko het aller beste is.
Nee hoor, ook dat kunnen ze niet. Ze kunnen een trein nergens fatsoenlijk parkeren zonder dat die binnen een week compleet ondergespoten is met graffiti...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:13:25 #217
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115569746
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nee hoor, ook dat kunnen ze niet. Ze kunnen een trein nergens fatsoenlijk parkeren zonder dat die binnen een week compleet ondergespoten is met graffiti...
behalve als ie binnen kan staan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115569874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef dennistd het volgende:

[..]

Helemaal juist :Y

Gaaf! Kan niet wachten tot ze hier tussen Zwolle en Emmen hun baantjes trekken.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:23:07 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115570103
Geld vragen voor geparkeerde treinen, dat was ProRail volgens mij al eens van plan. Want tsja, die grote zware treinen op hun mooie infrastructuur zomaar stil laten staan hč... zonde van die mooie glimmende spoortjes!

Oh trouwens, lang lang geleden heb ik het hier eens over het 'derde spoorwegpakket' gehad. Het pakket is een aantal maatregelen van de Europese Unie waarmee zaken als een machinistenrijbewijs, reizigersrechten en verdere liberalisering van het spoor geregeld worden. Aangezien dit vanuit de EU komt, moeten lidstaten dit omzetten in nationale wetgeving.

De gedachte achter de liberalisering is dat vervoerders zonder hulp van anderen internationale treinen in kunnen leggen. In de Wet personenvervoer 2000 staat echter: "Het is verboden openbaar vervoer te verrichten zonder daartoe verleende concessie", de WP2000 zou dus moeten worden aangepast om deze maatregel te implementeren.

Er ligt nu een conceptwetsvoorstel, waarin een uitzondering staat: "Het verbod, bedoeld in het eerste lid, geldt niet voor grensoverschrijdend personenvervoer per trein waarbij slechts een station in Nederland wordt aangedaan."

Iets verderop:
quote:
Het verbod, bedoeld in het eerste lid, geldt niet voor grensoverschrijdend personenvervoer per trein indien daarvoor een of meer aanvragen als bedoeld in artikel 19a, tweede lid, zijn gedaan en de Autoriteit Consument en Markt heeft vastgesteld dat:
a. het hoofddoel van het vervoer internationaal passagiersvervoer is of dat geen aanvraag het hoofddoel betreft, en
b. het vervoer van passagiers tussen stations in Nederland het economisch evenwicht van een of meer concessies van een spoorwegonderneming niet in gedrang brengt of dat geen aanvraag het economisch evenwicht betreft.
De reden hierachter: de Nederlandse overheid wil in staat zijn en blijven om exclusieve concessies te gunnen aan een partij. Ofwel: een concurrent voor de Fyra naar Brussel (in de vorm van een intercity via Den Haag en Roosendaal) is wettelijk onmogelijk gemaakt door de overheid. DB en Eurostar naar Londen is ook vrijwel onmogelijk zonder medewerking van de NS.

Ik vraag me af in hoeverre de implementatie voldoet aan het idee van de richtlijn zoals de EU deze voor ogen had. De EU heeft de mogelijkheid opengehouden voor exclusieve concessies. Uit Europese wollige teksten:
quote:
2.4. De oplossing waarvoor is gekozen
De behoeften lopen uiteen naar gelang van het marktsegment (grensoverschrijdend regionaal, internationaal over grote afstand, hoge snelheid ...) en afhankelijk van het feit of de betrokken dienst al dan niet rendabel is. Dit leidt tot een soepele aanpak die zowel ruimte laat voor concurrentie op basis van vrije toegang als voor de gunning van openbare-dienstcontracten die eventueel voorzien in exclusieve rechten voor bepaalde diensten.
Daarom wordt voorgesteld als algemeen principe uit te gaan van openstelling voor concurrentie op basis van vrije toegang, zij het met de mogelijkheid voor de lidstaten deze toegang te beperken wanneer zij een openbare-dienstcontract sluiten, met dien verstande dat de bepalingen van Verordening nr. 1191/69, of van de verordening waardoor deze zal worden vervangen, strikt in acht worden genomen, en wanneer het economische evenwicht van de betrokken openbare dienst bedreigd wordt.
In de praktijk kunnen zich de volgende drie gevallen voordoen:
- twee lidstaten (of twee plaatselijke overheden aan weerszijden van een landsgrens) stellen samen voor een internationale dienst een openbare-dienstcontract met exclusieve rechten voor de betrokken dienst op en gunnen dit, met inachtneming van Verordening nr. 1191/69;
- twee lidstaten (of twee plaatselijke overheden aan weerszijden van een landsgrens) stellen samen voor een internationale dienst een openbare-dienstcontract zonder of met gedeeltelijke exclusieve rechten voor de betrokken dienst op en gunnen dit, met inachtneming van Verordening nr. 1191/69;
- de dienst wordt geacht open te staan voor concurrentie op basis van vrije toegang.
In al deze gevallen bestaat de mogelijkheid dat de internationale dienst gebruik maakt van een lijn waarop bepaalde diensten worden geëxploiteerd op basis van een openbare-dienstcontract op nationaal niveau. Zo zou voor de toekomstige hogesnelheidslijn tussen Madrid en Perpignan een openbare-dienstcontract met exclusieve rechten kunnen worden opgesteld voor het traject Madrid - Barcelona. Deze exclusieve rechten zouden inhouden dat geen enkele andere exploitant een nationale dienst mag opzetten die zich beperkt tot het traject Madrid - Barcelona. Deze rechten zouden er echter niet aan in de weg kunnen staan dat een internationale exploitant die een dienst tussen Perpignan en Madrid onderhoudt passagiers in Barcelona laat in- of uitstappen, tenzij kan worden aangetoond dat daardoor het economische evenwicht van het betrokken openbare-dienstcontract in het gedrang zou kunnen komen.
Hierbij dient echter te worden aangetekend dat internationale diensten enerzijds en diensten die op nationaal niveau op basis van een openbare-dienstcontract worden geëxploiteerd anderzijds niet dezelfde markten bestrijken. Diensten die op basis van een openbare-dienstcontract worden onderhouden hebben namelijk over het algemeen een regionaal karakter, doen een groot aantal stations aan en zijn bestemd voor reizigers die een kort of middellang traject afleggen. Internationale diensten daarentegen maken over het algemeen minder tussenstops en zijn bedoeld voor reizigers die grotere afstanden afleggen.
De oplossing die voor de openstelling van de markt wordt voorgesteld is evenwichtig, aangezien zij de nationale of lokale overheden die dit willen de mogelijkheid geeft samen openbare-dienstcontracten te gunnen, en tevens vrij baan geeft aan de ontwikkeling van nieuwe initiatieven en de mogelijkheid van cabotage intact laat, zodat de internationale diensten zich onder reële economische omstandigheden kunnen ontwikkelen.
Aangezien toegangsrechten zullen worden verleend voor internationale diensten, is de thans bestaande verplichting een internationaal samenwerkingsverband op te richten niet langer gerechtvaardigd op de datum waarop die toegangsrechten ingaan. Zoals is aangetoond in besluit GVG/FS van de Commissie [9], kan de verplichting een internationaal samenwerkingsverband op te richten een ernstige belemmering voor toegang tot de markt vormen. Daarom wordt voorgesteld alle verwijzingen naar het begrip internationaal samenwerkingsverband per 1 januari 2010 te schrappen.


[ Bericht 27% gewijzigd door James1988 op 14-08-2012 21:01:40 ]
pi_115575712
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef b2py het volgende:

[..]

was die 'belofte' niet gedaan voor 2015?
Nee, voor 1961 :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_115575767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:40 schreef dennistd het volgende:
Helemaal juist :Y
[url=http://www.spoornieuws.nl/foto/gtw.jpg
Wanneer komt dat spul in dienst? Deze december al? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:36:34 #222
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115576253
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wanneer komt dat spul in dienst? Deze december al? :o
Jep
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:02:34 #223
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_115577585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 09:43 schreef TheSalesman het volgende:

[..]

Uiteindelijk komt er een single check-in/check-out systeem voor alle spoorvervoerders.. Kunnen al die andere paaltjes weg en zijn de stickertjes ook niet meer nodig ;).
Dat hadden die faalhazen gelijk moeten doen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:19:23 #224
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115578431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wanneer komt dat spul in dienst? Deze december al? :o
En daarmee verdwijnt weer heel wat Plan Versleten van het spoor :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:21:05 #225
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115578524
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En daarmee verdwijnt weer heel wat Plan Versleten van het spoor :P
*O*
pi_115578932
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En daarmee verdwijnt weer heel wat Plan Versleten van het spoor :P
Nou dat zou op zich tijd worden ook ja ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:42:13 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115579386
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou dat zou op zich tijd worden ook ja ^O^
je bent er dan nog niet vanaf, want met name in het zuiden van het land kart het spul dan nog rond
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115579470
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je bent er dan nog niet vanaf, want met name in het zuiden van het land kart het spul dan nog rond
Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verder :? :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:45:07 #229
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115579500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verder :? :N
tot maart ook nog op Amersfoort - Ede-Wageningen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115579545
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

tot maart ook nog op Amersfoort - Ede-Wageningen :P
Daar zie ik alleen maar Protos rijden eigenlijk. Kruis er elke dag wel 2.

Er staat er idd nog wel eentje op de bokkeduinen ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_115579578
Gaat die kippenlijn trouwens ook nog verstadlerd worden? Dan wordt het nog leuk hier :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:47:54 #232
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115579622
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat die kippenlijn trouwens ook nog verstadlerd worden? Dan wordt het nog leuk hier :P
vanaf maart is het 5x Protos en een GelenkTriebWagen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115579663
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Gelenk Trieb Wagen
Strikt genomen rijdt dat er al sinds ehmm. het eind van de Tweede Wereldoorlog? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 23:50:55 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115579767
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Strikt genomen rijdt dat er al sinds ehmm. het eind van de Tweede Wereldoorlog? :+
wel eerder toch? De dieseldrie was toch de eerste?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115580055
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

wel eerder toch? De dieseldrie was toch de eerste?
Weet ik veel hoe lang er nog Lok-bespannt gereden is daar :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:01:06 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115580208
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Weet ik veel hoe lang er nog Lok-bespannt gereden is daar :P
vast, maar het mat'34 was het eerste gelede mat dat er in Nederland rondreed. Tot dan toe waren het locs met wagons er achter gekoppeld.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115580264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verder :? :N
Op alle sprintertrajecten zuidelijker dan Eindhoven (startende bij sprintertraject Tilburg Universiteit - Weert) is de Plan V het gangbare materiaal, met heel af en toe een SGMm'etje. En dan zal nog wel een jaar of vier zo blijven omdat de extra order SLT's nooit is doorgezet vanwege "toiletgate".
pi_115580361
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

vast, maar het mat'34 was het eerste gelede mat dat er in Nederland rondreed. Tot dan toe waren het locs met wagons er achter gekoppeld.
single units reden al wel. Sinds op zn minst 1908. Ook dat is geen GTW in strikte zin.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:05:46 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115580407
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

single units reden al wel. Sinds op zn minst 1908. Ook dat is geen GTW in strikte zin.
true, en ik deed ook de blokkendozen (mat'24) tekort hiermee
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115580481
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

true, en ik deed ook de blokkendozen (mat'24) tekort hiermee
Ook nog idd. Prachtige treinen. Het enige mat wat ik echt zal missen als we definitief afscheid gaan nemen van de 1500-1800 volt standaard.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:12:12 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115580703
het zal mij trouwens benieuwen of ze de komende dagen het DDZ ook weer aan de kant zetten. Er komt namelijk weer warm weer aan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115580806
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
het zal mij trouwens benieuwen of ze de komende dagen het DDZ ook weer aan de kant zetten. Er komt namelijk weer warm weer aan
En dan? Een weekendje 29 graden ja. Boeiend?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:20:55 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115581132
quote:
5s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En dan? Een weekendje 29 graden ja. Boeiend?
mja, het DDZ kan het niet hebben iig :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115581178
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, het DDZ kan het niet hebben iig :+
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:25:20 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115581330
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik durf het bijna niet te vragen, maar....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals al eerder genoemd: niet werkende en lekkende airco's
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115581433
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zoals al eerder genoemd: niet werkende en lekkende airco's
Wat voor vorm hebben die dingen die contact maken met de spoorstaaf? Ik heb ooit eens gedroomd dat die het beste "rond" kunnen zijn, maar misschien moet dat nog uitgevonden worden. Kan dat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:29:46 #247
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115581504
vast, maar ophopend vocht in de buurt van elektronica brengt je tegenwoordig niet zo ver meer.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_115581569
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
vast, maar ophopend vocht in de buurt van elektronica brengt je tegenwoordig niet zo ver meer.
Tsja *schouders ophaalt ophopend vocht *schouders ophaalt 't is niet anders *schouders ophaalt De techniek staat voor niets *schouders ophaalt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 00:38:15 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115581849
de techniek staat tegenwoordig voor niets
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 15 augustus 2012 @ 01:12:15 #250
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_115583135
We kunnen mensen op de maan zetten, maar we kunnen geen vochtbestendige trein maken. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')