Nou dat zou op zich tijd worden ook jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En daarmee verdwijnt weer heel wat Plan Versleten van het spoor
je bent er dan nog niet vanaf, want met name in het zuiden van het land kart het spul dan nog rondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zou op zich tijd worden ook ja
Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verderquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bent er dan nog niet vanaf, want met name in het zuiden van het land kart het spul dan nog rond
tot maart ook nog op Amersfoort - Ede-Wageningenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verder![]()
Daar zie ik alleen maar Protos rijden eigenlijk. Kruis er elke dag wel 2.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tot maart ook nog op Amersfoort - Ede-Wageningen
vanaf maart is het 5x Protos en een GelenkTriebWagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat die kippenlijn trouwens ook nog verstadlerd worden? Dan wordt het nog leuk hier
Strikt genomen rijdt dat er al sinds ehmm. het eind van de Tweede Wereldoorlog?quote:
wel eerder toch? De dieseldrie was toch de eerste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strikt genomen rijdt dat er al sinds ehmm. het eind van de Tweede Wereldoorlog?
Weet ik veel hoe lang er nog Lok-bespannt gereden is daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wel eerder toch? De dieseldrie was toch de eerste?
vast, maar het mat'34 was het eerste gelede mat dat er in Nederland rondreed. Tot dan toe waren het locs met wagons er achter gekoppeld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe lang er nog Lok-bespannt gereden is daar
Op alle sprintertrajecten zuidelijker dan Eindhoven (startende bij sprintertraject Tilburg Universiteit - Weert) is de Plan V het gangbare materiaal, met heel af en toe een SGMm'etje. En dan zal nog wel een jaar of vier zo blijven omdat de extra order SLT's nooit is doorgezet vanwege "toiletgate".quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ik kom heb ik het al tijden niet meer gezien. Ja wat plukstellen op de Dijksgracht en de Wgm, maar verder![]()
single units reden al wel. Sinds op zn minst 1908. Ook dat is geen GTW in strikte zin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vast, maar het mat'34 was het eerste gelede mat dat er in Nederland rondreed. Tot dan toe waren het locs met wagons er achter gekoppeld.
true, en ik deed ook de blokkendozen (mat'24) tekort hiermeequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
single units reden al wel. Sinds op zn minst 1908. Ook dat is geen GTW in strikte zin.
Ook nog idd. Prachtige treinen. Het enige mat wat ik echt zal missen als we definitief afscheid gaan nemen van de 1500-1800 volt standaard.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
true, en ik deed ook de blokkendozen (mat'24) tekort hiermee
En dan? Een weekendje 29 graden ja. Boeiend?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
het zal mij trouwens benieuwen of ze de komende dagen het DDZ ook weer aan de kant zetten. Er komt namelijk weer warm weer aan
mja, het DDZ kan het niet hebben iigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Een weekendje 29 graden ja. Boeiend?
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het DDZ kan het niet hebben iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....zoals al eerder genoemd: niet werkende en lekkende airco'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Wat voor vorm hebben die dingen die contact maken met de spoorstaaf? Ik heb ooit eens gedroomd dat die het beste "rond" kunnen zijn, maar misschien moet dat nog uitgevonden worden. Kan dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoals al eerder genoemd: niet werkende en lekkende airco's
Tsja *schouders ophaalt ophopend vocht *schouders ophaalt 't is niet anders *schouders ophaalt De techniek staat voor niets *schouders ophaaltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef Peterselieman het volgende:
vast, maar ophopend vocht in de buurt van elektronica brengt je tegenwoordig niet zo ver meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |