twitter:NSHispeed twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:00:17Trein behangen met edelmetaal morgen in NL te verwachten…! Volg ons ook op facebook. reageer retweet
Zullen wel speciale NS-spanbanden zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Nooit geweten dat de airco's van de SLT's met spanbanden vast zijn gezet
http://www.flickr.com/pho(...)14246/in/photostream
Wisten jullie dat de adressendatabase voor de BahnCard blijkbaar iets anders is dan wat je op Meine Bahn ingevuld hebt? Daardoor is de factuur voor mijn nieuwe card dus naar mijn oude adres gestuurd, daar 2 maanden blijven liggen, en nu is mijn kaart verlopen en ben ik al mijn BahnBonuspunkte kwijt en kan ik zometeen vrolijk weer een nieuwe kaart aanvragen. Met natuurlijk weer een ander nummer. EN met nul punten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:53 schreef James1988 het volgende:
Wisten jullie dat de DB BahnCard ook geldig is voor grensoverschrijdende trajecten bij de SBB en de ÖBB? Ik niet namelijk!
quote:Since early 2010 we have changed the conditions for BahnCard holders who don’t live in Germany. They will receive an invoice first and the new BahnCard will be sent only if the invoice is paid in time. Otherwise it will be cancelled and no BahnCard will be sent.
We hope this will makes things more comfortable for our clients.
As an alternative, if a foreign client wants to pay by credit card, he can order a new BahnCard online when needed, paying by credit card.
Ja tuurlijk anders doen de souvenirjagers het vannachtquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:16 schreef b2py het volgende:
Er wordt overigens nu al begonnen met het slopen van de londen parken op en om de stations.
Je lijkt de NS welquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:25 schreef James1988 het volgende:
De bordjes kan ik er niet op vinden, helaas. Wat ik wel kan vinden is de lengte van de tunnel bij Berlin Hauptbahnhof (de Noord-Zuid-verbinding) is trouwens 3.453 meter, het doorsnedeoppervlak is 41 m² groot. Dat je het maar weet.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt de NS wel![]()
"Ik wil van Amersfoort naar Utrecht, welke trein moet ik nemen?
-Geen idee, maar de Fyra rijdt toeslagvrij tussen Schiphol en Breda"
Word als het tegenzit iets later ... Aanrijding met persoon tussen Tilburg en Den Bosch....quote:Op maandag 13 augustus 2012 10:51 schreef greavy het volgende:
De Thalys die gaat komen met de sporters heeft alle gewonnen medailles afgebeeld op de trein gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |