Nee, dat ben ik niet. Ronduit absurd dat er (weer) personen zijn die zich daar voor doen als Socios dan wel de spot bedrijven met username in kwestie.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:02 schreef b2py het volgende:
Priceless op Somda:
http://somda.nl/forum/122(...)+dingen+11+augustus/
(Mocht het echt Socios zijn, briljant)
Screenshot want het is weg-geëdit)
[ afbeelding ]
Ik heb net geprobeerd in te loggen. Gelukkig werkt alles nog.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:00 schreef Belastinginspecteur het volgende:
Zal mij niks verbazen als er iemand nu een life-time ban heeft daar... Zo zielig zijn ze er wel.
Stond die trein op het laatste spoor tegen het centrum aan ?quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:45 schreef dennistd het volgende:
In Hengelo staat een pimpel stil, met loc, op het nogal niet aan het perron liggende spoor 6. Rare plek moet ik zeggen..., want dat spoor is zo kort dat je onmogelijk vanuit Almelo binnen kunt komen en zonder terug te steken weer door kunt mat Bentheim.
de centrum kant is spoor 1, niet echt dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Stond die trein op het laatste spoor tegen het centrum aan ?
Ah oke, ja ik ken de spoornummers niet uit mn hoofdquote:Op zondag 12 augustus 2012 09:59 schreef dennistd het volgende:
[..]
de centrum kant is spoor 1, niet echt dus
Volgens mij was het 6, maar ik kan me een spoor vertelt hebben (ik zag het vanuit de intercity naar Almelo)
RATP wil het iig niet en volgens mij heeft de SNCF ook liever niet dat je foto's maakt op de stations, maar zij zijn veel minder actief bij het controleren van het verbod.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:47 schreef b2py het volgende:
Ohja, nog een vraagje.
Ik was afgelopen week in Parijs en was ook op en rond de stations en metro.
Maar van welke mag je nou geen foto maken? Ik wist dat er een fotoverbod was, maar geldt dat bij de RATP of bij de SNCF?
Ik heb dat stiekem wel gedaan:quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
volgens mij heeft de SNCF ook liever niet dat je foto's maakt op de stations
Ok, bedankt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
RATP wil het iig niet en volgens mij heeft de SNCF ook liever niet dat je foto's maakt op de stations, maar zij zijn veel minder actief bij het controleren van het verbod.
Die schieten je dood als je een plaatje schiet, daarom heb ik ook stiekem gefotografeerd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 12:07 schreef b2py het volgende:
Er stonden ook enkele militairen met machinegeweren. Waarom dat nodig was..
twitter:NSHispeed twitterde op zondag 12-08-2012 om 15:00:17Trein behangen met edelmetaal morgen in NL te verwachten…! Volg ons ook op facebook. reageer retweet
Zullen wel speciale NS-spanbanden zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Nooit geweten dat de airco's van de SLT's met spanbanden vast zijn gezet
http://www.flickr.com/pho(...)14246/in/photostream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |