ja, ik word dit jaar 21, en vind dat al oudquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk maar ging in op
[..]
Overigens vind ik 22 zijn inderdaad een 'al'
en dan dit jaar 20 punten moeten goedmaken + vakken tweede jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Echte bazen, zoals Yours truly, halen gewoon precies 40 punten voor het BSA dit jaar
no spangquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan dit jaar 20 punten moeten goedmaken + vakken tweede jaarnee, high succes.
ADTJUUUUUH!@@@@@@!!!!!!quote:
Maar jij bent 'pas' 14.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoor helaas ook bij de falers, door LR van de uni gekickt.
Alsnog, door jou ervan afgekickt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ADTJUUUUUH!@@@@@@!!!!!!
[..]
Maar jij bent 'pas' 14.
Bel Jomandaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Vitesse morgen met meer dan 2 goals winnen van Anzji?
Als Anzhi speelt zoals ze in Rusland deden, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Vitesse morgen met meer dan 2 goals winnen van Anzji?
Wie kan pisvee loten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus 5 of 6 clubs in de loting bij de vEL vrijdag
Fedor Smolov maakt Vitesse kapot, wat een wereldspits is datquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV, FCT en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fedor Smolov maakt Vitesse kapot, wat een wereldspits is dat
Behalve als Feijenoord Inter of liverpool lootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FC en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
AZ haalt de groepsronde ook wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FCT en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
Zie ik nog wel gebeuren trouwensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Of Feyenoord loot Liverpool of Inter.
Die krijgen weer een loodzware loting toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Of Feyenoord loot Liverpool of Inter.
AZ ook wel man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FCT en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
Vond ik bij Feyenoord ook al wel een leuke speler al was niemand bij Feyenoord het met mij eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fedor Smolov maakt Vitesse kapot, wat een wereldspits is dat
Heerlijk nummer, gelijk weer even luisteren.quote:
Feyenoord gaat CSKA of Sporting Portugal loten. Ik voel het aan mijn water.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve als Feijenoord Inter of liverpool loot
Er zitten zoveel non-clubs bij, dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Heerenveen ook een beschermde status
Dat zou balen zijn. Ik hoop op AA gent/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat CSKA of Sporting Portugal loten. Ik voel het aan mijn water.
en met sporting hebben we toch een goede historiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop Genk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn. Ik hoop op AA gent/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Jojoortje. Nog 2 dagen er om half 6 uit en dan zuipen voor het leven
Heb jij trouwens nog iets van stem over, ik totaal niet? Ik heb alleen maar keihard staan schreeuwen, zingen en heb constant een peuk in mijn smoel gehad van de spanningquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
als Feyenoord sporting loot dan weet ik zeker dat er ergens daarboven een voetbalgod zit die een gigantische pestpleurishekel aan me heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat de voetbalgod eerder een hekel heeft aan portugezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Cara het volgende:
[..]
als Feyenoord sporting loot dan weet ik zeker dat er ergens daarboven een voetbalgod zit die een gigantische pestpleurishekel aan me heeft.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben een man van eind veertig.
Ben benieuwd of we nog een boete krijgen voor die aanstekersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Cara het volgende:
[..]
als Feyenoord sporting loot dan weet ik zeker dat er ergens daarboven een voetbalgod zit die een gigantische pestpleurishekel aan me heeft.
Valt mee, gisteren wel aardig kapot. Maar dat komt ook doordat ik de ene peuk met de ander aansteek bij dat soort wedstrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog iets van stem over, ik totaal niet? Ik heb alleen maar keihard staan schreeuwen, zingen en heb constant een peuk in mijn smoel gehad van de spanning
Hoe dom kun je zijn als supporter? Echt serieus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nog een boete krijgen voor die aanstekers
ik ben net zo een man van 40 als jojo isquote:
Ik denk dat je wel een zwaardere straf kan verwachten dan een boete als er een vooronderzoek komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben benieuwd of we nog een boete krijgen voor die aanstekers
Ja ik ook man, werd helemaal gek van de spanningquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt mee, gisteren wel aardig kapot. Maar dat komt ook doordat ik de ene peuk met de ander aansteek bij dat soort wedstrijden.
Nee, alleen als er iemand was geraakt volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een zwaardere straf kan verwachten dan een boete als er een vooronderzoek komt.
Reken er maar op dat die komt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een zwaardere straf kan verwachten dan een boete als er een vooronderzoek komt.
dat denk ik niet. de onderlinge resultaten tussen nederland en portugal is volgens mij 1-15 en dan weet ik niet eens welke ene dat dan moet zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk dat de voetbalgod eerder een hekel heeft aan portugezen
Benfica - PSV 1988quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Cara het volgende:
[..]
dat denk ik niet. de onderlinge resultaten tussen nederland en portugal is volgens mij 1-15 en dan weet ik niet eens welke ene dat dan moet zijn
Nou, dat is zeker het geval geweest. Die dugout kregen tientallen aanstekers en bekers bier over zich heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, alleen als er iemand was geraakt volgens mij.
quote:
Ah kankerzooi, we liggen nog steeds onder een vergrootglas natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn leeggekocht joh. Kom gezellig die finale in de ArenA spelen tegen Ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Cara het volgende:
[..]
dat denk ik niet. de onderlinge resultaten tussen nederland en portugal is volgens mij 1-15 en dan weet ik niet eens welke ene dat dan moet zijn
je moet toch als Geel helemaal gek worden. 80 minuten lang te hopen dat die 1-0 valt en dan zie je in de laatste minuut niet alleen 2,1 miljoen wegvallen maar ook nog een grote boete erbij komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat is zeker het geval geweest. Die dugout kregen tientallen aanstekers en bekers bier over zich heen.
kloptquote:
sinds onze eerste seksueel getinte dm'squote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Cara sinds wanneer heb je jouw onderschrift zo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, dat is zeker het geval geweest. Die dugout kregen tientallen aanstekers en bekers bier over zich heen.
Een van mijn wijsheden hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Jojoortje het volgende:
Cara sinds wanneer heb je jouw onderschrift zo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Klopt ja, zat net nog even wat beelden terug te kijken, Koeman die erheen liep. Die mongolen liepen ook gewoon te provoceren en terug te gooien. Volgende keer even van Gastel en BMI naar de dug-out sturen
De wolf gebruiken daarvoor, of boskampquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Klopt ja, zat net nog even wat beelden terug te kijken, Koeman die erheen liep. Die mongolen liepen ook gewoon te provoceren en terug te gooien. Volgende keer even van Gastel en BMI naar de dug-out sturen
En dat was?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef Cara het volgende:
[..]
sinds onze eerste seksueel getinte dm's
Lijkt me redelijk logisch als je de hele tijd bekogeld wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Over 4 jaar mag je toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben jaloers op je Cara. Ik wil jojoortje al sinds 2010
Gebeurt ook altijd tegen die joden, die vluchten dan heel snel de dug out in. Die Kiev bazen gooiden gewoon terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk logisch als je de hele tijd bekogeld wordt.
snel voorbijquote:
quote:
toch zijn het stuk voor stuk complete mongolen en kan ik er niet om lachenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurt ook altijd tegen die joden, die vluchten dan heel snel de dug out in. Die Kiev bazen gooiden gewoon terug.
terecht deze adoratie.quote:
Ging jij nou naar Blanes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Over een uurtje kan ik eindelijk naar schiphol.
Mijn broer had super veel Lego altijd en ik kwam dan als snotneus altijd langs om mee te spelen, maar dan brak ik weer een gedeelte van zijn trots af en dan werd hij pislinkquote:
Veel plezier alvast hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Henk Fraser kan ook wel mee. Dan heb je al een leuk stel hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De wolf gebruiken daarvoor, of boskamp
Die nu omeunig lelijk is geworden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:29 schreef Cara het volgende:
haha awesome ik heb een date met een vroegere crush van op de basisschool
Blanes? Neuk ze dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:28 schreef Tjacka het volgende:
nee echt superontwikkeld snap wel dat ik haar vroeger leuk vondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die nu omeunig lelijk is geworden?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | Internazionale Liverpool Marseille Sporting CP CSKA Moskou [b]PSV[/b] Bordeaux [b]Twente[/b] Stuttgart Metalist [b]AZ[/b] Athletic Bilbao Club Brugge Levante Partizan Lazio Trabzonspor Newcastle United Steaua Boekarest Sparta Praag [b]Heerenveen[/b] Rosenborg BK Young boys Racing Genk Dnipro Dnipropetrovsk Vaslui Tiraspol Atromitos Debrecen Dinamo Boekarest Hearts of Middlotian [b]Feyenoord[/b] |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |