Behalve als Feijenoord Inter of liverpool lootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FC en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
AZ haalt de groepsronde ook wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FCT en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
Zie ik nog wel gebeuren trouwensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Of Feyenoord loot Liverpool of Inter.
Die krijgen weer een loodzware loting toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Of Feyenoord loot Liverpool of Inter.
AZ ook wel man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
PSV, FCT en Feyenoord halen de poulefase sowieso wel.
Vond ik bij Feyenoord ook al wel een leuke speler al was niemand bij Feyenoord het met mij eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Fedor Smolov maakt Vitesse kapot, wat een wereldspits is dat
Heerlijk nummer, gelijk weer even luisteren.quote:
Feyenoord gaat CSKA of Sporting Portugal loten. Ik voel het aan mijn water.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Behalve als Feijenoord Inter of liverpool loot
Er zitten zoveel non-clubs bij, dat zou kunnen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Heerenveen ook een beschermde status
Dat zou balen zijn. Ik hoop op AA gent/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord gaat CSKA of Sporting Portugal loten. Ik voel het aan mijn water.
en met sporting hebben we toch een goede historiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop Genk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn. Ik hoop op AA gent/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ga slapen en dromen over Jojoortje. Nog 2 dagen er om half 6 uit en dan zuipen voor het leven
Heb jij trouwens nog iets van stem over, ik totaal niet? Ik heb alleen maar keihard staan schreeuwen, zingen en heb constant een peuk in mijn smoel gehad van de spanningquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |