dat gebitquote:
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Vanyel zullen we eens samen naar een OUD meet gaan als dat weer eens is?
lol wut?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnen
Volgens mij riep ik net al dat ik niet zo van de internetmeets ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef Nielsch het volgende:
Vanyel zullen we eens samen naar een OUD meet gaan als dat weer eens is?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pas maar op vanyel. voor je het weet zit je aan nielsch vast en open je een topic in fhf voor theelepeltjes en waslijnen
ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik kan er heel gore verhalen over vertellen
Als je pics van voor en na post volgens mij best wel wat!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoeveel sponsors je in FHF bereid zou kunnen krijgen om een borstvergroting te betalen.
had je plannen? niks mis met jouw tetten toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vraag me af hoeveel sponsors je in FHF bereid zou kunnen krijgen om een borstvergroting te betalen.
Daarom, gaan we samen. Is leuk. En zo niet dan gaan we ergens anders heen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik net al dat ik niet zo van de internetmeets ben.
Hoewel het beeld van jou tussen tig keuvelende moekes met nog meer rondrennende kinderen me wel aanspreekt
gatverdegatverquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ookgebit van een drol vissen, want drolkijken en weer in doen! Toen moest ik wel ff kokken.
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
vanyel woont toch bij mij in de buurt?
ik ga d'r gewoon stalken
Dat is nog wel een flink stuk de A2 omhoog hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
vanyel woont toch bij mij in de buurt?
ik ga d'r gewoon stalken
Ik dacht al!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
nee of ik haal d'r met iemand anders door de war
quote:
Nou ik kom morgen dus nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Laat die arme Vanyel toch lekker anoniem wezen! OUD-meetings zijn vreselijk!
wat dacht je, 1 pot nat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben in de war met nirak die woont bij mij in de buurt
mijn allerergste was een pg-bewoner in een bed vol diarree aantreffen. en dan in die plas idd een gebit aantreffen. kan je eerst die bewoner helemaal douchen, dat is geen probleem, maar daarna dat gebit....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ookgebit van een drol vissen, want drolkijken en weer in doen! Toen moest ik wel ff kokken.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ook! Misschien dat ik dan ooit nog de naam van Dot -bijna datumtweeling met Puck- te weten kom...
blegh...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zie ze bijna dagelijks
ook naakt
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
wat dacht je, 1 pot nat?![]()
![]()
sorry vanyel, grapje
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
![]()
sorry vanyel, grapje
* Nirak kont uit lurkstandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben in de war met nirak die woont bij mij in de buurt
je mag geen grapjes maken over Vanyel d'r handicapquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
![]()
sorry vanyel, grapje
ik maak je vast niet vrolijk als ik zeg dat je piemel met de jaren korter wordt en je zak tot je knieën komt?quote:
Noh mijn beeld, wat doe jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak je vast niet vrolijk als ik zeg dat je piemel met de jaren korter wordt en je zak tot je knieën komt?
nog korter?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik maak je vast niet vrolijk als ik zeg dat je piemel met de jaren korter wordt en je zak tot je knieën komt?
nee tieten, die blijven altijd in topvorm wou je zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Daarom heb ik dus geen piemels in huis!
Die van mijn schatje welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee tieten, die blijven altijd in topvorm wou je zeggen
pics?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van mijn schatje wel
Die heeft hele mooie
Ik heb de foto gezien jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van mijn schatje wel
Die heeft hele mooie
3/4 hele minuten toch wel hèquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Lamb! Je bent mijn enige fokgemeethebbender. En Wup (toch? Wie was het anders van de cosleeper?). En iemand met een keuken.
een troost. dan weet je het niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef mignonne het volgende:
gatver Lady![]()
och wat hoop ik toch dat als ik later oud ben, me zulke taferelen bespaard zullen blijven![]()
Nee sorry, ik denk dat we dat ook beter bij 1 fokker laten. Nielsch heeft ervan genoten.quote:
Minstens. En mooi man en kind in de bonus.quote:
Lijkt best een beetje op de gesprekken die ik met Dot heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
zo vul ik regelmatig 30 minuten verzorging
ze zeggen toch ook dat dementerenden terug gaan naar de kindertijd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt best een beetje op de gesprekken die ik met Dot heb.
ff FHF binnen stampen en je hebt ze zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
even gecheckt: ik heb nog steeds 2 notes.
ik ga echt geen 4,95 betalen voor 2 notes. dan moeten het er toch minimaal 495 zijn. dan heb ik wat te lezen voor mijn geld
een ziekenhuisbroek?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef mignonne het volgende:
mijn school begint weer bijnaik mag weer bijna stage lopen
alleen nu moet ik een witte broek aanschaffen. En ik gruwel van broeken kopen, en witte broeken zijn het allerergste![]()
ik krijg er van die Liz Hurley goes Ma Tokkie gevoelens van ofzo
ik miste je al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ff FHF binnen stampen en je hebt ze zo
oh gats wat een horrorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Witte broekDoet me denken aan toen ik leerlingkapster was, toen moest ik ook in witte kleding. En toen werd ik onverwacht gruwelijk ongesteld, en ik moest met de bus terug naar huis
die mogen dan weer nietquote:
quote:
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een ziekenhuisbroek?
ik moet juist in normale kleding lopen. mag niet in werkkleding vanwege het thuiszorggevoel.
en toch he....
mijn zal het jeuken ondertussen, maar mijn klanten vinden een witte broek toch wel heel passend en herkenbaar. dus zo af en toe doe ik gezellig een witte broek aan.
hehe goeiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Doe jezelf een plezier en koop er meteen huidskleurig ondergoed bij, Mignonne.
Rood! Dat zie je echt vrijwel niet onder wit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
ze zijn wel verdraaid handig schoon te maken in het kader van kots of bloed of plonzen vruchtwater.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je wel hoe statisch je van crocs op een ziekenhuisvloer wordt
hihiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
ff op MP kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgen
stage op de verloskamers krijg ik idd gewoon een ziekenhuispak.
o dus je hebt geen werkkleding?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh gats wat een horror![]()
maar ik kom niet onder die witte broek uit Truien ik heb er nu geen
(no shit...)
voor vier hele stagedagen ook nog es pfffrt.
[..]
die mogen dan weer niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rood! Dat zie je echt vrijwel niet onder wit.
en geen string eronder he, zo'n groot mogelijke onderbroek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgen
stage op de verloskamers krijg ik idd gewoon een ziekenhuispak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |