nee tieten, die blijven altijd in topvorm wou je zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Daarom heb ik dus geen piemels in huis!
Die van mijn schatje welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee tieten, die blijven altijd in topvorm wou je zeggen
pics?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van mijn schatje wel
Die heeft hele mooie
Ik heb de foto gezien jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die van mijn schatje wel
Die heeft hele mooie
3/4 hele minuten toch wel hèquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Lamb! Je bent mijn enige fokgemeethebbender. En Wup (toch? Wie was het anders van de cosleeper?). En iemand met een keuken.
een troost. dan weet je het niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef mignonne het volgende:
gatver Lady![]()
och wat hoop ik toch dat als ik later oud ben, me zulke taferelen bespaard zullen blijven![]()
Nee sorry, ik denk dat we dat ook beter bij 1 fokker laten. Nielsch heeft ervan genoten.quote:
Minstens. En mooi man en kind in de bonus.quote:
Lijkt best een beetje op de gesprekken die ik met Dot heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
zo vul ik regelmatig 30 minuten verzorging
ze zeggen toch ook dat dementerenden terug gaan naar de kindertijd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt best een beetje op de gesprekken die ik met Dot heb.
ff FHF binnen stampen en je hebt ze zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
even gecheckt: ik heb nog steeds 2 notes.
ik ga echt geen 4,95 betalen voor 2 notes. dan moeten het er toch minimaal 495 zijn. dan heb ik wat te lezen voor mijn geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |