een ziekenhuisbroek?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef mignonne het volgende:
mijn school begint weer bijnaik mag weer bijna stage lopen
alleen nu moet ik een witte broek aanschaffen. En ik gruwel van broeken kopen, en witte broeken zijn het allerergste![]()
ik krijg er van die Liz Hurley goes Ma Tokkie gevoelens van ofzo
ik miste je al.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ff FHF binnen stampen en je hebt ze zo
oh gats wat een horrorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Witte broekDoet me denken aan toen ik leerlingkapster was, toen moest ik ook in witte kleding. En toen werd ik onverwacht gruwelijk ongesteld, en ik moest met de bus terug naar huis
die mogen dan weer nietquote:
quote:
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
een ziekenhuisbroek?
ik moet juist in normale kleding lopen. mag niet in werkkleding vanwege het thuiszorggevoel.
en toch he....
mijn zal het jeuken ondertussen, maar mijn klanten vinden een witte broek toch wel heel passend en herkenbaar. dus zo af en toe doe ik gezellig een witte broek aan.
hehe goeiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Doe jezelf een plezier en koop er meteen huidskleurig ondergoed bij, Mignonne.
Rood! Dat zie je echt vrijwel niet onder wit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
ze zijn wel verdraaid handig schoon te maken in het kader van kots of bloed of plonzen vruchtwater.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet je wel hoe statisch je van crocs op een ziekenhuisvloer wordt
hihiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
ff op MP kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgen
stage op de verloskamers krijg ik idd gewoon een ziekenhuispak.
o dus je hebt geen werkkleding?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh gats wat een horror![]()
maar ik kom niet onder die witte broek uit Truien ik heb er nu geen
(no shit...)
voor vier hele stagedagen ook nog es pfffrt.
[..]
die mogen dan weer niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rood! Dat zie je echt vrijwel niet onder wit.
en geen string eronder he, zo'n groot mogelijke onderbroek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dit is voor stage in t kraamhotel, daar moet je zelf voor je broek zorgen
stage op de verloskamers krijg ik idd gewoon een ziekenhuispak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |