ksssssssstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had me toch een dag
om 7 uur ging mn wekker ... van vorige week nog denk ik. In slaap gesukkeld weer, om 10.00 uur wakker, snel omkleden en naar de bus (sliep bij rene, DIE ENORM SNURKTE!) , want moest om 12 uur werken. Ik om 11.40 op de fiets, godzijdank.. want halverwege een klapband.. kon ik nog 10 minuten gaan lopen, net op tijd op werk.
En nu net thuis
ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, daar moet je gretig gebruik van maken. Slim.
Socializen met mensen. Mijn hoofd ken dat niet aaanquote:
Je kent me, ik probeer alles, nou ja bijna allesquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
En de katten beginnen ook een beetje aan elkaar te wennen.
Eerst moest de kater er niks van weten, alleen maar blazen en boos op ons ook
Hij laat zich alweer kroelen, knort weer, miauwt weer. Ook komt ie gewoon in de kamer als de kleine er ook bij is. Blijft wel op een afstandje kijken. Vandaag zat de kleine zelfs onder de tafel, en hij erop..
Vooruitgang
Hij doet het nogquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij laat zich alweer kroelen, knort weer, miauwt weer. Ook komt ie gewoon in de kamer als de kleine er ook bij is. Blijft wel op een afstandje kijken. Vandaag zat de kleine zelfs onder de tafel, en hij erop..
Vooruitgang
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Vooruitgang
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef Kally het volgende:
Ik ben het even wezen testen, maar ik kan niet staand plassen
Geen foto graag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Godchristus, M'n zus heeft een hond genomen... NEEM DAN EEN MOOIE
Ja enorm monsterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Het ging nietquote:
Wahahahahhahahahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja gooi die koe er even opquote:
Haal even die foto uit je quote, ok?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is een andere toch, nu zie ik die duivelsogen
Hij heeft wel een lobbeshoofd
Niet quoten, hij haalt hem zo weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is een andere toch, nu zie ik die duivelsogen
Hij heeft wel een lobbeshoofd
Zie editquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haal even die foto uit je quote, ok?
Ga jij even lekker spuit 11 zitten zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet quoten, hij haalt hem zo weg.
Ja maar die dikkie van mij was wat te vroegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij even lekker spuit 11 zitten zijn
Of jij te laatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja maar die dikkie van mij was wat te vroeg
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Haal die foto even uit de quote, hij haalt em zo weg
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
Haal die foto even uit de quote, hij haalt em zo weg
Ik ben seckszyquote:
Maar ook wat voor vuil gezicht je erbij trok - mijn nekharen staan nog steeds overeind.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja
Mijn wekker ging vanochtend per ongeluk... Rene panisch naar boven, GING JE WEKKER NOU?
Ik: Kom je daarvoor nu naar boven
Hij: Ehh... neee... brabbelt wat
en hij gaat naar beneden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
Laysje ik doe ff bellen grappig verhaaltje
LOLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
Kal weet me altijd op te vrolijkenHelaas moet dan meestal het gehele mannelijke geslacht het ontgelden maar /care
Sommige Zwab sommigequote:
Gewoon... Als mannenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Kally het volgende:
En dat doen die mannen zelf, die gedragen zich zo stom
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben geen gynaecoloog maar ik zie wel dat Kally een kut is!
Bella, ken je deze, vind je wel tof denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
It's all about the moneyzquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver, Ik kijk Legally Blonde de musical, the usa versie.
Waarom kan dat in NL nou niet zo?!
Mars Volta.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bella, ken je deze, vind je wel tof denk ik
[..]
Ja. Maar dan ook echtquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
Mijn iPod is geïntegreerd, hij maakt Aboutaleb van about
nice!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Zwab, heb trouwens Sgt. peppers op lp.
Marktplaats.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice!![]()
Hoe ben je er aan gekomen?
Tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Lutte het volgende:
Ik duik m'n bed in! Gisteren een stapel boeken gehaald dus ons mam heeft weer een week of wat geen opstandige puber 's avonds
Slaap lekker
quote:
je gaat al die afleveringen bekijken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben net begonnen met het opnieuw bekijken van pokemon
voornamelijk 1e seizoen, verder zie ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2012 07:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat al die afleveringen bekijken?
Die is mooi jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Laysa het volgende:
Ow Siep als ik Tonio uit heb moet je die echt eens lenen. Mn moeder en schoonmoeder willen eerst , maar daarna kan die naar jou.
Mooi boek, rauw op de ziel, maar ook weer niet te klef en vals sentiment. Gewoon een heel goed boek
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:45 schreef Lutte het volgende:
Wat een mooierd Pat
Net met mama in het centrum, leuk spijkerjasje: maat 140. Mama van, nou hij lijkt veel groter. Aangepast en zat perfect![]()
¤2,50
Nicequote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren ook 3 t-shirts gekocht voor 5 euro per stuk..
Dat is waar ja. en ach soms heb ik kleren van L waarin ik verzuip en dan weer een M die te strak zitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nice
Maar maat 140.. Das een kind van tien of zo? Zo klein ben ik nou ook weer niet
Komt wel uit want liggen er nu 24 klaar om te lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Laysa het volgende:
Ow Siep als ik Tonio uit heb moet je die echt eens lenen. Mn moeder en schoonmoeder willen eerst , maar daarna kan die naar jou.
Mooi boek, rauw op de ziel, maar ook weer niet te klef en vals sentiment. Gewoon een heel goed boek
Remco? wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef Kally het volgende:
Pffff, ik heb net goede beurt gemaakt bji uhh hoe heet hij, die stem
Ik kwam thuis en hij ging zijn vuilniszakje weggooien, heb braaf gewacht tot hij terugkwam met de liftquote:
Korte broek maar mooie, leren slippers, vest met capuchon, maar paste allemaal welquote:
oooohhhh volgende keer picsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Korte broek maar mooie, leren slippers, vest met capuchon, maar paste allemaal wel
En jamie
Doe ikquote:
Dat wist ik wel, ooit iets gezien eroverquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Hij is ook de make-up dame van la the voices trouwens
Hij zou jou dat moeten vragen. Ho wacht, hommi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe ik
Zeg gewoon ho wacht even ik wil een foto van je maken
Heb je hem op de voorpagina gezien, sorry maar die spieren zijn niet mooi meerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
In de telegraaf van gisteren een foto van Epke in doktersjas, te knap gewoon![]()
Nope, papa had de krant al weggegooid zelfs, zonder mij op de hoogte te stellenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je hem op de voorpagina gezien, sorry maar die spieren zijn niet mooi meer
Normaal vind ik het niet mooi, maar bij hem vind ik het heerlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je hem op de voorpagina gezien, sorry maar die spieren zijn niet mooi meer
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, die mensen die geen fuck van paardensport weten, het nooit kijken, de regels niet kennen, nu ineens een mening hebben over hoe dat en dit fout is, en hoe het wel moet._
Daar heb ik zo de pest aan.
Sport in het algemeen zelfs, echt ernstigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:39 schreef Bellatrix het volgende:
Trouwens, die mensen die geen fuck van paardensport weten, het nooit kijken, de regels niet kennen, nu ineens een mening hebben over hoe dat en dit fout is, en hoe het wel moet._
Daar heb ik zo de pest aan.
Oh maar over de jury snap ik dat. Jurysporten zijn sowieso nogal shady. Maar ik heb het meer over mensen die net doen alsof ze er veel over weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen mijn twijfels of degene die kampioen is geworden dit wel terecht is en of alles wel even objectief gescoord is.
Kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh maar over de jury snap ik dat. Jurysporten zijn sowieso nogal shady. Maar ik heb het meer over mensen die net doen alsof ze er veel over weten.
Hier op Fok mopquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nope, papa had de krant al weggegooid zelfs, zonder mij op de hoogte te stellen
Ik vind die kloof van boven naar beneden niet mooiquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Normaal vind ik het niet mooi, maar bij hem vind ik het heerlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Normaal vind ik het niet mooi, maar bij hem vind ik het heerlijk.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:48 schreef Lutte het volgende:
Hij is echt het schoolvoorbeeld van anatomische perfectie
Owh, ik dacht afhaal. Maar dus zelf bezig!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Broccoli met roomsausje, gekruide opgebakken aardappeltjes en een gehaktschnitzel
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Owh, ik dacht afhaal. Maar dus zelf bezig!
(of tafeltje-dekje)
Ja ik ga zo ook nog ffquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ga zo ook nog ffRon had gekookt en als hij vrij spel krijgt tyft hij er zoveel kruiden in dat ik na elke hap een halve liter water moet wegklokken om weer op adem te komen.
wat vind jij van de uitslag Bel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
Of mensen die eerst zeggen ''kutsport''
Winnen we goud ''JAAAAAAAAAAA OH WAT GEWELDIG IK HEB ZE ALTIJ GESTEUND, WA TMOOI''
Geen idee maar die van mij zijn naar de klote door een gehele rode peper in een pan saus voor drie manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Wat is er met z'n smaakpapillen aan de hand.
Van dressuur of wat?quote:
Van de dressuur jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dressuur of wat?
Ik vind het twijfelachtig.
En Engeland kennende, zou het niet raar zijn als het een complotje was.
Oeh, ff kieken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Van de dressuur jadat idee heb ik ook, is nu een hele discussie in het paardensport topic in OS
Schrikkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Kally het volgende:
Poes zegt letterlijk noinoinoinoi, en kotst daarna de boel onder
Njah haarbal, maar dat mauwen was wel heel zielig jaquote:
eentje van mij gaat altijd eerst zielig mauwen en fiepen voordat ie er een haarbal uit gooitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah haarbal, maar dat mauwen was wel heel zielig ja
ooh dat heeft mijne laatst ook gehad! Wist niet wat ik hoorde... bizar geluid he!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef Kally het volgende:
Poes zegt letterlijk noinoinoinoi, en kotst daarna de boel onder
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Snoetje zat halverwege trap, Jamie kwam er aan lopen, gaat op de eerste trede zitten. Snoet blazen, Jamie kijkt een beetje a laen blijft rustig zitten
Nou ben wel wat rare miauwtjes gewend maar deze was echtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh dat heeft mijne laatst ook gehad! Wist niet wat ik hoorde... bizar geluid he!
Ja echt he! Ik had het nog nooit gehoord bij mijn kat in die bijna 12 jaar dat ik hem nu heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:41 schreef Kally het volgende:
Nou ben wel wat rare miauwtjes gewend maar deze was echt
Ja echt bizar, spurtte ook gelijk naar hem toe.. schrok me rot.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooh dat heeft mijne laatst ook gehad! Wist niet wat ik hoorde... bizar geluid he!
hihi ja, ik rende ook gelijk naar hem toequote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja echt bizar, spurtte ook gelijk naar hem toe.. schrok me rot.
en hij keek me toen heel onschuldig aan, zo van: 'vrouwtje het is niks hoor, kijk het is een haarbal!'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi ja, ik rende ook gelijk naar hem toe
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en hij keek me toen heel onschuldig aan, zo van: 'vrouwtje het is niks hoor, kijk het is een haarbal!'
Helaas.quote:
plannen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:56 schreef iBenny het volgende:
Weekje zit er bijna op... Kun je je alweer opmaken voor de nieuwe...
lekker bezigquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben echt gesloopt, twee dagen geleden gesport, nog steeds spierpijn, en vandaag de hele dag door rotterdam gelopen
Opstaan?quote:
Heeft Kally nu dan ook een odol?quote:
Ik ga kapot.quote:Een foto op de Facebookpagina van de burgemeester van Helmond heeft voor veel ophef gezorgd. De burgemeester deelde een foto van een grote veewagen voorzien van het logo van Ajax en de tekst 'Spelersbus 2012'.
Daniël Dekker, voorzitter van de officiële supportersvereniging van Ajax, laat aan de Telegraaf weten dat dit echt niet door beugel kan. "Dit moet hij gewoon niet doen, zeker omdat hij burgemeester is. Hier is niet goed over nagedacht, want iedereen kan dit zien. Zulke dingen kunnen verkeerd vallen bij supporters. Naar mijn gevoel heeft hij hier zijn verantwoordelijkheid helemaal verkeerd gebruikt."
Ajax Netwerk
De burgemeester liet aan Omroep Brabant weten zich van geen kwaad bewust te zijn. "Het is gewoon een grappige foto die ik heb gedeeld. Dat heb ik als privépersoon gedaan. Iedereen weet dat een PSV-supporter ben. Het is raar dat hier zoveel ophef over bestaat. Misschien dat de Ajax-fans nog niet helemaal over het verlies van afgelopen zondag heen zijn."
Vooral die blikken die ze dan trekkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik het opruimen staat die andere 5 minuten erna he te begraven
Nou ja aan de vloer te krabbelen dus
Wie weet slaap ik dan wel lekker ookquote:
Ik vind dat best mooie sportquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Die BMX fietsjes, ik vind ze schattig.
Aaah mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Wie weet slaap ik dan wel lekker ook
Njah tot zondag dan zijn ze weer weg tot vrijdag, maar goed even bijtankenquote:
Picsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
We hebben twee nieuwe katten.!!!!!!!!!
Whoeeeeoeiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
We hebben twee nieuwe katten.!!!!!!!!!
Whaha is goeiiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:57 schreef iBenny het volgende:
Lutte ik PM je later terug. Ik was een heel verhaal aan het tupen maar had eigenlijk geen idee wat ik typte omdat het op mijn moboel nou niet bepaald makkelijk en handig werkt
Ik probeer morgen foto's te plaatsen!quote:
Ook enorm benieuwd naar de namen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik probeer morgen foto's te plaatsen!
Datquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook enorm benieuwd naar de namen!
Ja, die heb ik een gemaakt, maar alles is al ingepakt Dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een mooie checklist aan things to meeneem?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is altijd een plekje voor, dat weet je!
Je boer voelen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
Mentormama () belde net, aardappel ter grootte van België in d'r keel, voelde me zo'n boer
Maar ze is wel lief
Geen stage gevonden.quote:
Geen idee, maandag bellen. Maar waarschijnlijk half jaar omdraaien ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:58 schreef Lutte het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 augustus 2012 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen stage gevonden.
[/quote
Ahw, sucksEn nu?
Da zou een mooie oplossing zijn!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, maandag bellen. Maar waarschijnlijk half jaar omdraaien ofzo.
Mwa, half jaar alleen treinen/in de klas zitten.quote:
Dat is niet ideaal nee.. Maar een half jaar extra zoeken en geen uitloop!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, half jaar alleen treinen/in de klas zitten.
Ja, dat uitloop is wel beter inderdaad. Maarja. 't Is gewoon zo achterlijk dat ik er zelf gewoon niks aan kan doen, 30 brieven minstens verstuurd en allemaal om de een of andere reden niets geworden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is niet ideaal nee.. Maar een half jaar extra zoeken en geen uitloop!
Dat is echt ontzettend zuurquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat uitloop is wel beter inderdaad. Maarja. 't Is gewoon zo achterlijk dat ik er zelf gewoon niks aan kan doen, 30 brieven minstens verstuurd en allemaal om de een of andere reden niets geworden.
Kut antivirus jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:17 schreef Kally het volgende:
René
Ik krijg de hele tijd pop ups van die anti virus meuk![]()
Maar internet werkt wel perfect
Nog nietquote:
Gaat ook niet gebeuren, 15 augustus moet ik stagekaart inleveren.quote:
Jaquote:
Euh... dat was een tijdelijke van Mc Afee. wmb. gooi je Avira er weer af en doe je AVG er weer op, die zát er namelijk niet op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijneses deed het goed en jij hebt er zomaar deze meuk op gegooid
Ja schat die tijdelijke is makkelijk om te zetten in permanentquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... dat was een tijdelijke van Mc Afee. wmb. gooi je Avira er weer af en doe je AVG er weer op, die zát er namelijk niet op.
Nogmaals: Mc Afee zat er tijdelijk op
Nou ja hij moest er nog opquote:
Mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja hij moest er nog op
Ik vind je heus nog wel lief hoor
quote:
jeutje, ik mag uitslapenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Slapen. Morgen weer om half 9 werken!
ik ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitslapen jawel, ik morgen zeker weten!
Lekker!!!quote:
Als ik je niet meer spreek, hele fijne vakantie Bosquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga nu ook afsluiten, morgenvroeg ben ik er nog wel even, anders tot volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |