quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, knuppel. Ik doelde erop dat het vrij onnodig is om iemand te quoten als de post puur uit feiten bestaat. Quoten zonder toevoeging doe je bij een mening.
Een feit onderstrepen is altijd tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, knuppel. Ik doelde erop dat het vrij onnodig is om iemand te quoten als de post puur uit feiten bestaat. Quoten zonder toevoeging doe je bij een mening.
Zeg dat je niet hoeft te gaan m'n schat...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja joh leg mijn grammaticale fout er nog maar dikker bovenop, het is al goed ik ben weg.
dat je aan mij echt genoeg had,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg dat je niet hoeft te gaan m'n schat...
Hij heeft 2 keer gescoord en zijn club naar de volgende ronde geholpen, de verrader.quote:
daarvoor is ie gekocht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft 2 keer gescoord en zijn club naar de volgende ronde geholpen, de verrader.
Och boeien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft 2 keer gescoord en zijn club naar de volgende ronde geholpen, de verrader.
Ik heb liever dat hij zijn been breekt, de schijnheilige eikel.quote:
Dank jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
je bent een Ajacied, waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij zijn been breekt, de schijnheilige eikel.
Dat Fener verder komt in de CL.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent een Ajacied, waar maak je je druk om?
Dat hij eerst een paar weken voor hij naar Fener ging nog een showgesprek met Feyenoord ging voeren, net alsof hij wilde komen, zoooooo sneuquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:
Ik ben bang dat 'we' opnieuw een potentiele verrader in ons midden hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hou me vast, leg m'n hoofd lief op je schouderquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |