verlenging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als hij 2x voor Feyenoord had gescoord waren ze door
(Sorry Cara deze was onder de gordel)
Martina voor Brons hopelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Minder, had ik willen zien. Morgen maar finale kijken dan.
Bronsquote:
emo.quote:
Wat zei ik dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat nu weer uit jouw mondJouw mening is ook met de minuut anders he.
Bij elke andere sport wordt je boos op de Nederlanders in het OS topic als ze blij zijn met minder dan goudquote:
Maar dat is dan terecht. Bij atletiek op de 100 en 200m is Bolt te goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij elke andere sport wordt je boos op de Nederlanders in het OS topic als ze blij zijn met minder dan goud
Word je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij elke andere sport wordt je boos op de Nederlanders in het OS topic als ze blij zijn met minder dan goud
Wel een erge fout ja, bedankt juf Jojo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Word je.
Maar hier moet je idd blij zijnmet brons.
'Joah, dan ga ik ff in mijn machientje zitten'quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baas die Martina met dat interview net
*EVENquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Joah, dan ga ik ff in mijn machientje zitten'
Mooie kerel
Jij bent het er dus wel mee eens dat je word niet met een t op het eind schrijft in dit geval?quote:
No problemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een erge fout ja, bedankt juf Jojo.
je wordt is altijd met een T josti, word je is afhankelijk van wat het vervolg van de zin isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent het er dus wel mee eens dat je word niet met een t op het eind schrijft in dit geval?
Ik vond 'm dit keer wel te pruimenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een aidsfilmpjes trouwens bij de NOS altijd.
Weet ik, knuppel. Ik doelde erop dat het vrij onnodig is om iemand te quoten als de post puur uit feiten bestaat. Quoten zonder toevoeging doe je bij een mening.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
je wordt is altijd met een T josti, word je is afhankelijk van wat het vervolg van de zin is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |