Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.quote:
Spaghetti.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.
Jij?
Echt? Lust veel maar dat krijg ik echt niet door m'n keelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noooooo, hoe kun je? Dat is echt goddelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt? Lust veel maar dat krijg ik echt niet door m'n keel
nou leef jij je maar eens lekker uit. je hebt het verdiendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shalgam buhuhuuu
Ik ben alleen thuis dus kan lekker koken wat ik wil. Zilvervliesrijst met kipfilet en groenten.
Salgam. <3quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.
Jij?
Wil je ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou leef jij je maar eens lekker uit. je hebt het verdiend
nee mijn kip en rode kool ligt inmiddels al in de pan. wel lief van je , dank je wel voor het aanbodquote:
Verdien je er goed mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb drie vrouwen voor mij aan het 'werk' op dit moment, bite me.
Sagolasin, buyur beraber olsunquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afiyet olsun alvast, ziet er erg smakelijk uit
Hou op met te denken wat ik denkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia doe normaal met steeds dezelfde dingen te posten als moi.
Aleykum wa salaam, hoe gaat het?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mooi om een Ramadantopic te zien tussen al die moslimbashtopics hier op dit forum.
Assalam aleykoum.
wa aleykum salaam agie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mooi om een Ramadantopic te zien tussen al die moslimbashtopics hier op dit forum.
Assalam aleykoum.
Geen idee eigenlijk. Ben onderweg naar een Surinaamse vriend van mij, dus ben wel benieuwd hoe zij iftaar eten hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elhamdulilah het gaat goed, weet je al wat je gaat eten straks?
Vast wel ooit iemand die dat gedronken heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
Heeft er wel eens iemand kamelenmelk gedronken
Ja, waar je op dat moment bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
In principe kan je al meteen eten met zonsondergang.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Arcadia het volgende:
Goede verkoopster ben je Ayca, biedt je een product aan, komt er klant met interesse, ga je gewoon negeren
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.
Hoeveel kuub zacht zand blieft u?
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?
Doe 2 potjes knoflookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.
Kom je het zelf ophalen of moet het gebracht worden?
Knoflook en sambal bij?
We zijn concullega's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel grappig dat jij dat weet zG.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van oudere piemels?
Je moet ons elkaar eens zien aanmoedigen!quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze mag niet meer posten van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Lief. Bedankt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze lurkt af en toe, maar heeft blijkbaar weinig zin om te posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Ik ben niet iemand die z'n vriendin dingen gaat opleggen/verbieden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat serieus? Kan er op dit uur even niet inzien of het sarcastisch is.
Bijna elke dag, kan er maar 20 uur per dag op zitten, dan word ik moe en moet ik slapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die z'n vriendin dingen gaat opleggen/verbieden.
Ben jij al eens FOK!-moe geworden?
quote:Temel loopt met Ebe door een supermarkt, en jantje ziet 50 euro liggen hij vraagt : Ebe mag ik die hebben
Ebe: “neee alles wat op de grond ligt is vies “. Later op de dag ziet hij 100 euro liggen en vraagt weer “Ebe mag ik die hebben” Ebe: “nee alles wat op de grond ligt is vies”
Er ligt een bananeschil op straat en Ebe glijdt uit en zegt “Temel help me!!!!!”
“nee Ebe alles wat op de grond ligt is vies!!”
Ik geef wel door aan haar dat ze gemist wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:55 schreef Arcadia het volgende:
En nu serieus, ja, vaak genoeg, maar als je alleen af en toe post in het Turken-topic lijkt het me wat moeilijk om het zat/moe te worden
Kut, ben er eentje vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oud, maar blijft leuk. Maar wie is Jantje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets van begrepen. Welterusten meneer, slaap lekker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:06 schreef Arcadia het volgende:
Turken en niet-Turken, je vais dormir, donc je souhaite vous bonnes rêves.
Soms verstoppen Arcadia en ik onze penis tussen onze benen, roepen we KUTJEEEEE en praten we met hoge tonen. Telt dat?quote:
zie editquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets van begrepen. Welterusten meneer, slaap lekker.
Arcadia, slaap lekker, tot over 2 uur.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:06 schreef Arcadia het volgende:
Turken en niet-Turken, je vais dormir, donc je souhaite vous bonnes rêves.
Hue hue, ik denk dat ik dat niet meer ga halenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Arcadia, slaap lekker, tot over 2 uur.
quote:
Gaat te ver.quote:
Taqabal Allah. Moge Allah het accepteren?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:23 schreef zarGon het volgende:
Slaap lekker!
Trigger, hoe zeg je "Allah kabul etsin" in het Nederlands of Arabisch? Van dat dus.
Mijn redder op de roze paard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Taqabal Allah. Moge Allah het accepteren?
Voor jou altijd tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 04:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ik je vragen stel in dit topic heb je altijd wel een passend antwoord. Is fijn..
Ja Jan, zij heeft maatje 47 nodig, deze past zij sowieso niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jan, kom op zeg. Daar kan je niets mee..
Aahja truequote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jan, kom op zeg. Daar kan je niets mee..
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jaaa die is goed. Of werkschoenen, die vallen ook goed in de smaak
Klinkt lekker, afiyet olsunquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:25 schreef xaban06 het volgende:
Straks maar eens een kapsalon en een turkse pizza bestellen
iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:12 schreef Triggershot het volgende:
Na 15 minuten al volzitten zou verboden moeten worden, buuurp.
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
halfuurtje hier. Ga zo aan de aarbeien
Vast jij ook?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
Eetsmakelijk voor degene die nog eten en uitbuikze voor de rest
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenik ben een bewonderaar en ga wel meedoen misschien volgend jaar
Samen dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenik ben een bewonderaar en ga wel meedoen misschien volgend jaar
Boh sowieso heb ik voor een dag al respect ;o dacht vroeger altijd dat water drinken wel mocht...maar helemaal niks gewoon. Echt bewondering ervoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Mensen die een maand lang kunnen vasten heb ik echt heel veel respect voor
Waarom harammmm omgquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haraaaaaaaaaaaaam
Hij gaat met mij vasten, nohomo
Sowieso, beter kom je dan ook gelijk naar islamconferentie begin volgend jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben in leer bij klinker en zal.samen met haar vasten maar via dit topic dan ook met jou volgend jaar arcadia toch toch
Omg scaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
probeer het dit jaar voor 1 dagje dan Jan?
Of je bent gewoon eerlijk en zegt gewoon de waarheidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
zeg gewoon dat je een meditatiedagje hebt.
Oowwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef Arcadia het volgende:
Er zijn ook witte maandagen door het jaar, 3 dagen per maand, als je die vast elke maand, is het alsof je een heel jaar hebt gevast
Haha dit wordt hem jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Of je bent gewoon eerlijk en zegt gewoon de waarheid
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alsof jan hierover moet liegen thuis
Ik bedoelde dus witte maan, niet de dag "maandag"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowwen vasten mensen die maandagen ook als ze aan ramadan mee hebben gedaan of juist als ze dagen gemist hebben om gelijk te trekken ofzo ?
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
Oké morgen samen vasten met klinkerbotsing het is bepaaldwish me luck
Stel ik op prijs toch ook eerlijk waarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil ook alleen maar helpen hoor
Ik ga bidden.
Sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?
Veel geluk man*doet traantje wegpinken*
Sowieso komt er vasten voor bij jouw achtergrond, niet hetzelfde, maar wel een soort vasten toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stel ik op prijs toch ook eerlijk waar
Die vast mee als lotgenoot toch en mensen in dit topic uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?
Veel geluk man*doet traantje wegpinken*
Denk je dat die geleerden om zeker te zijn niet ook wat extra minuten erbij doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SowiesoDaar zijn wij extra streng in ofzo.
Wij eten als de lantaarnpalen aan zijn gegaan en daarna wachten ze nog vijf minuten zodat ze zeker weten dat het echt donker is en de zon weg is.
Ik.heb gewoon windows achtergrond.met die wolkjes.. weet niet wat dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso komt er vasten voor bij jouw achtergrond, niet hetzelfde, maar wel een soort vasten toch?
Ik had het over je androidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik.heb gewoon windows achtergrond.met die wolkjes.. weet niet wat dat er mee te maken heeft
Grap ;$
Nu je het zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pas maar op dat Arc je niet ontvoert naar de moskee morgen.
NEE DE ZON IS PAS ONDER ALS DE LANTAARNPALEN AAN GAAN EN HET PIKKEDONKER IS BUITEN EN NIET EERDER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk je dat die geleerden om zeker te zijn niet ook wat extra minuten erbij doen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou dan, zij vast toch? Dan heb je een soort van vasten op je achtergrond
De dingen die ik overdag niet mag doen, mag nu gewoon hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haten.Tijdens de Ramadan.
Schaam je aggie.
Nou en.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dingen die ik overdag niet mag doen, mag nu gewoon hoor
Denken dat zij zich tegen mij keert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou en.![]()
![]()
JE MAG NIET BASHEN. ff brandx een dm sturen
quote:
dat hoeft ook niet meteen maar ze kan je wel eventjes op de vingers tikken jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat zij zich tegen mij keert.
Doet ze ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
dat hoeft ook niet meteen maar ze kan je wel eventjes op de vingers tikken ja
De zon is al onder ah sahbi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah tfoe hou die tong binnen ja.
Genoeg alternatieven.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet alleen na zonsondergang bebe.
En dit ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee dat is gewoon KB en Trigg.
Geen idee, maar het is wel 100% halal, want het staat er op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze vult haar bh op met halal vlees ?
Geen keurmerk erbijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel 100% halal, want het staat er op.
Ja, neem er maar een hap van, is echt halalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze vult haar bh op met halal vlees ?
Ze gaan er heus niet over liegen hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen keurmerk erbijik vertrouw dit zaakje niet
Geen idee men.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat klaarmaken voor de ochtend?
Oja, juist.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee men.Ik doe dat nooit.
Omg sluit die site bibtiquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb trek in een pannenkoek met aardbeien en chocoladeijs en chocoladesaus omgggg
papzak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik heb trek in een pannenkoek met aardbeien en chocoladeijs en chocoladesaus omgggg
Pannenkoek met aardbeien en chocoladeijs en chocoladesaus?quote:
droog brood en water.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gedoe. Ik ga wel koekjes eten en wat drinken.
Hij zei Magribquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:47 schreef JanPiraat het volgende:
Oké ik.neem nog chocopindakoek en dat is het laatste voor me tot Maghrib morgen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zei Magrib
Goed getemd KB! En nu ga ik echt weg
Hij is lief he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zei Magrib
Goed getemd KB! En nu ga ik echt weg
Damn girl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koek en sap.
aantal posts: 69969 (gemiddeld 105 per dag)
omg 696969696
Viezerikquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Koek en sap.
aantal posts: 69969 (gemiddeld 105 per dag)
omg 696969696
Jij maakt 105 fouten per dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
I know. Iedereen heeft fouten gemaakt in het leven ja. Dont blame me.
Mijn vuist is haram voor jou, ik geef de miswaak aan Jan om jou te slaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof dat echt waar is.Tegenwoordig post ik iets meer dan paar maanden terug.
[..]
Sla me.
Jij hebt ongeveer evenveel als ik en ik zit hier 10 jaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof dat echt waar is.Tegenwoordig post ik iets meer dan paar maanden terug.
[..]
Sla me.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn vuist is haram voor jou, ik geef de miswaak aan Jan om jou te slaan.
Huilen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt ongeveer evenveel als ik en ik zit hier 10 jaar
pijnlijk?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]NIet weten dat ik Jan onder de duim heb.
[..]
Huilen.
Andere mannen vragen om.je te slaan wazmetjouuuquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]NIet weten dat ik Jan onder de duim heb.
[..]
Huilen.
Je mag alleen slaan met miswaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Andere mannen vragen om.je te slaan wazmetjouuubillenkoek weer binnenkort voor jou dame
Huilen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Andere mannen vragen om.je te slaan wazmetjouuubillenkoek weer binnenkort voor jou dame
Jammer dan niet.quote:
Wil je een tissue?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huilen.
[..]
Jammer dan niet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Miswak ?quote:
Ja, hou hem voor je hoofd dan zie ik die niet meer.quote:
Neger alsjeblieft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Miswak ?
[..]
Ja, hou hem voor je hoofd dan zie ik die niet meer.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Miswak ?
Tussen ons ben jij de getinte hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben geen neger, integendeel tot jij.
[..]
Echt he.
Moet jij een miswak tussen.je ogenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen ons ben jij de getinte hoor.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tussen ons ben jij de getinte hoor.
Ja, de voorloper van de tandenborstel, het wordt vandaag de dag gezien als extremisme, bij gebruik als tandenborstel dan.quote:
Haram.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moet jij een miswak tussen.je ogen
blijf je nog steeds donkerder dan ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet je het licht aan zetten.
ook haram.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry ik poets je tanden eruit bedoel ik
Oh, je bent een albino. Sorry was ik vergeten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
blijf je nog steeds donkerder dan ik.
zelfs dan ben ik nog steeds minder getint dan jijquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, je bent een albino. Sorry was ik vergeten.
LOL.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zelfs dan ben ik nog steeds minder getint dan jij
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar geloof over 3 dagen om 12 uur
Die zijn niet blankquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Steek die maar tussen je blanke billetjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Rood van de billenkoek een paar uur geleden ?
Lailat Al -Qadr?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
ليله القدر
http://ar.wikipedia.org/wiki/ل;يلة_القدر
Kennis van ons zei dat het nu al was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een der deze nachten, welke het is, is onbekend.
Hoe weet hij dat nou weer?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kennis van ons zei dat het nu al was.
Het is één nacht, in een van de laatste oneven 10 dagen van de Ramadan, 21, 23, 25, 27 of 29e.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kennis van ons zei dat het nu al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |