Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.quote:
Spaghetti.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.
Jij?
Echt? Lust veel maar dat krijg ik echt niet door m'n keelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Noooooo, hoe kun je? Dat is echt goddelijk.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Echt? Lust veel maar dat krijg ik echt niet door m'n keel
nou leef jij je maar eens lekker uit. je hebt het verdiendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shalgam buhuhuuu
Ik ben alleen thuis dus kan lekker koken wat ik wil. Zilvervliesrijst met kipfilet en groenten.
Salgam. <3quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bamya en rijst. En een Iraaks soepje genaamd 'hamuth shalgam', geen idee hoe het anders te typen eig.
Jij?
Wil je ook?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou leef jij je maar eens lekker uit. je hebt het verdiend
nee mijn kip en rode kool ligt inmiddels al in de pan. wel lief van je , dank je wel voor het aanbodquote:
Verdien je er goed mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:36 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb drie vrouwen voor mij aan het 'werk' op dit moment, bite me.
Sagolasin, buyur beraber olsunquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afiyet olsun alvast, ziet er erg smakelijk uit
Hou op met te denken wat ik denkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia doe normaal met steeds dezelfde dingen te posten als moi.
Aleykum wa salaam, hoe gaat het?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mooi om een Ramadantopic te zien tussen al die moslimbashtopics hier op dit forum.
Assalam aleykoum.
wa aleykum salaam agie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Mooi om een Ramadantopic te zien tussen al die moslimbashtopics hier op dit forum.
Assalam aleykoum.
Geen idee eigenlijk. Ben onderweg naar een Surinaamse vriend van mij, dus ben wel benieuwd hoe zij iftaar eten hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elhamdulilah het gaat goed, weet je al wat je gaat eten straks?
Vast wel ooit iemand die dat gedronken heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:11 schreef Arcadia het volgende:
Heeft er wel eens iemand kamelenmelk gedronken
Ja, waar je op dat moment bentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
In principe kan je al meteen eten met zonsondergang.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef xaban06 het volgende:
Stel je woont in Maastricht maar werkt in Almere, dan zijn de tijden niet gelijk. Als je sahur in Maastricht doet en iftar in Almere. Welke tijden moet je aanhouden? Waar je op dat moment bent?
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:24 schreef Arcadia het volgende:
Goede verkoopster ben je Ayca, biedt je een product aan, komt er klant met interesse, ga je gewoon negeren
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sorry, ik was de tafel aan het dekken.
Hoeveel kuub zacht zand blieft u?
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gaarne 56km³, kan ik ook een handelaars- en volumekorting krijgen?
Doe 2 potjes knoflookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, ik doe er voor jou ook nog een vriendenkorting bij wat het totaal brengt op ¤450,-.
Kom je het zelf ophalen of moet het gebracht worden?
Knoflook en sambal bij?
We zijn concullega's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wel grappig dat jij dat weet zG.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij houdt zeker van oudere piemels?
Je moet ons elkaar eens zien aanmoedigen!quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze mag niet meer posten van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Lief. Bedankt!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jullie twee passen heel goed bij elkaar..
Ze lurkt af en toe, maar heeft blijkbaar weinig zin om te posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom zo weinig posten? Zeker hele dag met jou bezig
Ik ben niet iemand die z'n vriendin dingen gaat opleggen/verbieden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat serieus? Kan er op dit uur even niet inzien of het sarcastisch is.
Bijna elke dag, kan er maar 20 uur per dag op zitten, dan word ik moe en moet ik slapen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die z'n vriendin dingen gaat opleggen/verbieden.
Ben jij al eens FOK!-moe geworden?
quote:Temel loopt met Ebe door een supermarkt, en jantje ziet 50 euro liggen hij vraagt : Ebe mag ik die hebben
Ebe: “neee alles wat op de grond ligt is vies “. Later op de dag ziet hij 100 euro liggen en vraagt weer “Ebe mag ik die hebben” Ebe: “nee alles wat op de grond ligt is vies”
Er ligt een bananeschil op straat en Ebe glijdt uit en zegt “Temel help me!!!!!”
“nee Ebe alles wat op de grond ligt is vies!!”
Ik geef wel door aan haar dat ze gemist wordt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:55 schreef Arcadia het volgende:
En nu serieus, ja, vaak genoeg, maar als je alleen af en toe post in het Turken-topic lijkt het me wat moeilijk om het zat/moe te worden
Kut, ben er eentje vergetenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oud, maar blijft leuk. Maar wie is Jantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |