quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alsof jan hierover moet liegen thuis
Ik bedoelde dus witte maan, niet de dag "maandag"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowwen vasten mensen die maandagen ook als ze aan ramadan mee hebben gedaan of juist als ze dagen gemist hebben om gelijk te trekken ofzo ?
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
Oké morgen samen vasten met klinkerbotsing het is bepaaldwish me luck
Stel ik op prijs toch ook eerlijk waarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil ook alleen maar helpen hoor
Ik ga bidden.
Sowiesoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?
Veel geluk man*doet traantje wegpinken*
Sowieso komt er vasten voor bij jouw achtergrond, niet hetzelfde, maar wel een soort vasten toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stel ik op prijs toch ook eerlijk waar
Die vast mee als lotgenoot toch en mensen in dit topic uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kb je helpt met de tijden?
Veel geluk man*doet traantje wegpinken*
Denk je dat die geleerden om zeker te zijn niet ook wat extra minuten erbij doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SowiesoDaar zijn wij extra streng in ofzo.
Wij eten als de lantaarnpalen aan zijn gegaan en daarna wachten ze nog vijf minuten zodat ze zeker weten dat het echt donker is en de zon weg is.
Ik.heb gewoon windows achtergrond.met die wolkjes.. weet niet wat dat er mee te maken heeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sowieso komt er vasten voor bij jouw achtergrond, niet hetzelfde, maar wel een soort vasten toch?
Ik had het over je androidquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik.heb gewoon windows achtergrond.met die wolkjes.. weet niet wat dat er mee te maken heeft
Grap ;$
Nu je het zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pas maar op dat Arc je niet ontvoert naar de moskee morgen.
NEE DE ZON IS PAS ONDER ALS DE LANTAARNPALEN AAN GAAN EN HET PIKKEDONKER IS BUITEN EN NIET EERDER!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Denk je dat die geleerden om zeker te zijn niet ook wat extra minuten erbij doen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou dan, zij vast toch? Dan heb je een soort van vasten op je achtergrond
De dingen die ik overdag niet mag doen, mag nu gewoon hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haten.Tijdens de Ramadan.
Schaam je aggie.
Nou en.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De dingen die ik overdag niet mag doen, mag nu gewoon hoor
Denken dat zij zich tegen mij keert.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou en.![]()
![]()
JE MAG NIET BASHEN. ff brandx een dm sturen
quote:
dat hoeft ook niet meteen maar ze kan je wel eventjes op de vingers tikken jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denken dat zij zich tegen mij keert.
Doet ze ook nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
dat hoeft ook niet meteen maar ze kan je wel eventjes op de vingers tikken ja
De zon is al onder ah sahbi.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah tfoe hou die tong binnen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |