Als ik het "zakelijk" niet nodig had gehad zou ik gewoon een kleinere auto hebben gekocht dan zo een grote Mondeoquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Ja. Type 2 zeg maar. Het ziet er niet uit en rijdt als een stuk kool, maar kapot kunnen ze bijna niet.
Lijkt mij briljant om te hebben.quote:
Ik wil stiekum ook wel wat luxe erin hebben hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Lijkt mij briljant om te hebben.Is gewoon een Alto met laadbak.
Een blokkendoos op wielen.quote:
Op zich niks mis mee, maar als je lange ritten moet rijden is het best fijn dat je over de nodige luxe beschiktquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:13 schreef Hoplahopla het volgende:
Ow. Ik nam aan dat je wel van een beetje spartaans hield.
Een blokkendoos?quote:
Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijdenquote:
Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijden
Vertel mij watquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.
Gek genoeg wél!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij went het nooit om zo vroeg op te staan
Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Door tuig zoals Deezertje heeft PostNL nu zo'n slechte naam! Jullie moeten niet zo zeiken en gewoon je ronde doen, daar word je verdomme (slecht) voor betaald!
Ik heb werk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?
Oja, en nu ga je neerkijken op postbezorgers die gewoon hun werk doen en klagen over mensen die ook op hun neerkijken, of anderen die geen poot uitsteken als iemand wat hulp kan gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |