abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115417843
Nou hopelijk ben ik vandaag voor 17 uur klaar... :D
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_115417857
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:48 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Nou idd, waar bemoeien die mensen zich mee! Slaat nergens op, zulke opmerkingen!
Op zich maakt het me niet zoveel uit. Maar als iemand dan zegt: "Als mij kinderen zo met hun fiets om zouden gaan, dan zou er wat zwaaien..." :')
pi_115419577
Ik had vandaag 3 gigantische wijken om voor te bereiden. Wel een doodse boel daar als je halverwege je derde wijk bent en bijna iedereen al naar huis is :')

Iemand had een overbeladen fiets in het fietsenrek gezet. Kom ik aanlopen, zie ik dat ding zo omvallen, gelijk het hele voorwiel stuk. De sorteerders hier zijn ook niet erg snugger, heb heel vaak een bak die voor de helft post heeft van een andere wijk. En een postbode had een klacht op een elastiekje geschreven ipv het bezorgrapport :')
pi_115419682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:49 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Op zich maakt het me niet zoveel uit. Maar als iemand dan zegt: "Als mij kinderen zo met hun fiets om zouden gaan, dan zou er wat zwaaien..." :')
Die ouders moesten eens weten, denk ik dan maar! ;)
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115419723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 12:08 schreef Nezhi het volgende:
Ik had vandaag 3 gigantische wijken om voor te bereiden. Wel een doodse boel daar als je halverwege je derde wijk bent en bijna iedereen al naar huis is :')

Iemand had een overbeladen fiets in het fietsenrek gezet. Kom ik aanlopen, zie ik dat ding zo omvallen, gelijk het hele voorwiel stuk. De sorteerders hier zijn ook niet erg snugger, heb heel vaak een bak die voor de helft post heeft van een andere wijk. En een postbode had een klacht op een elastiekje geschreven ipv het bezorgrapport :')
Oh dat heb ik ook wel eens, zo'n halve bak voor een andere wijk!
Klacht op elastiek _O-
"Everybody lies..."
House M.D.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 12:15:47 #106
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_115419749
echt weinig post vandaag + HAH

[ Bericht 6% gewijzigd door Anonymousz op 11-08-2012 16:13:48 ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:42:05 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115425113
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef Hoplahopla het volgende:
Hebben jullie (andere postbezorgers enz.) ook wel eens last van volstrekt vreemden die het nodig vinden om een opmerking te maken over hoe je je werk doet?

Ik heb nu al een keer gehad dat iemand het nodig vond om een opmerking te maken over het feit dat ik op een warm dag een lange broek aan had en ook een keer iemand die opmerkte dat ik een beetje lomp deed met mijn (eigen) fiets.

Ik snap niet waar dit op slaat? Waar bemoeien die mensen zich mee? :')
och, wel eens meegemaakt, maar ik kan daar niets mee. Als ze een punt hadden ok, maar voor de rest kan het me niets schelen wat ze vinden.

Was vandaag trouwens niet veel te doen. Heb zelf maar liefst zes wijken gezet. En nog was ik redelijk vroeg klaar. In de middag nog een wijkje weggebracht. Daar zat relatief gezien best nog wel wat post in.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:13:15 #108
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_115425889
Gewoon 1 tas post en 1 tas folders... Serieus dit was bijna een drukke daldag.

Mensen die zich met je bemoeien. Ja, die ken ik wel. Lange broek heb ik ook wel eens gehoord, of over me warme schoenen. Maar ook dat ik loop en tegelijk me post vast pak of sorteer. Daar hoor ik echt veel over.

Ook iemand die tegenover een brievenbus woont. Gooi daar wel eens foutlopers of retourtjes in. Altijd commentaar daarop. Heb het hem al een keer uitgelegd, maar hij blijft zich er mee bemoeien.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_115426446
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 15:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

och, wel eens meegemaakt, maar ik kan daar niets mee. Als ze een punt hadden ok, maar voor de rest kan het me niets schelen wat ze vinden.

Was vandaag trouwens niet veel te doen. Heb zelf maar liefst zes wijken gezet. En nog was ik redelijk vroeg klaar. In de middag nog een wijkje weggebracht. Daar zat relatief gezien best nog wel wat post in.
ik heb er.. even denken.. 2 industriewijken, mijn eigen loopwijk, en toen nog 2.. 5 wijken gezet! Daarna nog 1 wijk bezorgd dus.. al met al 3u50 min binnen gewerkt en 1u30 buiten. Precies mijn contracturen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:40:24 #110
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115426675
iemand trouwens een idee waar ik m'n reiskosten kan verhalen?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_115426695
Weinig post (2 zakken waarvan 1 met pakketjes), weinig HAH en toch lang over gedaan. :') Ik had mijn dag echt niet.
Tig keer die folders laten vallen, mijn broek gescheurd en mijn fiets om laten vallen waardoor een fietstas, alle elastiekjes, een slot en een losse binnentas (die zat in het mandje) het fietspad barricadeerden.
En niemand die dan even helpt of zo. :') Nee, ze kijken je alleen nijdig aan en omzeilen deobstakels.
  zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:43:18 #112
110987 ErwinRommel
pi_115426723
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:41 schreef Herfstblad het volgende:
Weinig post (2 zakken waarvan 1 met pakketjes), weinig HAH en toch lang over gedaan. :') Ik had mijn dag echt niet. Tig keer die folders laten vallen, mijn broek gescheurd en mijn fiets om laten vallen waardoor een fietstas, alle elastiekjes, een slot en een losse binnentas (die zat in het mandje) het fietspad barricadeerden. En niemand die dan even helpt of zo. :') Nee, ze kijken je alleen nijdig aan en omzeilen deobstakels.
Dit is helaas algemeen goed in nederland, ikke ikke ikke, de rest kan stikken.
Al val je bij wijze van spreken half dood op de grond, mensen kijken dan wat schaapachtig en gaan er als een haas vandoor.
Laf volk :r
pi_115426792
ik heb toch al een paar keer gehad dat mensen me te hulp schoten als mijn fiets weer eens omgedonderd was. Wel balen, zo'n pechdag.Gaat t nu wel weer goed? :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_115426830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:40 schreef ErwinRommel het volgende:
iemand trouwens een idee waar ik m'n reiskosten kan verhalen?
Mijn postnl?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115426848
:( Laf volk ja. Helaas. Al heb ik wel een paar keer hulp gehad, maar vaker niet dan wel.
En nu gaat het weer prima, maar ja, dan loop je toch weer langer. ;) Ik ben sowieso wel vrij onhandig, maar op sommige dagen gaat het gewoon echt voor geen meter. Leek mijn eerste dag wel. :')
pi_115426873
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:18 schreef Taneli het volgende:

[..]

In de goeie ouwe tijd met VOSsen op ons kleinere kantoor begon ik om 6.00 (met KNJ) of om 6.30 met VOSsen op de zaterdag... dat was pas feest!
Ben toch wel blij dat ik nu pas om 10.00 hoef te beginnen bij het Autobedrijf! :)
Halleluja wat een tijden :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115426964
Nou ja ik heb een keer zo'n postkarretje om laten vallen (hoe krijg je het voor elkaar :') )
en toen kwam er wel gelijk iemand helpen.
Dat was wel aardig.

En blijkbaar laat ik regelmatig brieven vallen, waardoor er mensen achter mij aanrennen met "mevrouw u hebt wat laten vallen." :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:54:10 #118
Maffe Fries
pi_115426966
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:48 schreef Herfstblad het volgende:
:( Laf volk ja. Helaas. Al heb ik wel een paar keer hulp gehad, maar vaker niet dan wel.
En nu gaat het weer prima, maar ja, dan loop je toch weer langer. ;) Ik ben sowieso wel vrij onhandig, maar op sommige dagen gaat het gewoon echt voor geen meter. Leek mijn eerste dag wel. :')
soms heb je er van die dagen tussen zitten. Kun je niets aan doen. Wel klote is dat de mensen je niet even te hulp schieten. Gaan ze wat schaapachtig kijken en lachen om je leed en dan ook nog wat boos worden omdat je niet opschiet
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 11 augustus 2012 @ 16:57:04 #119
Maffe Fries
pi_115427015
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja ik heb een keer zo'n postkarretje om laten vallen (hoe krijg je het voor elkaar :') )
en toen kwam er wel gelijk iemand helpen.
Dat was wel aardig.
Zo'n karretje wil best wel makkelijk nog om weet ik uit eigen ervaring. Op de juiste manier beladen scheelt iig al een hoop. Daarnaast moet je rekening houden met de helling in het wegdek en bij harde wind moet je er op passen dat de lichte kar niet uit zichzelf wegrijdt :P

Iig een volle omgevallen kar weer optillen is een zwaar klusje ;)
pi_115427059
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Zo'n karretje wil best wel makkelijk nog om weet ik uit eigen ervaring. Op de juiste manier beladen scheelt iig al een hoop. Daarnaast moet je rekening houden met de helling in het wegdek en bij harde wind moet je er op passen dat de lichte kar niet uit zichzelf wegrijdt :P

Iig een volle omgevallen kar weer optillen is een zwaar klusje ;)
Gelukkig zijn er nog galante heren die een dame in nood willen helpen :D !
pi_115427328
Hier wel voor bijna elk adres post, maar in totaal toch erg weinig. 1 tasje voor een wijk van 2,5 uur! Wel ook nog een tas folders natuurlijk...

En had ook mail over het ophalen van mijn nieuwe tassen, tijd werd niet vergoed. Had ik al wel verwacht :')
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_115427416
Hier overigens twee tassen post + 1zak HAH voor een wijk van 1.50 uur
pi_115427766
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

soms heb je er van die dagen tussen zitten. Kun je niets aan doen. Wel klote is dat de mensen je niet even te hulp schieten. Gaan ze wat schaapachtig kijken en lachen om je leed en dan ook nog wat boos worden omdat je niet opschiet
Nou in dit geval stond er niemand te kijken en te lachen. ;)

En brieven laat ik soms ook weleens vallen, maar vaak check ik het om de zoveel huizen. Dan kijk ik even de stoep af. :) en bij paadjes soms ook.
pi_115433527
Al de 3de keer aangesproken op fouten van anderen :')
pi_115433623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:15 schreef Thomas-sama het volgende:
Al de 3de keer aangesproken op fouten van anderen :')
lekker negeren , gewoon het rideltje sorry mevrouw wat vervelend voor u , eventueel kan de verzender een klacht indienen die nergens tot leid

vandaag trouwens wel een stuk of 20 brieven retour gestuurd van de gemeente , blijkbaar weten ze niet dat de straat nog gebouwd moet worden :')

[ Bericht 15% gewijzigd door gers op 11-08-2012 20:27:01 ]
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_115434562
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heb ook wel eens gehad dat mijn fiets omviel en de post op straat lag. Reactie van voorbijgangers? Langslopen en me er op wijzen dat er post op straat ligt :')
pi_115435675
Mijn fiets is het stilaan aan het begeven? Regelen jullie een declaratie via de site of gewoon via de tc?
pi_115435923
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:35 schreef Selestha het volgende:

[..]

Heb ook wel eens gehad dat mijn fiets omviel en de post op straat lag. Reactie van voorbijgangers? Langslopen en me er op wijzen dat er post op straat ligt :')
Dat komt me bekend voor ja. "Meneer u hebt iets laten vallen!" Je meent het? Dat heb je niet door als je het ondertussen van de straat staat te rapen.
pi_115436031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn fiets is het stilaan aan het begeven? Regelen jullie een declaratie via de site of gewoon via de tc?
Het ligt er sowieso aan wat er kapot aan is. Hier moet je het meteen tijdens werktijd bespreken met de tc en in sommige gevallen willen ze het eerst zien voordat ze überhaupt overwegen om iets te vergoeden.
Volgens mij moet het wel kunnen via de site...
pi_115444951
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 09:18 schreef Taneli het volgende:

[..]

In de goeie ouwe tijd met VOSsen op ons kleinere kantoor begon ik om 6.00 (met KNJ) of om 6.30 met VOSsen op de zaterdag... dat was pas feest!
Ben toch wel blij dat ik nu pas om 10.00 hoef te beginnen bij het Autobedrijf! :)
ja nostalgie
zelf was ik vroeger in de 1e wijk,bij het 1e adres om 7:45uur
dat was een absoluut record,dat zijn echt vervlogen tijden.
pi_115445108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
dat vergoeden gaat wel een tijd over heen, wordt in Groningen gedaan,de VM meot er eerst voor accoord tekenen,al met al moet je uitgaan meer dan een maand,en dan komt het pas op je rek.,
los van het salaris.
pi_115448819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Halleluja wat een tijden :')
Ja, die mis ik toch echt als kiespijn nu hoor, al was je dan wel meestal om een uur of 1 wel (al) klaar, nu pas om half 6, maar ben ik in ieder geval niet meer zo moe als toen! :)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_115451242
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 01:56 schreef Taneli het volgende:

[..]

Ja, die mis ik toch echt als kiespijn nu hoor, al was je dan wel meestal om een uur of 1 wel (al) klaar, nu pas om half 6, maar ben ik in ieder geval niet meer zo moe als toen! :)
Volgens mij went het nooit om zo vroeg op te staan :)
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:15:17 #134
110987 ErwinRommel
pi_115452205
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Volgens mij went het nooit om zo vroeg op te staan :)
Nog wakker?? :D
pi_115452223
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nog wakker?? :D
Ja, bizar he? :D
2 uurtjes geslapen :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:18:14 #136
110987 ErwinRommel
pi_115452263
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja, bizar he? :D
2 uurtjes geslapen :')
Ik wel 6 :D
Ik viel om 20:00 in slaap, en werd wakker om 02:15. Hockey finale dus gemist ondanks dat mijn vriendin me poogde wakker te maken :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:18:45 #137
110987 ErwinRommel
pi_115452268
En ik kan niet wachten tot oktober :D
pi_115452273
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik wel 6 :D
Ik viel om 20:00 in slaap, en werd wakker om 02:15. Hockey finale dus gemist ondanks dat mijn vriendin me poogde wakker te maken :')
Heerlijk zo'n ritme he ? :D
pi_115452275
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:18 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik kan niet wachten tot oktober :D
Why?
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:20:06 #140
110987 ErwinRommel
pi_115452290
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Heerlijk zo'n ritme he ? :D
hehe, nee, we hadden daarvoor een bbq bij de voetbal vereniging waar m'n vriendin vrijwilligerswerk doet, en dat hakte er een beetje in ;)
was brak dus dacht ff een uurtje te gaan liggen, werden er uiteindelijk 6 uur. Nu klaarwakker dus ;)
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:20:17 #141
110987 ErwinRommel
pi_115452295
quote:
10s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Why?
Nieuwe auto kopen *O*
pi_115452324
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

hehe, nee, we hadden daarvoor een bbq bij de voetbal vereniging waar m'n vriendin vrijwilligerswerk doet, en dat hakte er een beetje in ;)
was brak dus dacht ff een uurtje te gaan liggen, werden er uiteindelijk 6 uur. Nu klaarwakker dus ;)
Hehe, ja op een gegeven moment kan je je ogen niet meer open houden, herken het :P

quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nieuwe auto kopen *O*
Dat is altijd leuk :D
Wat voor een?
Of is dat prive :P?
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:23:51 #143
110987 ErwinRommel
pi_115452337
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hehe, ja op een gegeven moment kan je je ogen niet meer open houden, herken het :P

[..]

Dat is altijd leuk :D
Wat voor een?
Of is dat prive :P?
M'n vriendin boos want ik lag te snurken :D
Door haar werd ik ook wakker, want die zat tegen m'n benen aan te trappen _O-

Idd privé auto, en wel deze, goed, niet nieuw, gebruikte leasebak ;)

http://www.leaseplan.nl/o(...)=ford-mondeo-4631434
pi_115452358
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:23 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

M'n vriendin boos want ik lag te snurken :D
Door haar werd ik ook wakker, want die zat tegen m'n benen aan te trappen _O-

Idd privé auto, en wel deze, goed, niet nieuw, gebruikte leasebak ;)

http://www.leaseplan.nl/o(...)=ford-mondeo-4631434
Ahh ik heb wel goede ervaringen met Ford :P
Ziet er goed uit!

Ik ga toch maar eens kijken of ik wat slaap kan pakken :W
  zondag 12 augustus 2012 @ 04:26:05 #145
110987 ErwinRommel
pi_115452376
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 04:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ahh ik heb wel goede ervaringen met Ford :P
Ziet er goed uit!

Ik ga toch maar eens kijken of ik wat slaap kan pakken :W
m'n eerste auto was ook een ford, ford escort uit 1983 ;)

Maar, probeer nog wat slaap te pakken, tot later :)
pi_115454263
Ik ken Ford alleen maar van een lekkende benzinetank bij een Fiesta... :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:02:49 #147
110987 ErwinRommel
pi_115455780
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 08:26 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ken Ford alleen maar van een lekkende benzinetank bij een Fiesta... :')
Mijn ervaringen met Ford zijn alleen maar uitmuntend te noemen :)
pi_115455793
Als het maar rijdt. Ik rijd nu een Suzuki Alto... Ook best een degelijk merk, tenminste vroeger.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:05:01 #149
110987 ErwinRommel
pi_115455804
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:04 schreef Hoplahopla het volgende:
Als het maar rijdt. Ik rijd nu een Suzuki Alto... Ook best een degelijk merk, tenminste vroeger.
Die oude versie zeker ja, je ziet ze nu nog steeds af en toe.
pi_115455819
Ja. Type 2 zeg maar. Het ziet er niet uit en rijdt als een stuk kool, maar kapot kunnen ze bijna niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')