Zo een heb ik er ook, opa en oma, maar huisnummer bestaat niet,quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets is idd kut ja.
Nog mazzel gehad dat je het kon vinden.
Ik snap sommige gasten ook niet. Geen adres, enkel: Gert en Tina als geadreseerde.
Wel postcode erbij en plaatsnaam. Ben je toch een dom wezen?
Voordat ik naar de supermarkt ga:quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:59 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Zo een heb ik er ook, opa en oma, maar huisnummer bestaat niet,
alleen met kennis kun je zoiets bezorgen en zelfs als je de kennis hebt kun je nog wel eens voor een raadsel komen te staan. De keer dat ik het had heb ik het met kennis van enkele bewoners het raadsel opgelost. De andere keren wist ik het welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets is idd kut ja.
Ik snap sommige gasten ook niet. Geen adres, enkel: Gert en Tina als geadreseerde.
Prima, maar waarom zijn mensen toch zo dom om geen goed adres in te vullen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alleen met kennis kun je zoiets bezorgen en zelfs als je de kennis hebt kun je nog wel eens voor een raadsel komen te staan. De keer dat ik het had heb ik het met kennis van enkele bewoners het raadsel opgelost. De andere keren wist ik het wel
Vaak weten ze het adres niet meer precies en hopen ze dat de bezorger het wel weet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima, maar waarom zijn mensen toch zo dom om geen goed adres in te vullen?
Vervelend! Toch maar voorzichtig aan doen, niet forceren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:45 schreef gridjuh het volgende:
En mijn achillespeesontsteking is nog steeds niet over
Ik werd niet blij van de fysio, hij deed mij zeer....nog maar ff doorbikkelen op ibuprofen het komt vanzelf goed.
Ik begin om 6.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:51 schreef sbientje het volgende:
morgen weer om 7 uur beginnen, hoop dat ik dan niet ook nog 2 wijken te bezorgen heb.. Vind het zo vroeg, 7 uur..
Mensen die in de rouw zijn zijn meestal iets minder oplettend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets is idd kut ja.
Toen ik op de HSM zat was het 4.30 beginnen. Maar hoe vroeger hoe beter, ben je eerder klaar.quote:
In de goeie ouwe tijd met VOSsen op ons kleinere kantoor begon ik om 6.00 (met KNJ) of om 6.30 met VOSsen op de zaterdag... dat was pas feest!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 07:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet op z'n vroegst om half 8 beginnen met voorbereiden.
Nou idd, waar bemoeien die mensen zich mee! Slaat nergens op, zulke opmerkingen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:28 schreef Hoplahopla het volgende:
Hebben jullie (andere postbezorgers enz.) ook wel eens last van volstrekt vreemden die het nodig vinden om een opmerking te maken over hoe je je werk doet?
Ik heb nu al een keer gehad dat iemand het nodig vond om een opmerking te maken over het feit dat ik op een warm dag een lange broek aan had en ook een keer iemand die opmerkte dat ik een beetje lomp deed met mijn (eigen) fiets.
Ik snap niet waar dit op slaat? Waar bemoeien die mensen zich mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |