Als ik het "zakelijk" niet nodig had gehad zou ik gewoon een kleinere auto hebben gekocht dan zo een grote Mondeoquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Ja. Type 2 zeg maar. Het ziet er niet uit en rijdt als een stuk kool, maar kapot kunnen ze bijna niet.
Lijkt mij briljant om te hebben.quote:
Ik wil stiekum ook wel wat luxe erin hebben hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:12 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Lijkt mij briljant om te hebben.Is gewoon een Alto met laadbak.
Een blokkendoos op wielen.quote:
Op zich niks mis mee, maar als je lange ritten moet rijden is het best fijn dat je over de nodige luxe beschiktquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:13 schreef Hoplahopla het volgende:
Ow. Ik nam aan dat je wel van een beetje spartaans hield.
Een blokkendoos?quote:
Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijdenquote:
Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijden
Vertel mij watquote:Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.
Gek genoeg wél!quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij went het nooit om zo vroeg op te staan
Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Door tuig zoals Deezertje heeft PostNL nu zo'n slechte naam! Jullie moeten niet zo zeiken en gewoon je ronde doen, daar word je verdomme (slecht) voor betaald!
Ik heb werk.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?
Oja, en nu ga je neerkijken op postbezorgers die gewoon hun werk doen en klagen over mensen die ook op hun neerkijken, of anderen die geen poot uitsteken als iemand wat hulp kan gebruiken.quote:
Aangenaam, ik zie je hier voor het eerst. Wat is jouw functie?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Door tuig zoals Deezertje heeft PostNL nu zo'n slechte naam! Jullie moeten niet zo zeiken en gewoon je ronde doen, daar word je verdomme (slecht) voor betaald!
Ik loop al vijf jaar dezelfde wijk.... niemand kent deze wijk zo goed als ik, krijg altijd complimentjes als ik er weer ben na een vrije zaterdag ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
En heb je dan ook een klacht ingediend bij postnl zelf of kom je alleen de mongool uithangen hier?quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben een eerzame burger die te vaak zijn post niet of te laat heeft gehad.
Klachten wordt niks mee gedaan. 'We zullen uw klacht noteren en uitzoeken' en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. En als je dan een tweede keer belt krijg je een andere miep aan de lijn die van niets weet. Noteren die lui dat soort dingen niet, zoals bij elk ander normaal bedrijf wel gebeurt??quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
En heb je dan ook een klacht ingediend bij postnl zelf of kom je alleen de mongool uithangen hier?
En je weet zeker dat het niet van SND is??? Die maken ook geregeld fouten hoorquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Klachten wordt niks mee gedaan. 'We zullen uw klacht noteren en uitzoeken' en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. En als je dan een tweede keer belt krijg je een andere miep aan de lijn die van niets weet. Noteren die lui dat soort dingen niet, zoals bij elk ander normaal bedrijf wel gebeurt??
Ja idd! Iemand kwam laatst naar me toe dat er bij hun flat steeds post verkeerd bezorgd werd, bij iedereen. Ik liep daar toen een week of 3 en weet zeker dat ik het niet was. 1 foutje.. kan, maar niet structureel en bij iedereen. De vaste bezorger werkt zeker al wel een jaar of 5 bij de post (en al jaren op die wijk), dus die zal het ook niet geweest zijn. Ik gok op de concurrentquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef gridjuh het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het niet van SND is??? Die maken ook geregeld fouten hoor
Over 4 weken hebben wij vakantie, we gaan er een weekje tussenuit met mijn schoonouders mee, naar limburg....voordeel, kost ons weinig geld dusquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef KatrienDuck het volgende:
Met lego kun je alles maken...![]()
Ik heb volgende week vakantie. Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft, dat is dan wel zo leuk. We gaan niet weg, blijven lekker thuis een beetje klussen en zo. Gewoon een beetje aanrommelen, ook wel eens lekker!
Ongelofelijk, wat een mongolen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Zijn ook mensen die nu in de AH folder weer kortingsstickers zitten, snel hun HAH-sticker eraf halen. Die hebben pech hoor. Die krijgen van mij niks. Als ik vervolgens op dinsdag dan bij hun Gamma bezorg komen ze boos naar buiten van 'ik heb een sticker, zie je?!'. Tja en op zaterdag er snel afhalen.
Beetje kansloze mensen...![]()
![]()
Stempassen zijn hier altijd zonder envelop geleverd, dus dan zijn het echt van die flinterdunne papiertjes (en meerdere per huis). Kost erg veel tijd in de voorbereiding. Maar las dat Sandd in 29 gemeenten nu ook de stempassen gaat bezorgen, maar volgens mij niet hier.
Ja lach er maar om. Maar dat is dus echt waar hequote:Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een mongolen!![]()
![]()
dat zou minder zijn, maar bij PostNL zou je iets dergelijks wel kunnen verwachten helaasquote:Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Over dat kerstpakket heb ik ook gelezen ja.
Hopelijk wordt het niet zo'n 'pluim' als je bij veel andere bedrijven ziet.
Kan je keuze maken op een website, vaak uit een assortiment van dingen die je nooit meer dan één keer gebruikt, en erachter komen dat alle leuke cadeau's alleen tegen bijbetaling beschikbaar zijn omdat je maar een bepaald aantal punten van je baas hebt gekregen. Betaal je alsnog je eigen kerstcadeau (en vaak nog tegen de hoofdprijs ook)...
Hier zitten de stempassen ook nooit in een envelop, want daar is die kutgemeente te gierig voor. Door de HSM kunnen ze niet, want dan heb je gelijk 20% reject, en een hoop worden er verscheurd of verfrommeld. Dus dat wordt handmatig sorteren.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef Deezertje het volgende:
Stempassen komen hier pas volgende week, omdat de meeste mensen nu nog op vakantie zijn en er dus veel brievenbussen propvol zijn (mensen leren 't nog steeds niet). Je wilt als gemeente niet een hele rits stempassen retour krijgen of boze telefoontjes krijgen over verfrommelde stempassen i.v.m. overvolle brievenbussen. Bij ons zitten ze nooit in een envelop. Zijn gewoon flinterdunne dingen. Die kunnen dus nergens tegen. Elke vouw/kreukel is er al één teveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |