abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:08:35 #151
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115455858
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:06 schreef Hoplahopla het volgende:
Ja. Type 2 zeg maar. Het ziet er niet uit en rijdt als een stuk kool, maar kapot kunnen ze bijna niet.
Als ik het "zakelijk" niet nodig had gehad zou ik gewoon een kleinere auto hebben gekocht dan zo een grote Mondeo ;)
Rij nu in een Nissan primera uit 1999, maar die begint "op" te raken -O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_115455887

:P
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:11:37 #153
110987 ErwinRommel
pi_115455897
quote:
_O-

Heh nee zeg :)
pi_115455903
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

_O-

Heh nee zeg :)
Lijkt mij briljant om te hebben. :D Is gewoon een Alto met laadbak.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:13:21 #155
110987 ErwinRommel
pi_115455917
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:12 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Lijkt mij briljant om te hebben. :D Is gewoon een Alto met laadbak.
Ik wil stiekum ook wel wat luxe erin hebben hoor :@
pi_115455926
Ow. Ik nam aan dat je wel van een beetje spartaans hield. :P
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:14:32 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_115455934
quote:
Een blokkendoos op wielen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:15:13 #158
110987 ErwinRommel
pi_115455942
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:13 schreef Hoplahopla het volgende:
Ow. Ik nam aan dat je wel van een beetje spartaans hield. :P
Op zich niks mis mee, maar als je lange ritten moet rijden is het best fijn dat je over de nodige luxe beschikt :)
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:15:31 #159
110987 ErwinRommel
pi_115455945
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een blokkendoos op wielen. :D
Dat is een Opel Agila ook _O-
pi_115455971
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is een Opel Agila ook _O-
Das eigenlijk een Suzuki hé...
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:17:38 #161
110987 ErwinRommel
pi_115455980
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:16 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Das eigenlijk een Suzuki hé...
Een blokkendoos?
Wat dacht je van een Diahatsu Move?
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:18:34 #162
110987 ErwinRommel
pi_115455989
Bier nu :)
pi_115455993
Als het maar rijdt. :D
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:19:31 #164
110987 ErwinRommel
pi_115456004
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Als het maar rijdt. :D
Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijden :@
pi_115456008
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik durf het niet meer aan om met mijn huidige auto op en neer naar Engeland te rijden :@
Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.
  zondag 12 augustus 2012 @ 11:22:39 #166
110987 ErwinRommel
pi_115456047
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 11:20 schreef Hoplahopla het volgende:

[..]

Ah. Dat doe je ook niet even met een Alto. Dan heb je een houten reet tegen de tijd dat je de Belgische grens bereikt.
Vertel mij wat :D
Ik heb vroegah altijd in een Defensie Landrover gezeten (ik zat toen bij defensie). FF op oefening in colonne op de Duitse Autobahn beneden München met een sukkelgangetje van 70 kilometer per uur. Kapot dat je was, en rauwe billen van die zetels _O-
pi_115456766
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Volgens mij went het nooit om zo vroeg op te staan :)
Gek genoeg wél! :P
Al kostte dat wel m'n vrijdagavond, ging nooit echt uit op vrijdag meer, terwijl ik dat nu wel zo af en toe (kan) doe(n)! :s)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_115458361
Vrijdag tijdens mijn rondje postloop "extra hulp" gekregen van een 7 jarig meisje.
Ze was nogal gecharmeerd blijkbaar van het werk. Best wel schattig om te zien.
Na afloop wou ze dat ik met haar mee richting haar huis ging om nog wat te drinken. Dat maar niet gedaan, moest natuurlijk nog terug naar depot.
pi_115465937
In mijn wijk woont een stel op leeftijd (55+) die áltijd door het raam loeren als ik er aan kom met de post. Echt heel irritant. Net alsof ze altijd wat verwachten (en dan heel raar opkijken als ik hun huis voorbij loop).

Anyway, gisteren kwam die man naar buiten en vertelde dat ie voortaan elke dag op een blaadje opschrijft wat ie aan post heeft ontvangen. :') Want: 'vroeger ontving ik veel meer post, nu misschien nog maar één keer per week!!' Tja, gelijk heeft ie wel. Hij heeft bijna nooit post, maar die sticker op zijn brievenbus helpt dan ook bepaald niet mee nee. :P En als ik dan vraag wat voor post die vroeger allemaal kreeg, is dat of wegbezuinigt, bestaat niet meer of naar Sandd gegaan.

Sommige mensen vinden zichzelf heel belangrijk. :{w

Of mensen (kakkertjes) die je altijd met een 'mensonwaardige' blik aankijken (alsof ze niets met je te maken willen hebben), maar als ze de folders een keer niet hebben ontvangen (wat wil je als je elke keer de sticker eraf/opplakt.), dan weten ze me te vinden. :r
pi_115474789
Door tuig zoals Deezertje heeft PostNL nu zo'n slechte naam! Jullie moeten niet zo zeiken en gewoon je ronde doen, daar word je verdomme (slecht) voor betaald!
pi_115474908
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Door tuig zoals Deezertje heeft PostNL nu zo'n slechte naam! Jullie moeten niet zo zeiken en gewoon je ronde doen, daar word je verdomme (slecht) voor betaald!
Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?
Het is zeker verboden om (terecht) te klagen.
pi_115474938
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Moet jij niet eens werk gaan zoeken in plaats van belastingcentjes pikken?
Ik heb werk. :')
pi_115474965
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik heb werk. :')
Oja, en nu ga je neerkijken op postbezorgers die gewoon hun werk doen en klagen over mensen die ook op hun neerkijken, of anderen die geen poot uitsteken als iemand wat hulp kan gebruiken. :')
pi_115474995
Nee hoor, alleen werknemers die er de kantjes vanaf lopen.
pi_115475047
En jij loopt zeker de hele tijd met hem mee?
Oh nee, je komt hier alleen zeiken op mensen die eens in de zoveel tijd een klachtje neerzetten op internet als ze waarschijnlijk al jaren bij PostNL werken.

Door tuig zoals Mint_Clansell krijgt Nederland een steeds slechtere naam.
  zondag 12 augustus 2012 @ 20:36:37 #176
110987 ErwinRommel
pi_115475672
quote:
Aangenaam, ik zie je hier voor het eerst. Wat is jouw functie?
pi_115475838
quote:
Ik loop al vijf jaar dezelfde wijk.... niemand kent deze wijk zo goed als ik, krijg altijd complimentjes als ik er weer ben na een vrije zaterdag ofzo ;) (wat dus aangeeft dat ik nooit fouten maak e.d.)

Jij woont zeker in een buurt waar nooit goed bezorgd wordt?
Mensen die zeuren dat ze nooit post krijgen, en dat raar vinden omdat ze 'heus wel post verwachten'. Maar wat er niet is, kan men ook nog niet bezorgen hé...

Maar goed, over een jaar of 50 laat PostNL mensen gewoon hun post ophalen in de supermarkt en ontslaan alle bezorgers. Kan er immers ook nooit meer wat fout gaan he? Dan zal je zien dat er nóóit fouten worden gemaakt. Je haalt immers zelf je post op...
pi_115475855
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik ben een eerzame burger die te vaak zijn post niet of te laat heeft gehad.
pi_115475874
dubbel
pi_115475879
kutziggo
pi_115475919
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ben een eerzame burger die te vaak zijn post niet of te laat heeft gehad.
En heb je dan ook een klacht ingediend bij postnl zelf of kom je alleen de mongool uithangen hier?
pi_115476522
Gezellig O+
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_115477716
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Nezhi het volgende:

[..]

En heb je dan ook een klacht ingediend bij postnl zelf of kom je alleen de mongool uithangen hier?
Klachten wordt niks mee gedaan. 'We zullen uw klacht noteren en uitzoeken' en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. En als je dan een tweede keer belt krijg je een andere miep aan de lijn die van niets weet. Noteren die lui dat soort dingen niet, zoals bij elk ander normaal bedrijf wel gebeurt??
pi_115477922
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:54 schreef VixenFromHell het volgende:
Gezellig O+
Ik voel de gezelligheid hier! :D
pi_115479381
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:18 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Klachten wordt niks mee gedaan. 'We zullen uw klacht noteren en uitzoeken' en vervolgens hoor je er nooit meer wat van. En als je dan een tweede keer belt krijg je een andere miep aan de lijn die van niets weet. Noteren die lui dat soort dingen niet, zoals bij elk ander normaal bedrijf wel gebeurt??
En je weet zeker dat het niet van SND is??? Die maken ook geregeld fouten hoor
pi_115479740
Ik ben volgende week weinig ingepland...Heb me maar weer beter gemeld, gaat wel lukken denk ik...
En vanavond bij mijn schoonouders mezelf rotgelachen..Op een gegeven moment kwam de discussie over lego, wat mijn vriend en zijn broertje erwel niet mee hebben gebouwd, nou dat wilde ik nog wel een keer zien, jah gelijk gedaan maar....

Ze hebben geweren gemaakt van lego echt waar zooo gelachen...en een fantasie dat ze hadden
pi_115480865
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:44 schreef gridjuh het volgende:

[..]

En je weet zeker dat het niet van SND is??? Die maken ook geregeld fouten hoor
Ja idd! Iemand kwam laatst naar me toe dat er bij hun flat steeds post verkeerd bezorgd werd, bij iedereen. Ik liep daar toen een week of 3 en weet zeker dat ik het niet was. 1 foutje.. kan, maar niet structureel en bij iedereen. De vaste bezorger werkt zeker al wel een jaar of 5 bij de post (en al jaren op die wijk), dus die zal het ook niet geweest zijn. Ik gok op de concurrent ;)
Die vrouw keek me verbaasd aan toen ik het over andere postbedrijven had :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_115480881
Met lego kun je alles maken... :D

Ik heb volgende week vakantie. Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft, dat is dan wel zo leuk. We gaan niet weg, blijven lekker thuis een beetje klussen en zo. Gewoon een beetje aanrommelen, ook wel eens lekker!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115481708
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 22:06 schreef KatrienDuck het volgende:
Met lego kun je alles maken... :D

Ik heb volgende week vakantie. Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft, dat is dan wel zo leuk. We gaan niet weg, blijven lekker thuis een beetje klussen en zo. Gewoon een beetje aanrommelen, ook wel eens lekker!
Over 4 weken hebben wij vakantie, we gaan er een weekje tussenuit met mijn schoonouders mee, naar limburg....voordeel, kost ons weinig geld dus :)
pi_115482868
Hebben jullie het op mijnpostnl ook al gelezen over het kerstpakket?

Ik weet niet of ik het hier zo goed wegzet, anders kunnen jullie me verbeteren,

Dit jaar kies jij zelf je kerstgeschenk
Bij kerst hoort uiteraard een geschenk. Ook dit jaar ontvang jij, als medewerker van
PostNL, een kerstgeschenk. Anders dan in voorgaande jaren, mag jij dit cadeau in
december zelf uitkiezen.
We doen het dit jaar anders. Dat betekent dat je in december geen traditioneel kerstpakket
ontvangt, maar dat je zelf je eigen geschenk mag uitzoeken.
Hoe werkt het?
Begin december ontvang je een persoonlijke brief op je huisadres. In die brief staat een
unieke code waarmee je kunt inloggen op een speciale website voor PostNL-medewerkers.
Op die website kun je zelf een keuze maken voor jouw geschenk. Binnen een aantal
werkdagen wordt jouw cadeau dan bij je thuisbezorgd.
WFP
In de afgelopen jaren kreeg je rond deze tijd de vraag of je je kerstpakket wilde doneren aan
het WFP. Dat doen we dit jaar ook anders. Je maakt de keuze voor een donatie aan het WFP
pas in december. Dit is één van de keuzemogelijkheden uit de cadeauselectie. Toch een
traditioneel kerstpakket? Ook dat is een van de keuzemogelijkheden uit de cadeauselectie.
Kloppen je persoonlijke gegevens op Mijn PostNL?
De brief met inlogcode gaat naar alle mensen in actieve dienst bij PostNL. Je ontvangt de
brief op het huisadres dat bij ons bekend is. Het is daarom belangrijk dat je persoonlijke
gegevens op de juiste wijze in ons systeem staan. Ga op Mijn PostNL naar Personele Zaken
en controleer je gegevens in Zelf doen. Heb je nog geen account aangemaakt, doe dit dan zo
snel mogelijk.
Gerelateerde informatie
Nog niet op MijnPostNL? Maak een account aan.
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:06:11 #191
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_115486534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Zijn ook mensen die nu in de AH folder weer kortingsstickers zitten, snel hun HAH-sticker eraf halen. Die hebben pech hoor. Die krijgen van mij niks. Als ik vervolgens op dinsdag dan bij hun Gamma bezorg komen ze boos naar buiten van 'ik heb een sticker, zie je?!'. Tja en op zaterdag er snel afhalen.
Beetje kansloze mensen... :{w :')

Stempassen zijn hier altijd zonder envelop geleverd, dus dan zijn het echt van die flinterdunne papiertjes (en meerdere per huis). Kost erg veel tijd in de voorbereiding. Maar las dat Sandd in 29 gemeenten nu ook de stempassen gaat bezorgen, maar volgens mij niet hier.
Ongelofelijk, wat een mongolen! _O- :') _O-
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:07:42 #192
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_115486644
Afgelopen vrijdag één klein 'dal' uitvoerinkje gedaan! Ik was maar 1.45u bezig met een wijk waar je normaal gesproken 3 uur op loopt! Zaterdag weer eens weinig post, maar ik moest wel 3 soorten HAH bezorgen.

Hadden mensen hier er ook de NUON-folder bij? Die had wel een goede grip vond ik! :)
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_115488806
die nuon folder was echt kut om te lopen vond ik
pi_115488905
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:06 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een mongolen! _O- :') _O-
Ja lach er maar om. Maar dat is dus echt waar he :D
Had gisteren blijkbaar nog iemand deze truck uitgehaald. Vrijdag had ie 100% zeker een sticker erop, en gisteren was ie er ineens af. Tja, dan heb ik mezelf ook maar dom gehouden en geen folder in de bus gedaan hoor. Zijn toch altijd dezelfde kansloze mensen die dit geintje flikken.

Dat je een stikker erop plakt als je op vakantie gaan snap ik maar al te goed. Maar om hem er snel af te halen als er stickers in de folders zitten ben je toch wel een beetje zielig hoor :P

Mensen die gewoon netjes aan mij vragen of ik nog folders overheb en wat extra stickers willen, krijgen ze ook. Anders worden ze toch meteen weggegooid op kantoor hier...

Dinsdag trouwens een keer rustig hier qua HAH. Alleen Karwei (met stickers op flapje om de folders....) en C1000 :) Gok dat er ook niet zo veel post is, vakantieperiode is pas eind augustus over.
pi_115489130
Over dat kerstpakket heb ik ook gelezen ja.
Hopelijk wordt het niet zo'n 'pluim' als je bij veel andere bedrijven ziet.
Kan je keuze maken op een website, vaak uit een assortiment van dingen die je nooit meer dan één keer gebruikt, en erachter komen dat alle leuke cadeau's alleen tegen bijbetaling beschikbaar zijn omdat je maar een bepaald aantal punten van je baas hebt gekregen. Betaal je alsnog je eigen kerstcadeau (en vaak nog tegen de hoofdprijs ook)... :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 augustus 2012 @ 23:44:14 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115490161
@Deezertje: dinsdag is bij ons wel druk, want stempassen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 12 augustus 2012 @ 23:45:22 #197
Maffe Fries
pi_115490270
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Over dat kerstpakket heb ik ook gelezen ja.
Hopelijk wordt het niet zo'n 'pluim' als je bij veel andere bedrijven ziet.
Kan je keuze maken op een website, vaak uit een assortiment van dingen die je nooit meer dan één keer gebruikt, en erachter komen dat alle leuke cadeau's alleen tegen bijbetaling beschikbaar zijn omdat je maar een bepaald aantal punten van je baas hebt gekregen. Betaal je alsnog je eigen kerstcadeau (en vaak nog tegen de hoofdprijs ook)... :P
dat zou minder zijn, maar bij PostNL zou je iets dergelijks wel kunnen verwachten helaas
pi_115491269
Stempassen komen hier pas volgende week, omdat de meeste mensen nu nog op vakantie zijn en er dus veel brievenbussen propvol zijn (mensen leren 't nog steeds niet). Je wilt als gemeente niet een hele rits stempassen retour krijgen of boze telefoontjes krijgen over verfrommelde stempassen i.v.m. overvolle brievenbussen. Bij ons zitten ze nooit in een envelop. Zijn gewoon flinterdunne dingen. Die kunnen dus nergens tegen. Elke vouw/kreukel is er al één teveel.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2012 @ 00:07:00 #199
Maffe Fries
pi_115492688
van die propvolle bussen hebben we hier geen last
pi_115501876
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:54 schreef Deezertje het volgende:
Stempassen komen hier pas volgende week, omdat de meeste mensen nu nog op vakantie zijn en er dus veel brievenbussen propvol zijn (mensen leren 't nog steeds niet). Je wilt als gemeente niet een hele rits stempassen retour krijgen of boze telefoontjes krijgen over verfrommelde stempassen i.v.m. overvolle brievenbussen. Bij ons zitten ze nooit in een envelop. Zijn gewoon flinterdunne dingen. Die kunnen dus nergens tegen. Elke vouw/kreukel is er al één teveel.
Hier zitten de stempassen ook nooit in een envelop, want daar is die kutgemeente te gierig voor. Door de HSM kunnen ze niet, want dan heb je gelijk 20% reject, en een hoop worden er verscheurd of verfrommeld. Dus dat wordt handmatig sorteren.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')