abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115564786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Knap hoe je dat kan doen.

Maar hoe jullie jezelf kunnen redden verdient mijn diep respect
En dit ^O^
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115564949
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Jeetje wat een dag :')
:') Ht moet geen regelmaat worden zulke dagen.

En met zo weinig geld doen vind ik ook wel wat respect waard ja. :)
pi_115564980
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:54 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

:') Ht moet geen regelmaat worden zulke dagen.

En met zo weinig geld doen vind ik ook wel wat respect waard ja. :)
Als er iets mis gaat, dan gaat het de hele dag mis :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_115565012
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als er iets mis gaat, dan gaat het de hele dag mis :')
Vaak wel ja. De wet van Murphy denk ik. :P
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 17:58:24 #255
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_115565061
het is toch te triest voor woorden dat we een zgn. welvaarts maatschappij zijn, maar dat er zoveel verborgen armoede is?
Ik wist het wel maar de bedragen waarvan men dan moet rondkomen, dat is van de zotte.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_115565311
Helemaal mee eens.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:08:57 #257
110987 ErwinRommel
pi_115565436
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Helemaal mee eens.
De steuntrekkers die weigeren te werken (mits ze dat kunnen) en de fraudeurs kunnen wat mij betreft aan het gas hoor.
Maar mensen die gewoon werken en dan nog vrijwel niks verdienen moeten zeker een minimum inkomen krijgen, om redelijk rond te kunnen komen.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:14:46 #258
110987 ErwinRommel
pi_115565656
was laatst zo iets, in de bollen/bloemen teelt. Bijstandstrekkers die het gewoon verrekken om dat werk aan te nemen.
Dit ten koste van de goeden.
Van de zotte.

terecht dat die lui gekort worden op de uitkering/bijstand, en dat het geheel opgezegd gaat worden.
Sommigen zijn gewoon té lui om te werken en willen gartis geld naast hun "zwart werk". Die lui moet men keihard aanpakken. Die verpesten het sociale vangnet voor hen waar het eigenlijk voor bedoeld is.
pi_115566796
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
was laatst zo iets, in de bollen/bloemen teelt. Bijstandstrekkers die het gewoon verrekken om dat werk aan te nemen.
Dit ten koste van de goeden.
Van de zotte.

terecht dat die lui gekort worden op de uitkering/bijstand, en dat het geheel opgezegd gaat worden.
Sommigen zijn gewoon té lui om te werken en willen gartis geld naast hun "zwart werk". Die lui moet men keihard aanpakken. Die verpesten het sociale vangnet voor hen waar het eigenlijk voor bedoeld is.
Ik ben het met je eens hoor, maar volgens mij was dat omdat die mensen geen vervoer hadden en het verder niet duidelijk was hoe het dan geregeld werd met het vervoer.
Die mensen komen zelf niet uit het Westland en ze kunnen er dan niet komen :P
Dat hoorde ik tenminste op tv... Waarschijnlijk geen onwil.
pi_115566845
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 08:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, maar de opzet achter GeoRoute was niet om eenmalig een loop aan te passen, maar om continu lopen te veranderen, afhankelijk van de posthoeveelheid. Uiteraard zijn er lopen die handiger kunnen, maar Georoute is in de praktijk daar ongeschikt voor gebleken.

Bij ons zijn ze maanden bezig geweest met het maken van die nieuwe routes. Ongeveer 90% van de suggesties van Geo waren complete onzin: huizen op de verkeerde plek, 20 keer een drukke weg zigzaggend oversteken ipv een rondje lopen, etc. Dat moest dus vervolgens allemaal worden aangepast, en in veel gevallen leek de definitieve route dan ook nog nauwelijks op de oorspronkelijke Georoute. Dit riep de vraag op wat dan nog de toegevoegde waarde van Georoute was. Uiteindelijk is het bij ons dus niet ingevoerd
klopt,in Belgie is er een grote ophef over geweest,toch hebben ze hier,
van het probleem daar niets opgestoken of in geinteresseerd.
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 18:55:13 #261
110987 ErwinRommel
pi_115566857
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar volgens mij was dat omdat die mensen geen vervoer hadden en het verder niet duidelijk was hoe het dan geregeld werd met het vervoer.
Die mensen komen zelf niet uit het Westland en ze kunnen er dan niet komen :P
Dat hoorde ik tenminste op tv... Waarschijnlijk geen onwil.
Er was naar ik meen vervoer geregeld om dat te overbruggen. Ik pin me daar niet op vast hoor, maar dat werd wel aangeboden.
pi_115566906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Er was naar ik meen vervoer geregeld om dat te overbruggen. Ik pin me daar niet op vast hoor, maar dat werd wel aangeboden.
Ik heb het ook maar uit tweede hand, maar volgens mij werd dat pas later aangeboden :P Vandaar dat het zo'n teleurstellende opkomst had.

Hier hadden de dames en heren die dit organiseerde eerder aan moeten denken.
Mensen zonder vervoer.. Dat geldt overigens ook voor het CVL in Bleiswijk, zowat niet te bereiken met het OV en zeker niet als je nachtdienst hebt. Nee, echt een handige locatie :N
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:00:03 #263
110987 ErwinRommel
pi_115567023
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb het ook maar uit tweede hand, maar volgens mij werd dat pas later aangeboden :P Vandaar dat het zo'n teleurstellende opkomst had.

Hier hadden de dames en heren die dit organiseerde eerder aan moeten denken.
Mensen zonder vervoer.. Dat geldt overigens ook voor het CVL in Bleiswijk, zowat niet te bereiken met het OV en zeker niet als je nachtdienst hebt. Nee, echt een handige locatie :N
Dat eerste weet ik dan weer niet.
Maar managers moeten toch ook wel weten dat een lokatie bereiken geld kost?
regel dan gvd vervoer!! Zoveel hoeft dat niet te kosten ;)
pi_115567046
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Herfstblad het volgende:
Argh! Ik had alweer een klotedag! Natte post, letterlijke papier mache na een paar hoosbuien bij de folders en ik wilde een gewonde vogel redden en die me vervolgens beet en onder de struiken schoot :(
En mensen die langs kwamen deden natuurlijk weer 'ikke! Ikke' :( Grrr!
Sorry, moest er even uit. :P Voel me gefrustreerd op het moment.
O, en een boek dat ik tussendoor op was gaan halen bij een DHL-servicepoint was ook nat aan de hoeken.

Ik wacht gelukkig niet op het loon om eten van te kopen. Dat is het voordeel van thuiswonen: Je hebt altijd eten.
je lijkt mij wel hier was het bloedheet/benauwd,de post was wederom mega,Linda etc..
en 5 zakken hah van dik 150 g per 2.
Op een gegeven moment loop ik ergens,en omdat de hah veel te zwaar is,
let ik even niet op, toen lag ik lang uit met een hoop schaafwonden ,pijn in rechterbeen/knie.overal bloed ,en geen mens te bekennen.
en het begon enorm te regenen,was het dagje wel weer.
pi_115567123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:00 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat eerste weet ik dan weer niet.
Maar managers moeten toch ook wel weten dat een lokatie bereiken geld kost?
regel dan gvd vervoer!! Zoveel hoeft dat niet te kosten ;)
Ze hebben gewoon te licht gedacht over het hele project en daar plukken ze nu de vruchten van. :)

Wat ik begrepen heb van een collega die daar naar toe gaat is dat hij een ov chipkaart krijgt met per maand 100 euro aan reisgeld :) Hoe dat nu is, weet ik niet, want de verwachting is dat we er met de kerst nog wel zitten :') _!
pi_115567225
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:00 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

je lijkt mij wel hier was het bloedheet/benauwd,de post was wederom mega,Linda etc..
en 5 zakken hah van dik 150 g per 2.
Op een gegeven moment loop ik ergens,en omdat de hah veel te zwaar is,
let ik even niet op, toen lag ik lang uit met een hoop schaafwonden ,pijn in rechterbeen/knie.overal bloed ,en geen mens te bekennen.
en het begon enorm te regenen,was het dagje wel weer.
Dikke knuffel voor jullie "pechvogels"
pi_115567251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Join the club :{ Ik heb nog 1,25 tot maandag de 20e.. En ik doe al met 30 euro sinds 1 augustus..
ik maak me ernstig zorgen over de collega's
Zo kan het niet goed gaan,het" loon" is echt een minimum,en te weinig,
er zijn tig mensen die de hele dag een beetje aankloten en of in bed blijven liggen.
Die krijgen meer dan mensen die keihard bj de post werken.
Verder zullen vele collega s in de problemen komen,
op veel plekken is door de zomerreces het uren aantal met 15-20% gedaald(dus nog minder)
pi_115567401
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:07 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Dikke knuffel voor jullie "pechvogels"
dankjewel Gridjuh
pi_115567592
Dank Gridjuh. :)
pi_115567755
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Knap hoe je dat kan doen.
Ik heb de "mazzel" dat ik nog een militair invaliditeits pensioen krijg m'n leven lang.
Maar hoe jullie jezelf kunnen redden verdient mijn diep respect
Is dat pensioen een paar tientjes per maand? Of wat moet ik me daarbij voorstellen? :P
pi_115567828
http://www.nuzakelijk.nl/(...)softwarestartup.html

ik zou eerst aan de eigen mensen gaan denken ipv allerlei flauwekul over te kopen.
pi_115568115
Heb het ook te doen met de collega's die er van moeten leven. Tegenwoordig staan de tijden zó krap, dat ze steeds meer moeten doen om aan hun contracturen te komen. Dat je op daldagen soms wel binnen één uurtje klaar bent helpt dan ook helemaal niet mee.
Gevolg: op piekdagen moeten ze extra wijken lopen en zijn 's avonds kapot! En als je dan naar je loon kijkt vraag je je soms wel eens af waar ze het voor doen.

Ik verdien als Zaterdagbesteller gewoon 3 (!) euro per uur meer dan de postbezorger doordeweeks hier. Absurd. En het trieste is: volgens mij weet de pbz dat zelf niet eens :')
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:34:38 #273
110987 ErwinRommel
pi_115568259
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Is dat pensioen een paar tientjes per maand? Of wat moet ik me daarbij voorstellen? :P
Wel wat meer hoor ;)
Rond de ¤500 netto per maand.
Maar dan heb je er wel nachtmerries, en andere gebreken voor in de plaats.
pi_115568273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Heb het ook te doen met de collega's die er van moeten leven. Tegenwoordig staan de tijden zó krap, dat ze steeds meer moeten doen om aan hun contracturen te komen. Dat je op daldagen soms wel binnen één uurtje klaar bent helpt dan ook helemaal niet mee.
Gevolg: op piekdagen moeten ze extra wijken lopen en zijn 's avonds kapot! En als je dan naar je loon kijkt vraag je je soms wel eens af waar ze het voor doen.

Ik verdien als Zaterdagbesteller gewoon 3 (!) euro per uur meer dan de postbezorger doordeweeks hier. Absurd. En het trieste is: volgens mij weet de pbz dat zelf niet eens :')
de lonen zijn sowieso een aanfluting,als je binnen zit krijg je meer dan buiten,
terwijl het buiten,koud/bloedheet/nat en zwaar is,binnen krijg je nog te vreten ook( als vb de knj) buiten kan je doodvallen
pi_115568311
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
het is toch te triest voor woorden dat we een zgn. welvaarts maatschappij zijn, maar dat er zoveel verborgen armoede is?
Ik wist het wel maar de bedragen waarvan men dan moet rondkomen, dat is van de zotte.
Welvaart voor enkelen ja.

PostNL is in mijn opinie gewoon moderne slavenarbeid. Je krijgt er dan wel voor betaalt, maar het werk is te zwaar en je word indirect gewoon geëxploiteerd.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:59:55 #276
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_115569233
niet best de verhalen die ik hier lees ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:06:57 #277
110987 ErwinRommel
pi_115569486
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
niet best de verhalen die ik hier lees ...
Waarom denk je dat ik op zoek ben naar ander werk ;)
Ik kan nu zelf de vaste lasten niet betalen. Gelukkig zijn wij 2 verdieners, heb ik mijn Militair pensioen, en de eigen webtoko. Maar echt, ik verdien minimum loon op 39 jarige leeftijd.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 augustus 2012 @ 20:09:35 #278
Maffe Fries
pi_115569593
ja, minimumloon is niet echt aan te bevelen nee ...
pi_115570287
Wij leven onder het sociaal minimum... Maar dat is ook deels een eigen keuze.
pi_115570574
En de Sandd-bezorgers dan? :')
Die krijgen allemaal stukloon. Sprak vandaag een bezorger dat er in de zomermaanden bijna geen post is. 'Verdiende' die in een week maar 15 euro...

Einde van het jaar moet Sandd minimaal 25% in dienst hebben met een CAO, maar vrees dat als straks echt iedereen een contract moet ze de tent wel kunnen opdoeken... _O-
pi_115570695
Ze hebben anders wel bijna 10 jaar hun "personeel" kunnen uitknijpen. Dus ze hebben vast wel wat reserves.
pi_115570775
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:37 schreef Deezertje het volgende:
En de Sandd-bezorgers dan? :')
Die krijgen allemaal stukloon. Sprak vandaag een bezorger dat er in de zomermaanden bijna geen post is. 'Verdiende' die in een week maar 15 euro...

Einde van het jaar moet Sandd minimaal 25% in dienst hebben met een CAO, maar vrees hoop dat als straks echt iedereen een contract moet ze de tent wel kunnen opdoeken... _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_115570904
Gridjuh en Selestha, sterkte met het doorkomen van de maand! Het is geen lolletje als je van postnl moet leven, dat is echt te weinig! Trouwens, volgens mij is de betaaldag deze maand pas de 21ste?

Herfstblad, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_115577290
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 17:42 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Ik hoop dat het er maandag is, betaaldata is de 19e dat ik op een zondag, zou het er dan op maandag zijn, dat zou een pak van mijn hart zijn eigenlijk....
Enne selesta, ik heb ik september/oktober extra inkomsten, is er iets waarmee ik je kan helpen?
Oh nee hoor dankjewel, normaal heb ik het nooit zo krap maar de 2e fietsreparatie van 60 euro in 2 maanden was gewoon even iets wat ik net niet aan kon. Vandaar dat ik nu zo krap zit maar vanaf 20 augustus is dat weer opgelost ;)

Ik heb nog wel genoeg eten in huis, alleen moet ik alles rantsoeneren ;) Kan niets spontaan eten dus.
pi_115577324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:45 schreef KatrienDuck het volgende:
Gridjuh en Selestha, sterkte met het doorkomen van de maand! Het is geen lolletje als je van postnl moet leven, dat is echt te weinig! Trouwens, volgens mij is de betaaldag deze maand pas de 21ste?

Herfstblad, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt!
Ja maar de toeslagen zorg/en huurtoeslag komen de 20e ;)
pi_115577377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 20:29 schreef Hoplahopla het volgende:
Wij leven onder het sociaal minimum... Maar dat is ook deels een eigen keuze.
Dat is geen ''keuze'' voor mij hoor, ivm arbeidsbeperking waardoor ik 4 jaar 100% niet heb kunnen werken en nu van geluk mag spreken dat ik iets deeltijd kan doen.
pi_115578294
Ik heb hiervoor voor selekt mail gewerkt, ook stukspost....
Moet wel zeggen volgens mij verdiende ik wel meer als wat ik nu doe.
Toen had ik de ene week 200 euro de andere week 190 de andere week 140 en die week erna 170 = 700 euro netto in de maand(kreeg wel per week uitbetaald) Nu verdien in 390 netto per maand :|
pi_115585729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 23:16 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb hiervoor voor selekt mail gewerkt, ook stukspost....
Moet wel zeggen volgens mij verdiende ik wel meer als wat ik nu doe.
Toen had ik de ene week 200 euro de andere week 190 de andere week 140 en die week erna 170 = 700 euro netto in de maand(kreeg wel per week uitbetaald) Nu verdien in 390 netto per maand :|
Ja, maar hoe oud was je toen? Als je onder de 23 bent kan het inderdaad voorkomen dat je bij Sandd en Selektmail beter af bent/was, omdat pas vanaf je 23e de Wet op het Minimumloon van toepassing is.

Als je zeg 16 jaar bent verdien je in een bij PostNL hooguit iets van 3 euro per uur, dan dat is inderdaad minder dan bij Sandd.

Maar vanaf je 23e verdien je bij PostNL als postbezorger iets van 9 euro per uur, en dat haal je gemiddeld nooit bij Sandd. Vooral als je bedenkt dat je bij Sandd niet doorbetaald wordt bij verlof (of ziekte), en je ook geen vakantiegeld krijgt.

Ik heb een tijdje voor VSP Post gelopen, en daar zat ik afhankelijk van de drukte op ongeveer 7 euro BRUTO per uur gemiddeld, omgerekend. En dan moest ik zelf nog de belasting afdragen, en sociale premies, want dat deden ze niet voor je.

Bovendien, hoeveel uur werkte je bij Sandd per week, en hoeveel uur werkte je nu? Dat is ook belangrijk om te weten.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_115586853
Haha, wij krijgen een nieuwsbrief ''houdt de depots schoon'' in de groene bakken vandaag :')
pi_115587772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ja, maar hoe oud was je toen? Als je onder de 23 bent kan het inderdaad voorkomen dat je bij Sandd en Selektmail beter af bent/was, omdat pas vanaf je 23e de Wet op het Minimumloon van toepassing is.

Als je zeg 16 jaar bent verdien je in een bij PostNL hooguit iets van 3 euro per uur, dan dat is inderdaad minder dan bij Sandd.

Maar vanaf je 23e verdien je bij PostNL als postbezorger iets van 9 euro per uur, en dat haal je gemiddeld nooit bij Sandd. Vooral als je bedenkt dat je bij Sandd niet doorbetaald wordt bij verlof (of ziekte), en je ook geen vakantiegeld krijgt.

Ik heb een tijdje voor VSP Post gelopen, en daar zat ik afhankelijk van de drukte op ongeveer 7 euro BRUTO per uur gemiddeld, omgerekend. En dan moest ik zelf nog de belasting afdragen, en sociale premies, want dat deden ze niet voor je.

Bovendien, hoeveel uur werkte je bij Sandd per week, en hoeveel uur werkte je nu? Dat is ook belangrijk om te weten.
Ik was 23, maar werkte gelukkig voor uitzendbureau...
Technisch gezien verdiende ik bij selekt mail, 5 cent bruto per maand meer, maar kon ik wel veel uren maken in tegenstelling tot wat ik nu kan...10 uren contract, maar heb het idee normaal wel meer uren te werken....

Maar het maakt niet uit hoor
pi_115587983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:26 schreef Selestha het volgende:
Haha, wij krijgen een nieuwsbrief ''houdt de depots schoon'' in de groene bakken vandaag :')
Dus niet meer in de hoek poepen.
pi_115589499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 09:26 schreef Selestha het volgende:
hebben ze daar op jullie depot geen depothoofd voor?
die is er verantwoordelijk voor.
pi_115590919
Pff, gisteren 7,5 uur buiten gelopen met het benauwde weer.
pi_115592750
Ze kunnen de woensdag nu ook wel 'de tweede maandag' noemen.
Mensen in mijn wijk vragen nu ook al of we niet meer op woensdag bezorgen :P
Aan de hoeveelheid (lees: dus niet) post mag je je tegenwoordig ook wel bijzonder voelen als je nog post op woensdag krijgt... Volgens mij alleen de VI + Prive vast en dan nog de brievenbuspost (kaartjes etc.).

Vandaag stelde echt niks voor.
pi_115593994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

hebben ze daar op jullie depot geen depothoofd voor?
die is er verantwoordelijk voor.
Ik ben het depothoofd ;)

Maar we kregen dat als sms ;)
pi_115594192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pff, gisteren 7,5 uur buiten gelopen met het benauwde weer.
En je leeft nog? Ik heb gister zo'n 6 uurtjes buiten rondgebracht en ik was gesloopt.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 15 augustus 2012 @ 13:17:35 #297
Maffe Fries
pi_115594199
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef Deezertje het volgende:
Ze kunnen de woensdag nu ook wel 'de tweede maandag' noemen.
Mensen in mijn wijk vragen nu ook al of we niet meer op woensdag bezorgen :P
Aan de hoeveelheid (lees: dus niet) post mag je je tegenwoordig ook wel bijzonder voelen als je nog post op woensdag krijgt... Volgens mij alleen de VI + Prive vast en dan nog de brievenbuspost (kaartjes etc.).

Vandaag stelde echt niks voor.
De VI zat er bij ons gisteren al deels bij _O-
pi_115594280
Ze kunnen de woensdag beter afschaffen en het allemaal naar de dinsdag en donderdag verplaatsen. Dan wordt het natuurlijk een echte maandag, maar dat werd ook wel eens tijd.
pi_115596861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef Hoplahopla het volgende:
Ze kunnen de woensdag beter afschaffen en het allemaal naar de dinsdag en donderdag verplaatsen. Dan wordt het natuurlijk een echte maandag, maar dat werd ook wel eens tijd.
Ik weet niet of je hier al lang werkt, maar het is normaal dat er zo weinig post is in de zomer. Door DiDoZa wordt dat nog versterkt.

Maar wacht maar als over twee weken de scholen weer beginnen. Dan neemt het volume weer flink toe, zodat je op dinsdag en donderdag zult smeken of ze niet ajb een gedeelte naar de woensdag kunnen verplaatsen!
pi_115596959
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik ben het depothoofd ;)

Maar we kregen dat als sms ;)
ja onzin dat ze dat nog een keer aanhalen,als hoofd
weet je het toch en dat steeds weer aanhalen is eits van ons concern(alsof we 3 zijn) :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')