ja mensen worden met de dag inhaliger,ik zit al wat jaren bij de post,quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja lach er maar om. Maar dat is dus echt waar he
Had gisteren blijkbaar nog iemand deze truck uitgehaald. Vrijdag had ie 100% zeker een sticker erop, en gisteren was ie er ineens af. Tja, dan heb ik mezelf ook maar dom gehouden en geen folder in de bus gedaan hoor. Zijn toch altijd dezelfde kansloze mensen die dit geintje flikken.
Dat je een stikker erop plakt als je op vakantie gaan snap ik maar al te goed. Maar om hem er snel af te halen als er stickers in de folders zitten ben je toch wel een beetje zielig hoor![]()
Mensen die gewoon netjes aan mij vragen of ik nog folders overheb en wat extra stickers willen, krijgen ze ook. Anders worden ze toch meteen weggegooid op kantoor hier...
Dinsdag trouwens een keer rustig hier qua HAH. Alleen Karwei (met stickers op flapje om de folders....) en C1000Gok dat er ook niet zo veel post is, vakantieperiode is pas eind augustus over.
uit de bron:quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hmm, het gaat niet helemaal lekker met de postbezorging op mijn VBG ...
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EFuFlpZlFFwhJeWLZV.php
http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EFuuVEEkZVszKKTyTp.php
Ik kan er zelf niet over oordelen omdat ik die wijken waar het om gaat niet ken
Als je het als vast wijk hebt kun je er extra tijd uithalen,tussen 2 huizen kun je dan al al voorbereidend,wel/geen hah inwerpen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat is nou het probleem precies? Weet jij exact welke huizen een sticker hebben en welke niet? Ik laat mij eigenlijk altijd verrassen en dan zie ik wel of ik voor niets loop.
schorpioenen zijn niet best ooit 2 in bed gehad,kun erg ziek van wordenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:48 schreef Selestha het volgende:
Gevaarlijke exotische dieren in postpakketten
Leuke verassing voor die sorteerders
Ja, maar de opzet achter GeoRoute was niet om eenmalig een loop aan te passen, maar om continu lopen te veranderen, afhankelijk van de posthoeveelheid. Uiteraard zijn er lopen die handiger kunnen, maar Georoute is in de praktijk daar ongeschikt voor gebleken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste heb ik ook begrepen, al kan ik me ook voorstellen dat voor een aantal routes de route van Georoute als basis blijft, maar dat ze met behulp van de kennis op straat geoptimaliseerd zullen gaan worden.
Ik ken genoeg routes waar nog wel een verbeteringsslag in te maken is. Te denken valt aan het anders lopen van straten, het samenvoegen van vakjes of juist het splitsen ervan.
En als je een ervaren bezorger hebt is Georoute niet nodig. Die bezorger weet beter dan zo'n programma wat de kortste en meest efficiënte route is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:06 schreef Hoplahopla het volgende:
De enige goed manier om op daldagen de post efficiënt weg lopen is op dit moment een ervaren bezorger inzetten. Eventueel met behulp van een systeem zoals Georoute, maar dan moet die persoon wel ter plekke wijzigingen kunnen uitvoeren.
Hoop dat ze dat op een daldag doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, geen stempassen hier vandaag. Was wel aangekondigd.
was het ook, kon hele straten overslaan met de autobestelling.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het voelde vandaag aan als een daldag, eerlijk gezegd.
bij mij ook niet, week ziek zijn, dus ziektewet en 4 weken veel minder uren gemaakt dan nodig...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 4 zaterdagen niet gewerkt en verder twee weken vrij gehad, dus van mij zal het niet zo veel voorstellen
Gebeurd neit vaak, normaal kan ik met 15 euro in de week boodschappen doen, maar heb nu nog geld voor benzine(wat nodig is aangezien mijn vriend in den bosch werkt) zucht....soms heb ik echt zo'n "rot" maand....heb je weleens gaat volgende week wel weer goed hoorquote:
Join the clubquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:03 schreef gridjuh het volgende:
[..]
bij mij ook niet, week ziek zijn, dus ziektewet en 4 weken veel minder uren gemaakt dan nodig...
Maar heb deze maand het probleem dat ik een stukje maand(van een week) over heb :|
Heb je nog macaroni in huis?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Join the clubIk heb nog 1,25 tot maandag de 20e.. En ik doe al met 30 euro sinds 1 augustus..
Mooi klote iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:07 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Gebeurd neit vaak, normaal kan ik met 15 euro in de week boodschappen doen, maar heb nu nog geld voor benzine(wat nodig is aangezien mijn vriend in den bosch werkt) zucht....soms heb ik echt zo'n "rot" maand....heb je weleens gaat volgende week wel weer goed hoor
Knap hoe je dat kan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Join the clubIk heb nog 1,25 tot maandag de 20e.. En ik doe al met 30 euro sinds 1 augustus..
Ik hoop dat het er maandag is, betaaldata is de 19e dat ik op een zondag, zou het er dan op maandag zijn, dat zou een pak van mijn hart zijn eigenlijk....quote:
Jeetje wat een dagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:41 schreef Herfstblad het volgende:
Argh! Ik had alweer een klotedag! Natte post, letterlijke papier mache na een paar hoosbuien bij de folders en ik wilde een gewonde vogel redden en die me vervolgens beet en onder de struiken schoot![]()
En mensen die langs kwamen deden natuurlijk weer 'ikke! Ikke'Grrr!
Sorry, moest er even uit.Voel me gefrustreerd op het moment.
O, en een boek dat ik tussendoor op was gaan halen bij een DHL-servicepoint was ook nat aan de hoeken.
Ik wacht gelukkig niet op het loon om eten van te kopen. Dat is het voordeel van thuiswonen: Je hebt altijd eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |