doen ze bij de bbc niet gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentator kijkt een klein beetje door een gekleurde bril
Ik kijk gelukkig zonder, Nederlands commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentator kijkt een klein beetje door een gekleurde bril
Beter nemen ze een voorbeeld aan voetbal, daar hebben ze al sinds jaar en dag electronische hulpmiddelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
Wordt tijd dat ze videoscheidsrechters invoeren bij dat hockey, want dit kan echt niet.
Prima commentaar, wat een gezeikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk gelukkig zonder, Nederlands commentaar
Plaatsgenootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Nederland verschrikkelijk slecht...
Dan zou je ook niet hier zijn, nu heb je nog NL commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld, en moet het doen met jullie commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Het is weer zo'n typische faal wedstrijd.
Ach dat heb je wel vaker met teamsporten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Wij schijnen dus bij de wereldtop te horen met hockey. Dus dit is wereldtop. Lijkt alleen nergens op.
Wat? jouw opmerkingen zijn op zijn minst net zo verwarrend als de beslissingen van het scheidsrechtersteam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zou je ook niet hier zijn, nu heb je nog NL commentaar
Kwalitatief hoog, net als bij het voetbalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef kingmob het volgende:
Hoezo is er een britse scheids eigenlijk
Die viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[ afbeelding ]
Wij, straks douchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |