doen ze bij de bbc niet gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentator kijkt een klein beetje door een gekleurde bril
Ik kijk gelukkig zonder, Nederlands commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentator kijkt een klein beetje door een gekleurde bril
Beter nemen ze een voorbeeld aan voetbal, daar hebben ze al sinds jaar en dag electronische hulpmiddelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:22 schreef Caland het volgende:
Wordt tijd dat ze videoscheidsrechters invoeren bij dat hockey, want dit kan echt niet.
Prima commentaar, wat een gezeikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk gelukkig zonder, Nederlands commentaar
Plaatsgenootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is Nederland verschrikkelijk slecht...
Dan zou je ook niet hier zijn, nu heb je nog NL commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen beeld, en moet het doen met jullie commentaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Het is weer zo'n typische faal wedstrijd.
Ach dat heb je wel vaker met teamsporten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:24 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Wij schijnen dus bij de wereldtop te horen met hockey. Dus dit is wereldtop. Lijkt alleen nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |