quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje geiten is natuurlijk prima, maar kommop
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef ZwarteMaan het volgende:
2e helft beter dan de 1e..
edit; volgende keer wat harder doorhalen ..
Waarom zou ze een kaart moeten krijgen??quote:
Ander sla jij je even op je kop met een eind hout en film het, mag je zelf een gifje makenquote:
Jij mag 'm echt niet hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
Als Ellen dit nou ook even bij die aap van een Sascha Visser doet, zijn we van hem voorlopig ook even af.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef kilon het volgende:
One down. Nu doorgaan tot NZ te weinig speelsters over heeft en we reglementair winnen.
IK hoor de drie A-tjes niet, dus neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zit de prins er eigenlijk ook (weer)?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ander sla jij je even op je kop met een eind hout en film het, mag je zelf een gifje maken
zo moet je niet willen winnenquote:
Nee, maar het kan wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
zo moet je niet willen winnen
Dit, en 'stuurlui', 'wal', dat soort zaken. En internet maakt 't allemaal zo makkelijk om dat soort uitspraken te doen. Negeren die handel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
zo moet je niet willen winnen
Dan is NL dan ook David.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef ZwarteMaan het volgende:
hoop dat we dat ook een keer doen tegen de Argentijnen lijkt altijd wel David vs Goliath tijden Arg-Ned waarbij NL altijd de klappen incasseert
Het wordt wel heel veel geprobeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Maar niemand die me kan uitleggen waarom ze niet gewoon constant tegen een voet aanspelen als ze in het strafschopgebied zijn?
Haha, strafschopgebied.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Maar niemand die me kan uitleggen waarom ze niet gewoon constant tegen een voet aanspelen als ze in het strafschopgebied zijn?
De verdediging hoeft daar natuurlijk niet aan mee te werkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
omdat gayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom isFloorball
geen olympische sport?
Ja, het gebeurt ook wel. Maar ik zou het constant doen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haha, strafschopgebied.
Maar nee, dat doen ze wel hoor. Let maar 'ns op.
1 er is geen strafschopgebiedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Dodgeball met David Hasselhoff als coach.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom isFloorball
geen olympische sport?
Eensch.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:34 schreef hafcfan het volgende:
Lekker verdedigd. Staat echt helemaal vrij. Dan verdien je ook niet om te winnen, dit lijkt nergens op.
Knotsbal moet olympisch wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom isFloorball
geen olympische sport?
Ze hebben gescoord tochquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:35 schreef Zelva het volgende:
Ze doen echt helemaal niks, maar dan ook helemaal niks goed.
Snelwandelen is voor bazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Snelwandelen en worstellen zijn ook olympisch
quote:
De keeper moet alles hebben, zo'n klein doeltje ...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Korte hoek moet de keeper hebben.
Of is dat niet zo bij hockey?
Met veel geluk elke keer door, maar toch kon het nog beide kanten op. Helaas zo te zien de verkeerde kantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:35 schreef hafcfan het volgende:
Zat er ook een keer aan te komen. Spelen het hele tournooi al matig en kregen het steeds moeilijker en nu lijkt het ze te moeilijk te worden.
dat is Ellen ja .. even verder zoeken vind je ook wat pikantere foto's ;-)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de dader toch?
Oh helloooooquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de dader toch?
Klopt heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met veel geluk elke keer door, maar toch kon het nog beide kanten op. Helaas zo te zien de verkeerde kant
Nou, daar gaat nog wel een geluks 2 - 2 in denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef Zelva het volgende:
Ik zie ze ook echt niet meer scoren, of het moet weer zo'n strafcornervariant zijn.
Ik word wel de materiaalman.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef Guard het volgende:
Bij deze stel ik me beschikbaar als volgende bondscoach voor de hockeydames.
Dat is knap want we hebben er al 5..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef F.M.D. het volgende:
denk dat we op 4 gouden medailles blijven steken deze spelen
We hebben er al 5.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef F.M.D. het volgende:
quote:
Hoeft echt niet lang te duren hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:38 schreef Tchock het volgende:
Die videoscheids is heel eerlijk wel, maar tering wat haalt dat de snelheid uit het spel
We hebben er 5quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef F.M.D. het volgende:
In Voetbal is het instant.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan niet met voetbal, duurt te lang.
Nee, maar dat is meestal wel zoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoeft echt niet lang te duren hoor.
Ik hoop dat dat nooit ingevoerd wordt. Doe dan een systeem met een chip in de bal of desnoods een hawkeye zoals bij tennis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me ook heerlijk bij voetbal dit, 80x de wedstrijd time-outen voor de beelden.
We zitten al op 5 gelukkig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:37 schreef F.M.D. het volgende:
Mijn punt is dat het niet zo lang hoeft te duren.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meestal wel zoWat is je punt?
Je mag de video toch max één keer aanvragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan niet met voetbal, duurt te lang.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het niet zo lang hoeft te duren.
Fixed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Je mag de video toch max één keer onterecht aanvragen?
EN ERTUSSEN!@quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef kilon het volgende:
Nu dan misschien wel erop en ook EROVER?
Ergens wel héquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:40 schreef Caland het volgende:
Leek me eerder rood voor die lompe kut die bijna iemand kapot sloeg.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't nog niet eens gezien.
Oh, nu wel.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Belachelijke sport, 3 van de 4 goals uit strafcorners. Hoop dat NZL wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |