quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje geiten is natuurlijk prima, maar kommop
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef ZwarteMaan het volgende:
2e helft beter dan de 1e..
edit; volgende keer wat harder doorhalen ..
Waarom zou ze een kaart moeten krijgen??quote:
Ander sla jij je even op je kop met een eind hout en film het, mag je zelf een gifje makenquote:
Jij mag 'm echt niet hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef TheArt het volgende:
Als Ellen dit nou ook even bij die aap van een Sascha Visser doet, zijn we van hem voorlopig ook even af.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:29 schreef kilon het volgende:
One down. Nu doorgaan tot NZ te weinig speelsters over heeft en we reglementair winnen.
IK hoor de drie A-tjes niet, dus neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zit de prins er eigenlijk ook (weer)?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ander sla jij je even op je kop met een eind hout en film het, mag je zelf een gifje maken
zo moet je niet willen winnenquote:
Nee, maar het kan wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
zo moet je niet willen winnen
Dit, en 'stuurlui', 'wal', dat soort zaken. En internet maakt 't allemaal zo makkelijk om dat soort uitspraken te doen. Negeren die handel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
zo moet je niet willen winnen
Dan is NL dan ook David.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef ZwarteMaan het volgende:
hoop dat we dat ook een keer doen tegen de Argentijnen lijkt altijd wel David vs Goliath tijden Arg-Ned waarbij NL altijd de klappen incasseert
Het wordt wel heel veel geprobeerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Maar niemand die me kan uitleggen waarom ze niet gewoon constant tegen een voet aanspelen als ze in het strafschopgebied zijn?
Haha, strafschopgebied.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Maar niemand die me kan uitleggen waarom ze niet gewoon constant tegen een voet aanspelen als ze in het strafschopgebied zijn?
De verdediging hoeft daar natuurlijk niet aan mee te werkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
omdat gayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom isFloorball
geen olympische sport?
Ja, het gebeurt ook wel. Maar ik zou het constant doen eigenlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Haha, strafschopgebied.
Maar nee, dat doen ze wel hoor. Let maar 'ns op.
1 er is geen strafschopgebiedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:31 schreef Caland het volgende:
Dodgeball met David Hasselhoff als coach.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:32 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom isFloorball
geen olympische sport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |