Maar die was dan ook geniaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn favoriet is nog Band of Brothers
Tot halvewege gezien.quote:
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter is echt geweldig. Maar je moet ervan houden. Van CSI en psycho shit![]()
I love it
Sort ofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?
quote:
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.quote:
Ik doelde op het kledingtopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.
ja, ik was ze verdomme net aan het lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig hebben ze al m'n mooie trollpost verwijderd.
Jammer hč.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik was ze verdomme net aan het lezen
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat vermoeden had ik al.
Ach, ik ben gewend om te falen.
zat ze eerder niet bij het viva forum?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer hč.
Zeer matige mod, die Mirjam. Lijkt me een typische Libelle-kut in de overgang.
Nog even Facebooken op de wc in de baas z'n tijd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komen
op de wc doe ik spelletjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog even Facebooken op de wc in de baas z'n tijd!
Het zou mij niets verbazen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zat ze eerder niet bij het viva forum?
wat voor spelletjes?quote:
quote:
ja, zelfde als in KPD en andere topics in B&Hquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen.![]()
Wel jammer dat je alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dergelijke topics mag posten.
Tss, dat jij nou doordenktquote:
Ik ben een vies mannetjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tss, dat jij nou doordenkt
Helemaal nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is er nou vies aan letters fabriceren met feces?
En een paar minuten later kan je de WW 'liken' op Facebook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Facebooken op de wc.
Doe ik gewoon achter mijn bureau. Als de chef zeurt stuur ik hem een berichtje dat hij stil moet zijn
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd van die kleine konijnenkeuteltjes?
Nee, dikke hompen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch altijd van die kleine konijnenkeuteltjes?
Wel een eckte eckte he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
My gameboy just got in
Kan er alleen pas vanavond na werk mee spelen
Een echte gameboy colorquote:
Ghehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte gameboy color
Met Pokemon blue en niet yellow maar gold!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte gameboy color
Met Pokemon blue en niet yellow maar gold!
Hmhmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n oud spelletje enzo?
Wat geet e doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Redbaron het volgende:
Maar ff hapje eten
Nog 2dagen en weekend!
D, veel plezier vnaamd
quote:
quote:
quote:
puik werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
wijnrek dat ik heb gemaakt
dank jequote:
Je kunt toch gewoon een mooie kast schroeven, schroefgaten opvullen en schilderen en dan een ophangsysteem bedenken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hier nog timmerleu in de zaal?
Hulp gevraagd voor zelfbouw van een hangende kast
ja maar dan moet ik de kast schilderen. en ik wil 'm niet schilderen. het wordt beitsen of lakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een mooie kast schroeven, schroefgaten opvullen en schilderen en dan een ophangsysteem bedenken?
tjah, zou eventueel kunnen. lijkt me niet mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je de ophang beugels niet wegwerken met een loze plank eronder?
Wief.quote:
quote:
Slagpluggen! Altijd een slag om de arm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zou eventueel kunnen. lijkt me niet mooi.
ik zat zelf te denken om de kast met slagpluggen aan de muur te bevestigen, maar ik weet niet hoeveel die dingen kunnen hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebruik anders duct tape. Als het niet werkt gebruik je niet genoeg.
Held.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk wil ik slapenEn dat heb ik niet
Doe je voorzichtigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Held.
Ik moet straks alweer richting m'n werk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit hier via de webcam naar een auto-ongeluk te kijken![]()
http://webcam.prvgld.nl/n348d.html
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Net bijna een aanrijding...een of andere mongool ging door rood en ik had groen terwijl ik aan kwam rijden. Moest vol in de ankers om hem niet vol in de flank te raken... wat een dwaas.
Snakeyquote:
Sorry, ik had haast.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:31 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Net bijna een aanrijding...een of andere mongool ging door rood en ik had groen terwijl ik aan kwam rijden. Moest vol in de ankers om hem niet vol in de flank te raken... wat een dwaas.
Iets met dat fototopic te maken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ja, ik heb weer een 48-uurtje aan de broek.
Iddquote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit.
Beetje zware 'straf', maar goed.
Kansloos.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:45 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ja, ik heb weer een 48-uurtje aan de broek.
Uh-huh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Gelukkig ben je er nog in vrouwelijke vorm
Een 12-uurs ban zou me beter passen ja.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Of bedoelen jullie dat WDJV topic?
Heb belachelijk weinig gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:31 schreef BukkakeBaas het volgende:
Afijn, iedereen een leuke avond gehad?
How 'bout them hockeydames!
Weer een ban te pakken?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:28 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige dag!
Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja stel je voor dat je je mening geeftquote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:19 schreef Kreator het volgende:
Wel flauw zeg, voor een beetje posten in een kleding topic.
Mag niet. Is negatief. Welkom in China.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je mening geeft.
Nou het was ansich wel gewoon trollen met redelijk wat off-topic. Maar dat ze daarvoor bannen is wel intriest.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je mening geeft.
Vroeger, toen Jezus nog gewoon Jan heette.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef Kreator het volgende:
Vroeger. toen de vrouwen nog gras op de mat hadden liggen.
Ga je in september nog mee naar Belgrado?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:45 schreef Kreator het volgende:
Vroeger. toen de vrouwen nog gras op de mat hadden liggen.
Dan moet ik werken...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:51 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ga je in september nog mee naar Belgrado?
Dan werk je volgende week maar gewoon door en dan verplaats je je vakantie maar!quote:
Vraag het aan JW. Dan vind ik het wel goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:54 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Dan werk je volgende week maar gewoon door en dan verplaats je je vakantie maar!
Anders moet ik Wauser vragen en daar worden ze in Servië niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 11:58 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een glutenvrij lightbiertje had.
Ha skatquote:
Ik heb hem al een mail gestuurd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag het aan JW. Dan vind ik het wel goed.
quote:
Zeker. Niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond nog mensen naar de Latinavond?
Woar?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
David!quote:
Nathalie!quote:
Heerscher!quote:
Baron!quote:
Cue!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Centrum Enschede
https://www.facebook.com/events/193179030777823/
Jeff!quote:
Jizzt!quote:
Lonaa!quote:
Bier!quote:
BBquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:34 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
David!
[..]
Nathalie!
[..]
Heerscher!
[..]
Baron!
[..]
Cue!
[..]
Jeff!
[..]
Jizzt!
[..]
Lonaa!
[..]
Bier!
Alleen als Adrielle de lambada doet. Naakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Ben er bang voorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef BukkakeBaas het volgende:
Alleen als Adrielle de lambada doet. Naakt.
Kewlquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Joa. Vrij definitief op 'vakantie' volgende maand!
das altijd goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Joa. Vrij definitief op 'vakantie' volgende maand!
Hmm. Nee zal wel niet wat worden. Vrienden houden daar niet van.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Centrum Enschede
https://www.facebook.com/events/193179030777823/
Dat is altijd lastig ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm. Nee zal wel niet wat worden. Vrienden houden daar niet van.
En dan moet iemand rijden en dat wil niemand enzo
Nee. Ik moet werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:07 schreef Cue_ het volgende:
Doe je ook geisers?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, boiler geďnstalleerd, nu even laten opwarmen
Er zijn goedkopere webshops met gratis verzending.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
SAMZZ GRATIS VERZENDING!!!!!1111111111111!!!!1
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere webshops met gratis verzending.
Nee en door die belachelijke reclames zal ik er nooit kopen, ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:39 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Oh. Jij hebt het Zalandovirus nog niet?
En ze doen verdomd grote verpakkingen die je vervolgens moet brengen naar een postnl puntquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:37 schreef BukkakeBaas het volgende:
SAMZZ GRATIS VERZENDING!!!!!1111111111111!!!!1
[ afbeelding ]
Helaas, geen autoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:38 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Hij had gehoopt op een "dan haal ik jullie wel op en breng ik jullie weer weg" antwoord.
dat is met gas ofniet?quote:
Ik vind die reclames wel grappig.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee en door die belachelijke reclames zal ik er nooit kopen, ook.
Joa. Ik heb op dit moment een boiler maar wil graag overstappen op een geiser. Scheelt me op den duur een bom duiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is met gas ofniet?
ik heb net zo'n keukenboiler geďnstalleerd. 2 leidingen aansluiten en gaan met de banaan
Jup. Blij en alles. Alleen nog geen internet, en dat wordt toch wel echt vervelend.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]_!
[..]
Ha skatHoe ist met je huisje, alles volledig naar wens ingericht?
je kunt beter zonnecellen op je dak zetten of een zonneboiler dan gas gaan gebruiken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Joa. Ik heb op dit moment een boiler maar wil graag overstappen op een geiser. Scheelt me op den duur een bom duiten.Ik dacht, dat doet Heerscher wel even voor mij voor een bak bier.
Wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kunt beter zonnecellen op je dak zetten of een zonneboiler dan gas gaan gebruiken.
voor gas is geen alternatief of iets zodat je het zelf kunt opwekken, hooguit de lucht in de wc opvangen maar daar kan ik net mee koken, dus zoveel is het niet
dan moet ik geen uitgebreide maaltijd gaan makenquote:
Koken op methaangas! Explosief smakelijk!quote:
een maand wtf, waarom zo langquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef HardcoreServier het volgende:
Sorry mensen, jullie zullen het een maand zonder Tukker/BB moeten doen. David, doe achter de schermen een goed woordje voor hem.Hij heeft het er echt moeilijk mee...
Liefs namens Tuk/BB,
Goran (de broer van)
Doorposten tijdens een ban denk ikquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:29 schreef Nezhi het volgende:
Lekkere slobbertrui om lekker van de ochtend tot de late middag avond te werken. Maar de nummer 1 reden dat ik hem aandeed is omdat ik hunker naar het jaar '03, toen aubergine-gekleurde klederdracht de straten overspoelde. Iets vooroverleunend om het geheel nog iets attractiever te maken. De kleuren zijn overigens totaal niet zoals in het echt.
[ afbeelding ]
Schiet niet op zo...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:30 schreef Lonaa het volgende:
En...nog steeds geen internet.
Wel buikpijn, maar dat helpt niet.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef HardcoreServier het volgende:
Sorry mensen, jullie zullen het een maand zonder Tukker/BB moeten doen. David, doe achter de schermen een goed woordje voor hem.Hij heeft het er echt moeilijk mee...
Liefs namens Tuk/BB,
Goran (de broer van)
Waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doorposten tijdens een ban denk ik
Aaaaaaah doe hem maar een dikke kus van mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef HardcoreServier het volgende:
Tukker is helemaal van slag.Hij is nu al aan z'n 2e fles wijn van vandaag bezig.
Dikke kus terug!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aaaaaaah doe hem maar een dikke kus van me
Liever op mijn oorlel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:09 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Dikke kus terug!Op de wang hč.
Oeh, tukker heeft een broerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:38 schreef HardcoreServier het volgende:
Liefs namens Tuk/BB,
Goran (de broer van)
Zeker wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, tukker heeft een broer
Ben je single?
Zou best kunnen dat we die hier hebben. Maar ik heb wietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:36 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Zeker wel.Heb jij een fijne rode wijn staan?
Met wiet op ligt m'n broer wel onderop hoor!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat we die hier hebben. Maar ik heb wiet
Primaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:46 schreef HardcoreServier het volgende:
[..]
Met wiet op ligt m'n broer wel onderop hoor!
Cowgirlquote:
quote:
Slaperdsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook maar richting bed. Trusten
Ik slaap niet. Ben blij dat ik lekker in bed ligquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:07 schreef ACT-F het volgende:
Ook maar eens een wijntje drinken
[..]
[..]
Slaperds![]()
Bedden zijn fijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slaap niet. Ben blij dat ik lekker in bed lig.
Erin zelfsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik lig in de bank, filmpje kijken
Wat, dildo in de kont had?quote:
ja, zachte kussensquote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, dildo in de kont had?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:33 schreef haakon het volgende:
Moin.
Lang geleden dat ik zo fijn heb geslapen
Knap vermoeiend zo'n terrasfeestquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Nope, was gewoon moe..
Van het terrasfeest op woensdag
Selquote:
Tquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Knap vermoeiend zo'n terrasfeest
[..]
Sel
Gewoon terug krijsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hij is alweer stil. Stom beest was echt mega aan het krijsen vanmorgen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik heb het vannacht maar opgegeven tegen de mug op mijn kamer en ben op de kamer van m'n broertje gaan slapen...
Licht uit: bzzzzzz!
Licht aan: niks te zien.
Licht uit: ...bzzzzzz!
Licht aan: niks te zien
De HORor << tip.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, ik heb het vannacht maar opgegeven tegen de mug op mijn kamer en ben op de kamer van m'n broertje gaan slapen...
Licht uit: bzzzzzz!
Licht aan: niks te zien.
Licht uit: ...bzzzzzz!
Licht aan: niks te zien
Een sifon ruikt niet echt fris nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:05 schreef norich het volgende:
boh mn oorbel was in de wasbak gevallen, dus ik dat ding aan de onderkant openmaken... gadverdamme het is maar goed dat ik al gegeten had, wat een bende en wat een lucht tering![]()
De vorige bewoner zal 'm wel nooit opengemaakt hebben, want er zat zoveel bende in echt niet normaalquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een sifon ruikt niet echt fris nee.
Heb ik, en nóg komen die krengen binnenquote:
Het liep niet uit zichzelf weg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:12 schreef norich het volgende:
[..]
De vorige bewoner zal 'm wel nooit opengemaakt hebben, want er zat zoveel bende in echt niet normaal
Weet niet of je met naam en toenaam erop wil?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan mij wegstrepen
Schaam je je voor me?![]()
Ach, de leu hier hebben me volgens mij allemaal wel op fbquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet of je met naam en toenaam erop wil?
Ja maar dit plaatje kan overal terecht komen eventueel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, de leu hier hebben me volgens mij allemaal wel op fb
Da's ook weer waar. En aangezien ik geen drukte kan verdragen heb ik weinig nut aan horden naakte vrouwen aan de deur... ach wat, laat maar komen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dit plaatje kan overal terecht komen eventueel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. En aangezien ik geen drukte kan verdragen heb ik weinig nut aan horden naakte vrouwen aan de deur... ach wat, laat maar komen!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. En aangezien ik geen drukte kan verdragen heb ik weinig nut aan horden naakte vrouwen aan de deur... ach wat, laat maar komen!
ligt er aan in welk deel van Nijverdal ze woont.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
laat je mn vrouwtje wel met rust?!
Wat kom je in ons mooie dorp doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ligt er aan in welk deel van Nijverdal ze woont.
de ene helft heb ik al gehad, daar kom ik niet meer.
even een antenne ophalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat kom je in ons mooie dorp doen?
40 Hz-20kHzquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op welke frequentie ga je uitzenden?
Wtfquote:Er lijkt een ware bieroorlog op komst in De Grolsch Veste. FC Twente zou Heineken hebben benaderd om het bier te leveren in het stadion van de Tukkers. Volgens de brouwerij zijn beide partijen in gesprek. Ook Jupiler zou nog op de loer liggen.
Heineken Arenaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ook gewoon in de Grolsch Veste. Wordt het dan Heineken Veste? Of Jupiler Veste?
quote:
quote:
mooi toch? In de jupiler veste op weg naar de jupiler leaguequote:
Alsof t jou boeit. Jij komt er toch nooitquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt belachelijk ja... pisbier in ONZE Veste?NIKS D'R VAN!
Waarom achterlijk? Als bedrijf B meer geld in laatje brengt dan bedrijf A dan is het toch logisch dat FC Twente voor bedrijf B gaat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor iets achterlijks.
Als je gesponsord wordt door bedrijf A, dan ga je geen producten van bedrijf B afnemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom achterlijk? Als bedrijf B meer geld in laatje brengt dan bedrijf A dan is het toch logisch dat FC Twente voor bedrijf B gaat?
Als jij dezelfde schoenen bij 2 verschillende winkels ziet dan haal je m toch ook bij de goedkoopste?
Als gesponsord bedrijf A niet redelijk is waarom niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je gesponsord wordt door bedrijf A, dan ga je geen producten van bedrijf B afnemen.
Afhankelijk van wat er in het sponsorcontract staat. Doorgaans mag je niet zomaar een ander merk betrekken, tenzij ontbinding contract, of een clausule waarin anders staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als gesponsord bedrijf A niet redelijk is waarom niet?
Wellicht is het contract voor bier levering afgelopen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van wat er in het sponsorcontract staat. Doorgaans mag je niet zomaar een ander merk betrekken, tenzij ontbinding contract, of een clausule waarin anders staat.
Maar dat kan ik me niet voorstellen.
En er zitten gluten in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alsof t jou boeit. Jij komt er toch nooit
Somsquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Alsof t jou boeit. Jij komt er toch nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |