Maar die was dan ook geniaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn favoriet is nog Band of Brothers
Tot halvewege gezien.quote:
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dexter is echt geweldig. Maar je moet ervan houden. Van CSI en psycho shit![]()
I love it
Sort ofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus Dexter is zowel de rechercheur als de seriemoordenaar als ik het allemaal goed begrijp?
quote:
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.quote:
Ik doelde op het kledingtopicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je had geen zin meer en dat gevoel was ineens weg. Kennelijk heb jij het vermogen om zoiets van je af te zetten. Ik kan dat niet.
ja, ik was ze verdomme net aan het lezenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelukkig hebben ze al m'n mooie trollpost verwijderd.
Jammer hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik was ze verdomme net aan het lezen
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat vermoeden had ik al.
Ach, ik ben gewend om te falen.
zat ze eerder niet bij het viva forum?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer hè.
Zeer matige mod, die Mirjam. Lijkt me een typische Libelle-kut in de overgang.
Nog even Facebooken op de wc in de baas z'n tijd!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en ik mag over een kwartier ongeveer weg, dus zin hoeft er niet echt meer te komen
op de wc doe ik spelletjesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:47 schreef 100% Tukker het volgende:
Nog even Facebooken op de wc in de baas z'n tijd!
Het zou mij niets verbazen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zat ze eerder niet bij het viva forum?
wat voor spelletjes?quote:
quote:
ja, zelfde als in KPD en andere topics in B&Hquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen.![]()
Wel jammer dat je alleen maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in dergelijke topics mag posten.
Tss, dat jij nou doordenktquote:
Ik ben een vies mannetjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tss, dat jij nou doordenkt
Helemaal nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat is er nou vies aan letters fabriceren met feces?
En een paar minuten later kan je de WW 'liken' op Facebook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Facebooken op de wc.
Doe ik gewoon achter mijn bureau. Als de chef zeurt stuur ik hem een berichtje dat hij stil moet zijn
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
Vrouwen hebben toch altijd van die kleine konijnenkeuteltjes?
Nee, dikke hompen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vrouwen hebben toch altijd van die kleine konijnenkeuteltjes?
Wel een eckte eckte he?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
My gameboy just got in
Kan er alleen pas vanavond na werk mee spelen
Een echte gameboy colorquote:
Ghehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte gameboy color
Met Pokemon blue en niet yellow maar gold!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een echte gameboy color
Met Pokemon blue en niet yellow maar gold!
Hmhmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n oud spelletje enzo?
Wat geet e doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Redbaron het volgende:
Maar ff hapje eten
Nog 2dagen en weekend!
D, veel plezier vnaamd
quote:
quote:
quote:
puik werkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
wijnrek dat ik heb gemaakt
dank jequote:
Je kunt toch gewoon een mooie kast schroeven, schroefgaten opvullen en schilderen en dan een ophangsysteem bedenken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hier nog timmerleu in de zaal?
Hulp gevraagd voor zelfbouw van een hangende kast
ja maar dan moet ik de kast schilderen. en ik wil 'm niet schilderen. het wordt beitsen of lakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon een mooie kast schroeven, schroefgaten opvullen en schilderen en dan een ophangsysteem bedenken?
tjah, zou eventueel kunnen. lijkt me niet mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
Kun je de ophang beugels niet wegwerken met een loze plank eronder?
Wief.quote:
quote:
Slagpluggen! Altijd een slag om de arm.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, zou eventueel kunnen. lijkt me niet mooi.
ik zat zelf te denken om de kast met slagpluggen aan de muur te bevestigen, maar ik weet niet hoeveel die dingen kunnen hebben.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gebruik anders duct tape. Als het niet werkt gebruik je niet genoeg.
Held.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Maar eigenlijk wil ik slapenEn dat heb ik niet
Doe je voorzichtigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Held.
Ik moet straks alweer richting m'n werk
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 05:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik zit hier via de webcam naar een auto-ongeluk te kijken![]()
http://webcam.prvgld.nl/n348d.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |