Ik heb tegen een muur een tafel staan die ik als bureau wil gebruiken. Nu had ik bij m'n ouders altijd een mooie ruime kast boven dat bureau hangen. En nu wil ik eigenlijk hetzelfde hier hebben. Ik heb al rondgekeken bij diverse winkels, maar het valt tegen om zo'n kast te vinden.
Nu heb ik zelf even een opzetje gemaakt in solidworks en nu was een beetje hulp wel welkom. Ik ben namelijk geen echte timmerman. ik kan wel wat in elkaar schroeven, maar ik heb weinig zin dat ik over een jaar die kast op m'n kop krijg, dus vraag ik een beetje hulp met de constructie.
het volgende had ik bedacht:
![292s9j9.jpg]()
met wat bemating erbij:
![24wbt41.jpg]()
nu was voornamelijk mijn vraag hoe ik het beste alles in elkaar kan zetten.
Het is wel lelijk om tegen allerlei schroeven aan te kijken, dus die wil ik het liefst niet in het zicht hebben.
Maar met alleen lijm knapt me de boel naar beneden als ik er allerlei zooi inpak. ik ben namelijk nogal van de zooi

Kan ik duvels gebruiken? kun je dat exact genoeg met de hand boren?
Oja, het materiaal is grenen of eiken. Ik zelf vind eiken mooier, en die kan misschien ook nog in z'n natuurlijke kleur op de plek komen. Grenen zal denk ik gebeitst moeten worden. We hebben in die hoek namelijk het meubilair in de kleur kersen.
Al met al kan ik wel wat tips gebruiken. Alle hulp/kritiek is welkom. Ik heb weinig zin om zo'n dure plaat te verknallen of dat de kast me naar beneden komt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De
BIE®TAFELop youtube en
dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*