Oh, die hebben we hier ook. Moeten ze lekker zelf wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, ik sport ook élke dag wel, maar ik predik voor mezelf afwisseling. De jongen in kwestie wilde wel graag verbeteren namelijk en die gaat dus dan 'gewoon maar harder en langer' lopen. Tsja. hè?
SPOILER: GRAPJEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Alsof ik ze via internet tegen kan houden.
Het zijn alleen parasieten. Als er 2 afvallen komen er weer 4 nieuweSPOILER: GRAPJEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn het dan niet de paralympics?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef GotC het volgende:
Ik doe mee aan de olympische spelen op m'n werk
Sta op dit moment op nr 1 bij het 500mtr roeien
Ik denk dat de meeste lopers na een aantal weken/maanden wel richting een schema aan het werken is. Echt doodlopen kan je gewoon niet maanden volhouden en zodoende vallen al die doodlopers vanzelf weg en/of komen terug met de ervaring dat ze het anders moeten aanpakkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef Quoi het volgende:
OK dus 'ze' doen dat wel en 'wij' niet. Of beweert iedereen dat 'ie geen 'doodloper' is? discussie blijft een beetje uit dan
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mezelf geen doodloper nee, omdat ik dat associeer met
a) elke keer maar sneller willen dan de vorige keer check
b) per se verder willen dan de vorige keer check
c) ondanks échte tekenen van je lichaam dat het niet goed gaat tóch doorrennen check
*knip*
Die 1e 3 punten boeien mij ook echt weinigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind mezelf geen doodloper nee, omdat ik dat associeer met
a) elke keer maar sneller willen dan de vorige keer
b) per se verder willen dan de vorige keer
c) ondanks échte tekenen van je lichaam dat het niet goed gaat tóch doorrennen
Dat soort dingen.
a) ik hoef niet sneller, wil vooral constant blijven lopen en de hartslag naar beneden.
b) ik wil op den duur m'n afstand wel uitbreiden, maar ben niet bang om gewoon eens wat minder te lopen én me aan m'n voorgenomen afstanden te houden om ver over een grens gaan en blessures te voorkomen.
c) pijntjes mogen bij mij, PIJN niet. Daarom loop ik nu ook weer achter met m'n challenge
Ach, je kunt van alles in het leven een wedstrijdje maken, ook van elke training die je doet.. ik ben daar wel klaar mee, in het algemeen, van overal een wedstrijd van maken. Als ik wil zien hoe goed of slecht ik iets doe kijk ik wel naar mezelf, en niet naar anderen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Die 1e 3 punten boeien mij ook echt weinig![]()
Zolang ik maar plezier heb en het gevoel heb dat ik lekker loop/heb gelopen. Bedoel..wat heeft het voor nut om door te rennen met pijn? Of waarom zou je perse sneller moeten rennen bij elke training? Het heet niet voor niks 'training'.
Maar je weet zelf ook wel dat elke keer dat je gaat lopen op je max lopen niet heel erg productief is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:32 schreef YUR het volgende:
Nja, niet iedereen loopt wedstrijden. Dus dan loop je eigenlijk ook geen trainingen....
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je weet zelf ook wel dat elke keer dat je gaat lopen op je max lopen niet heel erg productief is.
Ik denk eigenlijk dat schema's als Evy en Wennemars daar aan bijdragen. Evy roept bijvoorbeeld wel 1000000 keer dat je moet kunnen praten tijdens het lopen maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen letten daar echt bewust op? Misschien generaliseer ik hoor, maar ik deed dat niet. Ik vond het veel toffer als ik op FB kon sharen dat ik bv over de 4 km heen was gegaan! En dan ben je als je klaar bent met dat schema ineens al drie maanden op de top van je kunnen aan het trainen. Zie het er dan nog maar eens uit te krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je weet zelf ook wel dat elke keer dat je gaat lopen op je max lopen niet heel erg productief is.
ik let er opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat schema's als Evy en Wennemars daar aan bijdragen. Evy roept bijvoorbeeld wel 1000000 keer dat je moet kunnen praten tijdens het lopen maar laten we eerlijk zijn, hoeveel mensen letten daar echt bewust op? Misschien generaliseer ik hoor, maar ik deed dat niet. Ik vond het veel toffer als ik op FB kon sharen dat ik bv over de 4 km heen was gegaan! En dan ben je als je klaar bent met dat schema ineens al drie maanden op de top van je kunnen aan het trainen. Zie het er dan nog maar eens uit te krijgen.
omg, ik zeg precies het zelfde (maar dan zonder Mo!)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ik praat echt heel veel tegen mezelf tijdens het hardlopen, dat gaat zo:
"Hé, lekker bezig Mo! Zie je, je kunt zelfs nog praten, dat is toch lekker dat dat zo goed gaat"
"Hé, je kunt nog steeds praten. Toch? Ja! Ik kan je zelfs verstaan! Goed bezig"
True story.
als in omg, wat zijn dit voor halve zolen schouder ophalend?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:39 schreef YUR het volgende:
Ik mis hier steeds vaker een schouderophaalsmilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |