quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.facebook.com/ValeriaLukyanova
Echt een eng wief
DoubleTrusten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik ga nu, ik zie morgen het resultaat wel![]()
Oh. Voor niks lopen stoken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik ga nu, ik zie morgen het resultaat wel![]()
Als ik dit had geweten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Gaan ze ook doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Triest dat je mijn goede vriend Davy altijd probeert af te kraken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd.
Triest dat mensen jouw eer willen stelen.
Sorry, ik wist niet dat het een vriend van jou was. Ik zal het nooit meer doen. Jouw vrienden zijn mijn vrienden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Triest dat je mijn goede vriend Davy altijd probeert af te kraken.
modelletje.quote:
DMquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
Naakt foto's Miranda Kerr.
Edit: Valt tegen.
Ik had op geleakde foto's van haar mobiel verwacht. Zijn veel lekkerder dan dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem al
Edit: Valt inderdaad beetje tegen zo.. maar goed.
Het koste mij 1 google search maar ik ken heel dat mens niet dus geen idee of het tegenvalt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem al
Edit: Valt inderdaad beetje tegen zo.. maar goed.
Auf wiedersehen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:13 schreef TwenteFC het volgende:
Ga maar eens verder met breaking bad kijken.
Später
Ik heb hem ook van AD.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het koste mij 1 google search maar ik ken heel dat mens niet dus geen idee of het tegenvalt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-op-internet.dhtml
6.50, sneak previewquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kut voor je, heb je 9.5 verneukt
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)opless-te-gaan.dhtmlquote:Octomom: 'Madonna inspireerde me om topless te gaan'
Nadya Suleman, die ook bekend staat als Octomom, waagt het erop als zangeres en voor de cover van haar eerste album gaat ze topless. De moeder van 14 kinderen, waaronder een achtling, liet zich hiervoor inspireren door de zangeres Madonna.
Octomom gaat samen met Adam Barta, een Amerikaanse reality tv-ster, een single uitbrengen. Ze veranderden wel de titel van 'Get on the Dance Floor' to 'Sexy Party'.
Het album zal namelijk in de stijl van 'Like a Virgin' zijn, omdat het thema haar bevrijding is. Daarom wilde ze met de foto op de cover een eerbetoon aan Madonna maken. Suleman doet dit door haar borsten te ontbloten, haar tepels zijn wel bedekt, daarnaast is er een kruis op de achtergrond te zien en draagt ze een paternoster. Het eerste nummer wordt 4 september uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap haar bijnaam alleen niet? Krijgen octopussen 14 kinderen? Ik dacht dat ze eieren legde?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik kende Octomom niet dus ik googlde
Spijt van.
Wat een baas!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik maak even van de gelegenheid gebruik en drop hier even een nieuwe foto van Sana.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik maak even van de gelegenheid gebruik en drop hier even een nieuwe foto van Sana.
[ afbeelding ]
Heb je wel eerst toestemming aan mij gevraagdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je wel eerst toestemming aan mij gevraagd
[ afbeelding ]
Zoals Ted van Leeuwen al zei, Je moet niet fucken met de Russen. Ik kom je pakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik heb alle rechten op zijn foto's bij hemzelf afgekocht terwijl jij op vakantie was. Je bent te laat man, deze parel is van mij.
beetje tegenvaller okay, te weinig geweld, alsnog wel tofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bagger film man, dacht dat hij tof ging wezen..
Je bent nergens man. Doe je best maar joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals Ted van Leeuwen al zei, Je moet niet fucken met de Russen. Ik kom je pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |