Het aantal bier na afloop.quote:
quote:
quote:
quote:
Ah dacht al zoietsquote:
Echte Duitsers dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ontpoppen zich tot de angstgegner van Nummerdor en Schuil, deze Duitsers.
Die zitten in het publiek en helpen mee met de wave.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Nober het volgende:
Waar blijven de Britten? Die hielpen ons toch ook in 40-45!
Valt nog best mee hoor, alleen soms even niet scherp.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef d1ce het volgende:
Duitsland goed? Nee, Nederland gewoon slecht.
Zo is het jammergenoeg ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef hafcfan het volgende:
Verschil is veel te groot, moet een wonder gebeuren willen ze deze match winnen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is dat te te te te teteteteteteeeeee deuntje?
Och die Italianen haden gisteren ook veelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef marcodej het volgende:
Je moet het punt drie keer maken om het te krijgen tegen die Duitsers op dit moment.
Ga slapen dan of zoquote:
Misschien probeerde hij in het begin harder te serveren maar toen kwam de bal steeds tegen het net.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef TheVulture het volgende:
Die zachte services zijn echt te simpel
Tis gewoon niet meer dan dat t is. Duitsers zijn momenteel beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik erger me hier echt kapot aan die Nederlanders, wat spelen ze dom zeg
Toen werd het nog even 11 - 11 volgens mij...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschil werd gemaakt op het begin, toen ze niet wakker waren. Misschien kunnen ze dit nog omdraaien.
Hoe moeten ze het dan doen helder licht?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik erger me hier echt kapot aan die Nederlanders, wat spelen ze dom zeg
Halverwege de 1e set lieten ze de Duitsers definitief weglopen anders...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verschil werd gemaakt op het begin, toen ze niet wakker waren. Misschien kunnen ze dit nog omdraaien.
11-9.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen werd het nog even 11 - 11 volgens mij...
11:11quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen werd het nog even 11 - 11 volgens mij...
Die hebben ons al 3 keer minimaal zilver gekost jaquote:
Tis de toekomst van de Spelen wen er maar aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Echt waar, die speakers, zo'n trompetje, die muziek en vooral cheerleaders
Het is toch geen American Football ofzo, het zijn de Olympische spelen.
Tsja, idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef cap het volgende:
Ze zijn nogal gespannen, kijk die gezichtjes eens...
Die methode is: alle recepties zijn loepzuiver en de set-ups liggen pefect.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De Duitsers hebben gewoon een goede methode om het blok te omspelen.
Je weet wat choken is? Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef cap het volgende:
Zoals het nu gaat lijken ze echt te choken. Niet dat de Duitser niet goed spelen hoor
Dit wordt 'm gewoon niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef jrk1990 het volgende:
Ga dan compacter spelen, ze omspelen het block te simpel
Met zijn tweeën aan het net gaan staan ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef jrk1990 het volgende:
En dan leggen ze hem met een boogje in het achterveld...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef jrk1990 het volgende:
Omdat ze beter zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef SovjetComrade het volgende:
Ik begin na deze zomer echt een hekel te krijgen aan Duitsland..
Heeft nog lang geduurd dan. Veel mensen hebben het al bijna 70 jaar, of bijna 40.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef SovjetComrade het volgende:
Ik begin na deze zomer echt een hekel te krijgen aan Duitsland..
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En dan leggen ze hem met een boogje in het achterveld...
Serieus, al die kenners hier.
Valt wel mee vind ik met die rooie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb niks tegen duitsers en heb een grotere hekel aan die Nederlandsers met hun laffe spel, maar die rooie duitser
Gewoon baseline beachvolleybalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met zijn tweeën aan het net gaan staan ofzo?
Echt djezus wat vo'or beachvolleybalkneuzen denken het hier allemaal beter te weten
Je hebt pas na de wedstrijd 10 minuutjes om te trollen.quote:
Echt hèquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb niks tegen duitsers en heb een grotere hekel aan die Nederlandsers met hun laffe spel, maar die rooie duitser
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met zijn tweeën aan het net gaan staan ofzo?
Echt djezus wat vo'or beachvolleybalkneuzen denken het hier allemaal beter te weten
Paar goeie servicesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
7-2, jammer maar helaas. Ik geloof er niet meer in.
Ze lijken ook niet in staat het om te keren neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
7-2, jammer maar helaas. Ik geloof er niet meer in.
Volgens mij ben jij zo'n type dat het beach volleybal totaal niet volgt en 0,0 verstand van zaken heeft, maar nu Nederland speelt opeens ''fan'' en ''kenner'' isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas na de wedstrijd 10 minuutjes om te trollen.
Maar het begint wel echt irritant te worden,iedere keer door de Duitsers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk respect voor, ook voor Spanje (voetbal).
Dat wordt een probleem bij de dopingcontrole dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef cap het volgende:
Dit is echt niet het normale niveau van Schuil en Nummerdor, ze staan helemaal stijf
Halen ze ook niet hoor als ze zo blijven spelen als vanavond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
Doetjes, zelfs brons zijn ze niet waardig
zet hier anders nog even een nietszeggende one liner neer johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt pas na de wedstrijd 10 minuutjes om te trollen.
Deze quote kun je tig keer maken in dit topic natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n type dat het beach volleybal totaal niet volgt en 0,0 verstand van zaken heeft, maar nu Nederland speelt opeens ''fan'' en ''kenner'' is
Daar ben jij toch zo goed inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zet hier anders nog even een nietszeggende one liner neer joh
Ik probeer het gedurende het seizoen wel te volgen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n type dat het beach volleybal totaal niet volgt en 0,0 verstand van zaken heeft, maar nu Nederland speelt opeens ''fan'' en ''kenner'' is
achter / voor/ voor de buis, wat een troepquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je achter staat wordt je volgens mij echt gefrustreerd van die trompet
So? Amerikanen zijn er zelf al niet meer bij, en de Brazilianen zal het wurst wezen tegen wie ze spelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
We gaan af prime-time op de Amerikaanse en Braziliaanse televisie
Duitsers hebben ook bijna nooit de gunfactorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers spelen wel goed, maar die ene met z'n omgekeerd petje ziet er echt als deelnemer van de special olympics uit
Anders ook lijkt me, al die muziek enzo, viel me bij het hockey ook al opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je achter staat wordt je volgens mij echt gefrustreerd van die trompet
Wat een lulkoekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Het probleem ligt bij het feit dat ze al tevreden waren met het bereiken van de halve finale. Hun doel was om het beter te doen dan Bejing. Kijk als je dat als doel stelt ben je natuurlijk minder gemotiveerd om voor goud te gaan. Ligt ook een beetje aan de mentaliteit van de Nederlanders.
Ik denk ook dat ze brons niet eens gaan pakken. Ze hebben immers hun doelstelling (beter dan Bejing, hoe slap ook) al bereikt.
Denk dat Schuil en Nummerdor zeker wel de juiste mentaliteit hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Het probleem ligt bij het feit dat ze al tevreden waren met het bereiken van de halve finale. Hun doel was om het beter te doen dan Bejing. Kijk als je dat als doel stelt ben je natuurlijk minder gemotiveerd om voor goud te gaan. Ligt ook een beetje aan de mentaliteit van de Nederlanders.
Ik denk ook dat ze brons niet eens gaan pakken. Ze hebben immers hun doelstelling (beter dan Bejing, hoe slap ook) al bereikt.
De kwaliteit ontbreekt alleenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denk dat Schuil en Nummerdor zeker wel de juiste mentaliteit hebben.
Over dat je een lulletje rozenwater bent die alleen maar simpele oneliners post om mensen af te kraken. Niets onverstaanbaars aan toch?quote:
Precies. Meer kwaliteitsverschil. Helaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Blijkbaar dus niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De tegenstanders zijn vandaag gewoon beter, dat heeft niks met mentaliteit te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
juist niet, maar dat mag jij vinden menneke.
Als je het toernooi van Klagenfurt wint heb je weldegelijk kwaliteit.quote:
Tja, en dan kun je nog zo hard trainen, maar als ze beter zijn kun je er niks meer aan doen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Het zijn echt de fouten; die services kosten ze echt veel...
Die worden gewoon vierde en daar zijn ze dan tevreden mee, want doelstelling bereikt. (beter dan bejing)quote:
Oh jawelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voordeel is dat een eventuele wedstrijd om te brons tegen de Letten is. Neem aan dat Schuil en Nummerdor zich niet nog een keer laten verrassen.
Want het kan niet aan andere dingen liggen? Duitsers die gewoon beter zijn misschien?quote:
Hoezo een voordeel? Omdat ze Lets zijn? Eh?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voordeel is dat een eventuele wedstrijd om te brons tegen de Letten is. Neem aan dat Schuil en Nummerdor zich niet nog een keer laten verrassen.
lekker makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Want het kan niet aan andere dingen liggen? Duitsers die gewoon beter zijn misschien?
Jij kan 'mentaliteit' zien?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Goed blijven opletten he.
Omdat ze al een keer tegen elkaar gespeeld hebben en Schuil en Nummerdor kwalitatief beter zijn op papier dan de Letten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoezo een voordeel? Omdat ze Lets zijn? Eh?
Als het moet er niet staan duidt op het ontbreken van kwaliteit ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef DeeBee het volgende:
De kwaliteit ontbreekt...Quotes hier hoor.
In deze wedstrijd loop het voor geen meter en worden ze afgemaakt ja, maar dan van die definitieve quotes om hun overall kwaliteit aan te duiden slaat nergens op. Schuil / Nummerdor hoort gewoon bij de wereldtop, maar dat betekent niet dat je alles zomaar wint...
Rot gewoon op man als je niks zinnigs te melden hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen kan hier wel hoog van de toren blazen maar feitelijk gezien is dit gewoon een heel matig duo dat nooit presteert en louter slechte resultaten behaalt
Dat is ook weer overdrevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Iedereen kan hier wel hoog van de toren blazen maar feitelijk gezien is dit gewoon een heel matig duo dat nooit presteert en louter slechte resultaten behaalt
Op papier zegt dan niks meer, je bent sowieso erg goed als je in de halve finale bent gekomen. Anders waren ze daar ook niet gekomen, nietwaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat ze al een keer tegen elkaar gespeeld hebben en Schuil en Nummerdor kwalitatief beter zijn op papier dan de Letten.
ja, in Letland is het koud, dus ze kunnen niet beachvolleyballen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoezo een voordeel? Omdat ze Lets zijn? Eh?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef henkde_j het volgende:
Dacht even dat die Duitser een halve liter AH pilsner open trok
Springsteenquote:
Ach dat ken je hier toch. Sommigen zaten gisteren hier al van dit wordt goud en nu kunnen ze er opeens niets van, ontbreekt de mentaliteit, zijn ze te oud, zegt ervaring niets en hebben ze gewoon geen kwaliteitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef DeeBee het volgende:
De kwaliteit ontbreekt...Quotes hier hoor.
In deze wedstrijd loop het voor geen meter en worden ze afgemaakt ja, maar dan van die definitieve quotes om hun overall kwaliteit aan te duiden slaat nergens op. Schuil / Nummerdor hoort gewoon bij de wereldtop, maar dat betekent niet dat je alles zomaar wint...
Wanneer stond jij voor het laatst op de OS?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Wacht nog even na de wedstrijd, dan mag je los.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef jrk1990 het volgende:
Hopelijk verstuikt een duitsers zijn enkel
Nee joh, Nederlanders falen gewoon, in andere landen willen ze eigenlijk nooit winnen maarja door het gefaal van Nederland gebeurt het gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Want het kan niet aan andere dingen liggen? Duitsers die gewoon beter zijn misschien?
Gisteren moest het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als het moet er niet staan duidt op het ontbreken van kwaliteit ja.
Die ene is ook te oud gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Oh is dat het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef -0- het volgende:
[..]
Nee joh, Nederlanders falen gewoon, in andere landen willen ze eigenlijk nooit winnen maarja door het gefaal van Nederland gebeurt het gewoon.
Een matig duo dat is de halve finale staat _o_quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Daar heb ik afgelopen dagen anders geen commentaar over gehoord..quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Een matig duo dat is de halve finale staat
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
Dat dit trouwens een sport is..Net zoals paardrijden. Dit doe je maar als hobby.
Het is inderdaad pijnlijk duidelijk dat hij dit niveau niet meer aankan maar dit lijkt bij beide heren en het grote klootjesvolk dat nooit kijkt niet door te dringenquote:
Heeft wel een leuke vriendinquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef henkde_j het volgende:
Nummerdor lijkt mij maar een naar mannetje
Bingo kaart bijna volquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef -0- het volgende:
Elk punt dat ze halen hadden ze even nodig.
ze hebben het toernooi in klagenfurt gewoon hoor dat is niet niksquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Paxcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |