quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je een leugenaar bent of Irakees?
Waarom misselijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds misselijk ugh. Had graag wat gegeten, #struggles.
Voel me alles behalve Koerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik mag Koerden - meestal - wel heel erg.
Ik voel me meestal wel blij, wist niet dat je een nationaliteit kon voelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel me alles behalve Koerd.
hihahoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel me meestal wel blij, wist niet dat je een nationaliteit kon voelen.
Wat voel je je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel me alles behalve Koerd.
Was een grapje booboo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij begon eerst met je afgrijselijke Mongoloïde grap, beetje tijdens ramadan tegen mij liegen
Ik voel me net als jij, identiteitscrisis zou je het kunnen noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voel je je dan?
Ik vraag het omdat ik een volbloed Turk ben, maar in Nederland ben opgegroeid. Ik voel me alletwee (Turks en Nederlands) tegelijk, maar tegelijkertijd geen van beiden. Jij bent als ik het goed heb (verbeter me als ik fout zit) deels Arabisch en deels Koerd, en opgegroeid in Nederland. Net een tikkeltje verschillend dan ik.
Had dat als eerste gemeld, kom nou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:37 schreef Triggershot het volgende:
Kb, vergeet niet te zeggen tegen je moeder dat ik mijn cadeau verwacht.
Wat zei ze?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had dat als eerste gemeld, kom nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |