Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wordt automatisch meegenomen bij een nieuw deel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
Mijn Takbir staat na 2 topics nog steeds onderin de OP
Troll van de eeuwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Maar ga vooral door met creationisme !
Zo lang jullie mij niet gaan lastig vallen met jullie sprookjes
Graag gedaanquote:
Gaan we doen. Wat doe jij in dit topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Lees eens wat anders dan een boek gemaakt om te indoctrineren.
Leven en laten leven daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gaan we doen. Wat doe jij in dit topic?
Jij zegt dat we je niet lastig moeten vallen maar het is nu juist andersom, denk je niet?
Blijf dan gewoon weg uit dit topic? Je hebt hier niets te zoeken als je alleen maar mensen wil aanvallen op hun geloofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ga jij ook naar de moskee om te zeggen, "houdt je religie voor jezelf"?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Nee want dat is een hobbyruimte en als iemand een hobby heeft mag hij/zij deze van mij naar believen uitoefenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de moskee om te zeggen, "houdt je religie voor jezelf"?
Oy, kappen met je geneuzel in dit topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee want dat is een hobbyruimte en als iemand een hobby heeft mag hij/zij deze van mij naar believen uitoefenen
nieuwe aanvragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuu, mn collegekaart is kwijt. D:
watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan werken.
Jou nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja je hebt me te lang verwaarloosd in je harem
Psstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag wel, mamske wegbrengen.
Naar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag wel, mamske wegbrengen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:12 schreef Arcadia het volgende:
En tegen mij Mongolië zeggen, leugenaar
Dat je een leugenaar bent of Irakees?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Sorry babe.
Vroeg of laat was je er toch achter gekomen huh.
Ze is deels Koerd hè. Pas maar op Türk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je een leugenaar bent of Irakees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |