Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Wordt automatisch meegenomen bij een nieuw deel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Arcadia het volgende:
Mijn Takbir staat na 2 topics nog steeds onderin de OP
Troll van de eeuwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Maar ga vooral door met creationisme !
Zo lang jullie mij niet gaan lastig vallen met jullie sprookjes
Graag gedaanquote:
Gaan we doen. Wat doe jij in dit topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Lees eens wat anders dan een boek gemaakt om te indoctrineren.
Leven en laten leven daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gaan we doen. Wat doe jij in dit topic?
Jij zegt dat we je niet lastig moeten vallen maar het is nu juist andersom, denk je niet?
Blijf dan gewoon weg uit dit topic? Je hebt hier niets te zoeken als je alleen maar mensen wil aanvallen op hun geloofquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ga jij ook naar de moskee om te zeggen, "houdt je religie voor jezelf"?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Nee want dat is een hobbyruimte en als iemand een hobby heeft mag hij/zij deze van mij naar believen uitoefenenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga jij ook naar de moskee om te zeggen, "houdt je religie voor jezelf"?
Oy, kappen met je geneuzel in dit topicquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee want dat is een hobbyruimte en als iemand een hobby heeft mag hij/zij deze van mij naar believen uitoefenen
nieuwe aanvragen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuu, mn collegekaart is kwijt. D:
watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan werken.
Jou nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja je hebt me te lang verwaarloosd in je harem
Psstquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag wel, mamske wegbrengen.
Naar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag wel, mamske wegbrengen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:12 schreef Arcadia het volgende:
En tegen mij Mongolië zeggen, leugenaar
Dat je een leugenaar bent of Irakees?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Sorry babe.
Vroeg of laat was je er toch achter gekomen huh.
Ze is deels Koerd hè. Pas maar op Türk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je een leugenaar bent of Irakees?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat je een leugenaar bent of Irakees?
Waarom misselijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog steeds misselijk ugh. Had graag wat gegeten, #struggles.
Voel me alles behalve Koerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik mag Koerden - meestal - wel heel erg.
Ik voel me meestal wel blij, wist niet dat je een nationaliteit kon voelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel me alles behalve Koerd.
hihahoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel me meestal wel blij, wist niet dat je een nationaliteit kon voelen.
Wat voel je je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voel me alles behalve Koerd.
Was een grapje booboo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij begon eerst met je afgrijselijke Mongoloïde grap, beetje tijdens ramadan tegen mij liegen
Ik voel me net als jij, identiteitscrisis zou je het kunnen noemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voel je je dan?
Ik vraag het omdat ik een volbloed Turk ben, maar in Nederland ben opgegroeid. Ik voel me alletwee (Turks en Nederlands) tegelijk, maar tegelijkertijd geen van beiden. Jij bent als ik het goed heb (verbeter me als ik fout zit) deels Arabisch en deels Koerd, en opgegroeid in Nederland. Net een tikkeltje verschillend dan ik.
Had dat als eerste gemeld, kom nou.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:37 schreef Triggershot het volgende:
Kb, vergeet niet te zeggen tegen je moeder dat ik mijn cadeau verwacht.
Wat zei ze?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had dat als eerste gemeld, kom nou.
Stuur computermushkila een DM, je kan het vast goed vinden met hem.quote:
Klopt. Heb voorlopig nog even geen reden om dat te veranderen ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij lijkt er ook weinig aan te veranderen..
Denken dat ik deel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Ja, ik neem meteen twee kilo van de beste baklava mee voor hem en de familie.'
waarom typ je die naam voluit men straks komt hij echt hier posten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stuur computerproble
em een DM, je kan het vast goed vinden met hem.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Ja, ik neem meteen twee kilo van de beste baklava mee voor hem en de familie, whahahaha NOT.'
Zuid Korea ftw, jwz.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom typ je die naam voluit men straks komt hij echt hier posten.
Sterkte,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:45 schreef Arcadia het volgende:
Slaaptijd, morgen misschien (alweer) consulaat, eindelijk paspoort ophalen, aangezien de meesten daar zullen vasten, zal er vast een mooie mondgeur gaan door die kamer.
Salaam aleikoum ve iyi geceler
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:45 schreef Arcadia het volgende:
Slaaptijd, morgen misschien (alweer) consulaat, eindelijk paspoort ophalen, aangezien de meesten daar zullen vasten, zal er vast een mooie mondgeur gaan door die kamer.
Salaam aleikoum ve iyi geceler
Hmm, niet opzettelijk, er waren wat weergave fouten in de OP met de 'e en a's, had de OP van het eerste topic teruggezet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:45 schreef Arcadia het volgende:
En mijn Takbir is uit de OP gehaald, TriggerShot
Op dit moment een DHD.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:
Trigger, welk toestel heb jij nu eigenlijk?
Uskuti Dzalami!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je bent zelf een Arabisch leenwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |