SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:
MaryMouse, dus.quote:
Omdat Essesquote:
Moet ik nu al slapenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef BredeBradda het volgende:
bredebroeder gaat ook weer slapen, trustuhh
Vroeger jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
EA als in Electronic Arts? Die hadden vroeger best leuke spellen.
Ah, ze bestaan dus nog steeds en zijn nu een vies smerig hoeren bedrijf. Ik heb niet meegekregen dat zij van bedrijfstak gewisseld warenquote:
In ieder geval geen Kut TT, of TT met een taalfoutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze maar kijken. Moet ook Crazy nog kijken (VPRO documentaire van 1,5 uur die je alleen maar tussen 22:00 en 06:00 kunt kijken.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
Ja? Wat is dat dan precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze maar kijken. Moet ook Crazy nog kijken (VPRO documentaire van 1,5 uur die je alleen maar tussen 22:00 en 06:00 kunt kijken.)
http://player.omroep.nl/?aflID=10341631quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja? Wat is dat dan precies?
Bijna alle Vice reportages zijn echt goed, zeker aanraders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Thaboel het volgende:
Nummerdor en Schuil gaan niet zo heel lekker
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Aan het begin is gezegd dat er een bekend Japans boek is waarin geschreven wordt over een jongen die daar zelfmoord pleegt en dat daardoor meer mensen daarheen gaan. Maar echt een vaag fenomeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OWquote:
Ja, dat heb ik meegekregen, maar ik vind het net zo'n' vaag verhaal als die van de France Telecom medewerkersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Aan het begin is gezegd dat er een bekend Japans boek is waarin geschreven wordt over een jongen die daar zelfmoord pleegt en dat daardoor meer mensen daarheen gaan. Maar echt een vaag fenomeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
nu deze aan het kijkonIk ben Band of Brothers maar weer eens aan het kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niks mis meequote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik ben Band of Brothers maar weer eens aan het kijken.
Ik woon 200-300 meter van het spoor en tot een jaar of 6 terug was het spoor erg slecht afgeschermd en was het een populaire plaats voor mensen om voor de trein te springen, die komen hier met een een gangetje of 140 voorbij. pad naast de spoorweg werd dan ook omgedoopt tot het pad naar de hemel. tot er een keer eentje niet dood ging en op het spoor lag te brullen, toen kwamen ze opeens tot de conclusie dat ze het spoor toch maar gingen omheinen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Aan het begin is gezegd dat er een bekend Japans boek is waarin geschreven wordt over een jongen die daar zelfmoord pleegt en dat daardoor meer mensen daarheen gaan. Maar echt een vaag fenomeen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
nu deze aan het kijkonTering zeg. De eerste 3 minuten zijn al ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Jazeker, maar in jouw voorbeeld is het vooral makkelijk en effectief om daar te springen. Die docu gaat over mensen die vanuit heel Japan daarheen komen omdat ze gelokt worden door iets mysterieus. Ze kunnen zich immers ook thuis ophangen. En dat is toch best raar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik woon 200-300 meter van het spoor en tot een jaar of 6 terug was het spoor erg slecht afgeschermd en was het een populaire plaats voor mensen om voor de trein te springen, die komen hier met een een gangetje of 140 voorbij. pad naast de spoorweg werd dan ook omgedoopt tot het pad naar de hemel. tot er een keer eentje niet dood ging en op het spoor lag te brullen, toen kwamen ze opeens tot de conclusie dat ze het spoor toch maar gingen omheinen.
Moraal van het verhaal, mensen worden wel vaker naar een plek getrokken om zelfmoord te plegen.
Ja echt hè. Ik heb al wat Afrikaanse landen gezien maar wat een chaos daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tering zeg. De eerste 3 minuten zijn al erg
Valt het je ook wel eens op, dat op plaatsen waar vaak gesprongen word... er een GGZ vlak naast het spoor staat? Als je het gaat vergelijken is het net alsof men van het probleem een zelf-oplossend probleem wil maken. Een instelling voor geestelijke gezondheidszorg naast een geliefd middel voor zelfmoord. Alsof ze er niet bij stil hebben gestaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik woon 200-300 meter van het spoor en tot een jaar of 6 terug was het spoor erg slecht afgeschermd en was het een populaire plaats voor mensen om voor de trein te springen, die komen hier met een een gangetje of 140 voorbij. pad naast de spoorweg werd dan ook omgedoopt tot het pad naar de hemel. tot er een keer eentje niet dood ging en op het spoor lag te brullen, toen kwamen ze opeens tot de conclusie dat ze het spoor toch maar gingen omheinen.
Moraal van het verhaal, mensen worden wel vaker naar een plek getrokken om zelfmoord te plegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij niet het geval gelukkig. Wel een engelse schoolquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Valt het je ook wel eens op, dat op plaatsen waar vaak gesprongen word... er een GGZ vlak naast het spoor staat? Als je het gaat vergelijken is het net alsof men van het probleem een zelf-oplossend probleem wil maken. Een instelling voor geestelijke gezondheidszorg naast een geliefd middel voor zelfmoord. Alsof ze er niet bij stil hebben gestaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Zit op een pakketje te wachten en moet nog de stad in, gelukkig heeft PostNL een geschat tijdframe bij mijn barcode:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij is ook nog een bekend figuur met z'n hoofd op allerlei flyers en spandoeken enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:18 schreef Thaboel het volgende:
Worden vergeven voor je oorlogsmisdaden omdat je je bekeerd
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Erasmo het volgende:
Zit op een pakketje te wachten en moet nog de stad in, gelukkig heeft PostNL een geschat tijdframe bij mijn barcode:Weet je tenminste wanneer je weg kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
nieuwe ghost recon?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, de nieuwe Ghost Recon is niet echt speelbaar op mijn computer.
Je had net een nieuwe PC toch? budget bakkie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Sloggi het volgende:
Future Soldier.
http://www.ign.com/games/(...)-soldier/pc-14290327
Verkoop niet gelukt dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef Sloggi het volgende:
Nee, ik heb een laptop van zo'n twee jaar oud. Hij draait wel, maar niet bepaald soepel.
Nee, wel wat biedingen gehad maar niet hoog genoeg. Ach, dan maar Company of Heroes spelen. Ook geen straf.quote:
Leuk spel, werd alleen gek van die mortierenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, wel wat biedingen gehad maar niet hoog genoeg. Ach, dan maar Company of Heroes spelen. Ook geen straf.
Ja, die zijn kut. Vaak kun je die dingen ook niet uitschakelen zonder aardig wat volk de dood in te sturen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Leuk spel, werd alleen gek van die mortieren
Company of Heroes + Blitzkrieg modquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, wel wat biedingen gehad maar niet hoog genoeg. Ach, dan maar Company of Heroes spelen. Ook geen straf.
JIJ EN JE MODSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Company of Heroes + Blitzkrieg mod
Whehehequote:
Anthology, dus daar zitten ook allebei de uitbreidingen bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huh?
Welke CoH heb je trouwens? De normale of opposing fronts?
Ok, cool. Ik heb alleen CoH + OF.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Anthology, dus daar zitten ook allebei de uitbreidingen bij.
Doos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, cool. Ik heb alleen CoH + OF.
Steam?
Behalve in DEF.quote:
Wel vet hoor om te zien allemaal. Ik blijf bezig met die docu'squote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
@wijnand die heb ik gister ook nog zitten kijken. Ook heeeel vreemd
Ik heb nog nooit online gespeeld, ook niet echt behoefte aan eigenlijk. Ben er ook niet het type speler voor denk ik, ik bouw graag rustig m'n verdediging op en speel redelijk traag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iets anders dat ervoor kan zorgen dat een speelsessie georganiseerd kan worden?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel vet hoor om te zien allemaal. Ik blijf bezig met die docu's![]()
Ben nu weer deze aan het kijken:Ik zit nu die over SOFEX te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit online gespeeld, ook niet echt behoefte aan eigenlijk. Ben er ook niet het type speler voor denk ik, ik bouw graag rustig m'n verdediging op en speel redelijk traag.
Damn, nu alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Damn Sammie hard afgewezen enzo
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Damn, nu al. En 't is nog geeneens dinsdag.
'k heb trouwens een knuffelbeestje voor d'r gekocht. Had ik normaal denk ik zo vroeg niet gedaan, maar dat beest hebben we 't veel over.
Ik zou daar nog even mee wachtenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Damn, nu al. En 't is nog geeneens dinsdag.
'k heb trouwens een knuffelbeestje voor d'r gekocht. Had ik normaal denk ik zo vroeg niet gedaan, maar dat beest hebben we 't veel over.
Ik ken 'r al 1 jaar. En het is een specifieke situatie tussen ons, zomaar had ik het niet gedaan. Maar zij vroeg erom dat ik iets met dat beest deed (als grapje), dus ik heb iets anders bedacht met dat beestjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik zou daar nog even mee wachten
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar zij vroeg erom dat ik iets met dat beest deed, dus ik heb iets anders bedacht met dat beestje.
Haha, 't is allemaal nogal cryptisch. Maar heb geen zin om het hier weg te geven en mocht ze er dan achterkomen op 1 of andere gekke manierquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat is op zich wel een goede manier om dat beestje te geven hoor.
Hoi, ik heb een verrassingWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dan is het ook nog eens een dubbele verrassing
.
Dan zal ze geen moeite hebben met je kleine pielquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zal ze geen moeite hebben met je kleine piel
Ah, friendzone dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Overigens is dat nog lang niet aan bod
We hebben net besproken (Ik en wijnand en met duidelijke goedkeuring van JanKaan020) dat jij het beertje om je penis gaat aanbieden aan haar. Dus dat is zeker aanbod hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zoiets dus:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We hebben net besproken (Ik en wijnand en met duidelijke goedkeuring van JanKaas020) dat jij het beertje om je penis gaat aanbieden aan haar. Dus dat is zeker aanbod hoor.
Hoe zeer ik jullie advies ook waardeer: nee bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
We hebben net besproken (Ik en wijnand en met duidelijke goedkeuring van JanKaan020) dat jij het beertje om je penis gaat aanbieden aan haar. Dus dat is zeker aanbod hoor.
Whehe, oh godquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Thaboel het volgende:
Volgende week dinsdag Mini-def-meet in Nijmegen?, met als thema zien zonder gezien te worden
"Vind je dat dit doekje naar chloroform ruikt?"quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's er een uit den ouden dooschquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
"Vind je dat dit doekje naar chloroform ruikt?"
Smakelijk.quote:
Neem aan dat ie daar op die terrasjes bij de Grote Markt gaat zitten, dus dat komt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Thaboel het volgende:
Volgende week dinsdag Mini-def-meet in Nijmegen?, met als thema zien zonder gezien te worden
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Neem aan dat ie daar op die terrasjes bij de Grote Markt gaat zitten, dus dat komt goed
laffaardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]Hou me op de hoogte ik zit in Denemarken
Allichtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Neem aan dat ie daar op die terrasjes bij de Grote Markt gaat zitten, dus dat komt goed
Op jacht naar Deense zusjequote:
Tot dinsdag commandoquote:
Ligt eraan of jij je broek aan kunt houdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tot dinsdag commando![]()
Kan je ons aanhouden terwijl we samen lopen en dan ons een witte duif presenteren?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij je broek aan kunt houden
Kak, dan heb ik de wacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:53 schreef Thaboel het volgende:
Damnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:18 schreef jankaas020 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Janit(...)256869683201/photo/1
Bwahahahaha.
Ja, ik zie hetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Damn
Het is haar nog gelukt ook (op de volgende foto)
quote:
Wilco, PC inzetgereed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Attentie hier de TC, SC gereedmaken voor Haloninzet.
Scheikunde.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Sinds wanneer doen we hier aan scheikunde?
SC is leeg en ventilatie is gestopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef jankaas020 het volgende:
Attentie hier de TC, SC gereedmaken voor Haloninzet.
Driekwartier om de ventilatie te crashstoppen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
SC is leeg en ventilatie is gestopt.
De marine heeft het nog heel lang gebruikt als blusmiddel voor machinekamers, misschien nog steeds wel...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Kennelijk tot 2002 in gebruik in brandblussers.
Schaften gaat voorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Driekwartier om de ventilatie te crashstoppen...
Lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De marine heeft het nog heel lang gebruikt als blusmiddel voor machinekamers, misschien nog steeds wel...
Jup wordt nog steeds gebruikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De marine heeft het nog heel lang gebruikt als blusmiddel voor machinekamers, misschien nog steeds wel...
In principe zou je een halonshot moeten overleven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker. Gewoon schijt aan gezondheid.
Ademen wordt wat lastig, maar ach..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In principe zou je een halonshot moeten overleven.
Waar is die screencap nouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
porno reklame als ik www.fok.nl openen
Als je in een fikkende machinekamer staat heb je liever toch een shotje halonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ademen wordt wat lastig, maar ach..
Hele topic is weg.quote:
Heb het niet gezien en te laat radio aangezetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die shootout was best bruut om te zien.
Wel idioot spannend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Marine valt idd onder de uitzonderingen:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:08 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Rijksoverheidquote:• in bemande ruimten en motorkamers van militaire landvoertuigen en zeeschepen,
• voor het inert maken van bemande ruimten waarin brandbare vloeistoffen en/of gassen kunnen
vrijkomen in de militaire, de olie, de gas- en de petro-chemische sector en op bestaande
vrachtschepen,
• voor het inert maken van bestaande, bemande communicatie- en commandoposten van de
militaire sector of die om andere redenen essentieel zijn voor landsregeringen en voor de
nationale veiligheid
Dat vond ik altijd het leukste om te doen als keeper.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaag mijn trouwe vriend van 14 jaar ten grave gedragen.Al een nieuw slanker vriendje op het oog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
En vooral strakker voor het oogquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al een nieuw slanker vriendje op het oog?
Het oog boeit me weinig. Maar lichter zou niet erg zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En vooral strakker voor het oog![]()
Vandaag mijn trouwe vriend van 14 jaar ten grave gedragen.Rust in Vrede Compu TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Vaag. Als sommige users het verzoek hebben om een topic te verwijderen dan 'kan dat niet', maar als het om advertenties gaat dan blijkbaar wel.quote:
Wacht maar tot je je nieuwere lichtere vriend in huis hebt. Dan zou je willen dat je je oude vriend veel eerder gedumpt had ;Pquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het oog boeit me weinig. Maar lichter zou niet erg zijn.
Als die mijn twijfel of ik een bril nodig ga hebben weg kan nemen ben ik wel blij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je nieuwere lichtere vriend in huis hebt. Dan zou je willen dat je je oude vriend veel eerder gedumpt had ;P
Vandaag mijn trouwe vriend van 14 jaar ten grave gedragen.Wat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Mijn tv is gisteren overleden.quote:
Dat is de theorie inderdaad, maar ik voel me niet echt geroepen om het te gaan proberenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In principe zou je een halonshot moeten overleven.
Gelukkig 3 minuten na het goud van Zonderland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel kut dat dat net tijdens de OS gebeurt, al een opvolger geregeld?
CRT...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig 3 minuten na het goud van Zonderland.
Nee, nog geen opvolger. Weet niet eens of ik voor LCD of LED moet kiezen.
Eentje die het met zwart licht blijft doen natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kies een plasma TVquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik even mazzel dat ik geen zwart licht in huis heb.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eentje die het met zwart licht blijft doen natuurlijk
Je weet nooit wanneer het komt, maar je moet er wel op voorbereid zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik even mazzel dat ik geen zwart licht in huis heb.
Ik heb LED bevalt goed. LED heeft een hoger contrast en meer heldere kleuren dan LCD.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Onze nieuwe LED TV is idd héérlijk scherp. Echter, als je er schuin vanuit een hoek naar kijkt wel helaas veel schittering vanwege de lichtinvalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb LED bevalt goed. LED heeft een hoger contrast en meer heldere kleuren dan LCD.
Simpel. Ik koop gewoon geen zwart licht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet nooit wanneer het komt, maar je moet er wel op voorbereid zijn
Dat heeft niets met LED of LCD te maken maar met de glasplaat. Ene merk heeft daar veel meer last van dan het andere merk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze nieuwe LED TV is idd héérlijk scherp. Echter, als je er schuin vanuit een hoek naar kijkt wel helaas veel schittering vanwege de lichtinval
Geen idee, maar idd, onze nieuwe Panasonic heeft een soort van glasplaat ervoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat heeft niets met LED of LCD te maken maar met de glasplaat. Ene merk heeft daar veel meer last van dan het andere merk.
Hmm, ik kom dus bij jullie geen films meer kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onze nieuwe LED TV is idd héérlijk scherp. Echter, als je er schuin vanuit een hoek naar kijkt wel helaas veel schittering vanwege de lichtinval
Jij mag er dan recht voor zitten op de Kings Seatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmm, ik kom dus bij jullie geen films meer kijken.
Ik voel me vereerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij mag er dan recht voor zitten op de Kings Seat
Gaan Lotusss, jij en ik dan porno kijken?quote:
whehehe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaan Lotusss, jij en ik dan porno kijken?
Ok. dank.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef m.k het volgende:
Cobra: ik zou een LED nemen, en kijk even naar samsung.
np, ik zal zo ff kijken naar wat specifiekers sta momenteel op het strandquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef m.k het volgende:
[..]
np, ik zal zo ff kijken naar wat specifiekers sta momenteel op het strand
Mee eens. Ik heb ook een samsung en bevalt mij heel erg goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef m.k het volgende:
heb er ook een, als je eentje met een beetje resolutie neemt kan je er ook prima op computerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb ook een samsung en bevald mij heel erg goed.
Een van mijn bevoboeren heeft het een keer gehad in bergplaats LOS. Gewoon overleefd maar is niet goed voor je kast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is de theorie inderdaad, maar ik voel me niet echt geroepen om het te gaan proberen
Ik heb een LED Philips, en dat bevalt ook zeer goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef m.k het volgende:
HD yt-filmpjes kijken op de TV is wel een genot, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:08 schreef m.k het volgende:
[..]
heb er ook een, als je eentje met een beetje resolutie neemt kan je er ook prima op computeren
Is ook persoonlijke voorkeur. Ik heb wel naar Philips gekeken, maar ik vond de kleuren fletser dan van de samsung.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een LED Philips, en dat bevalt ook zeer goed.
wat is deze.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen, voor hen die gaan, Lotusss en ik zullen niet naar het 11de gebod gaan
Is ook zo. Onder aan de streep is er bijna geen enkele TV slecht. Mits je een goed merk wilt. Daarna wordt het alleen maar persoonlijke voorkeurquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
HD yt-filmpjes kijken op de TV is wel een genot, ja.
[..]
Is ook persoonlijke voorkeur. Ik heb wel naar Philips gekeken, maar ik vond de kleuren fletser dan van de samsung.
En wat je gewend bent. Vrienden van waren uitermate tevreden over hun vaag merk LED. Tot ze het verschil zagen met merk tv's.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is ook zo. Onder aan de streep is er bijna geen enkele TV slecht. Mits je een goed merk wilt. Daarna wordt het alleen maar persoonlijke voorkeur
Wat je negen van de tien keer prima kunt recht trekken met custom instellingen of in het service menu.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat je gewend bent. Vrienden van waren uitermate tevreden over hun vaag merk LED. Tot ze het verschil zagen met merk tv's.
Ook dat is waar. Maar nu heb ik jaren per definitie een voorkeur voor een 'echt' merkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat je gewend bent. Vrienden van waren uitermate tevreden over hun vaag merk LED. Tot ze het verschil zagen met merk tv's.
quote:
En dus geen tijd om bloembollen te bereidenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het morgen stervens druk
9 van de 10 keer. Ik heb het voor ze bekeken (en ik ben niet geheel a-technische) en dat was bij hun niet mogelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat je negen van de tien keer prima kunt recht trekken met custom instellingen of in het service menu.
Toch nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat is waar. Maar nu heb ik jaren per definitie een voorkeur voor een 'echt' merk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Goed, ik kom morfen toch, al zal dat wel tegen een uurtje of 1600 zijn, dan maar een tandje bijzetten en wat degeleren.
Ik ben er morgen!
Dan heb je pech, of wen je er maar aan idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
9 van de 10 keer. Ik heb het voor ze bekeken (en ik ben niet geheel a-technische) en dat was bij hun niet mogelijk.
Ach, er zijn genoeg lui die er niet tegen kunnen als je spullen niet wilt kopen omdat het geen a-merk is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch nietsaan? Ik heb genoeg 'miskopen' gedaan aan b-merken waar ik in beginsel erg tevreden was, omdat ik niet beter wist. Nu ik wat meer geld kan missen geef ik ook de voorkeur aan a-merken.
Ik ga komen, 100%!!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gezellig
![]()
En de bloembollen hou ik wel tegoed
Niet iedereen interesseert het of het een a-merk of b-merk is. En niet iedereen heeft er het geld voor (over). Ik wil wél goed beeld- en geluidskwaliteit, maar als ik de financiële middelen niet had, zou ik het gewoon met minder moeten doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg lui die er niet tegen kunnen als je spullen niet wilt kopen omdat het geen a-merk is.
Of gewoon lenen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen interesseert het of het een a-merk of b-merk is. En niet iedereen heeft er het geld voor (over). Ik wil wél goed beeld- en geluidskwaliteit, maar als ik de financiële middelen niet had, zou ik het gewoon met minder moeten doen.
Natuurlijk, als je geen geld ervoor hebt dan houdt het vrij snel op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet iedereen interesseert het of het een a-merk of b-merk is. En niet iedereen heeft er het geld voor (over). Ik wil wél goed beeld- en geluidskwaliteit, maar als ik de financiële middelen niet had, zou ik het gewoon met minder moeten doen.
Klopt, jaren geleden was ik een ontzettende sony fan vanwege hun 100 herz breedbeelds. Nu zou ik geen sony meer als tv willen hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef m.k het volgende:
Merken veranderen per jaar. En ook A merken verkopen bagger
Ja, die stommerts heb je ook. En die gaan dan later ook nog 45¤ betalen aan een online budget coachquote:
"Goed" is natuurlijk een persoonlijke kwestie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goh, dat roep ik nu nooitquote:
Ik wel. Neem voortaan een voorbeeld aan mij.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel. Neem voortaan een voorbeeld aan mij.
Boeit me nu geen reet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Met dat soort uitroepen geef je geen goed voorbeeld zou mijn papa gezegd hebben
JIJ GAAT KOMEN?!?!?!quote:
Eh, een tip. De deur of de muur geeft niet mee als je erop in gaat rammen. Pak een kussen.quote:
liefde op de wereld!quote:
Denk er aan. Mannen zoen ik alleen op de wang.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denk er aan. Mannen zoen ik alleen op de wang.
Dat is jou probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus ik krijg er morgen een plat op mijn bek
Of het wordt een probleem, en even hoog piepen, voor hemquote:
Thaboel piept morgen wel anders als hij dat 040 shirt aan gaat trekken, desnoods met dwangquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of het wordt een probleem, en even hoog piepen, voor hem
* MaryMouse snel naar fototoestel loopt en batterij aan de lader hangtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboel piept morgen wel anders als hij dat 040 shirt aan gaat trekken, desnoods met dwang
hehehequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse snel naar fototoestel loopt en batterij aan de lader hangt![]()
* met zuurstofmasker op met extra zuurstoffles en masker op Bredebroertje afloopt om hem van zuurstof te voorzien voordat alle Halon die uit hem heeft weggezogenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar goed, ik ga tukkie doen, morgen beloofd een drukke dag te worden, lees zware dag mbt tillen van zware zakken post en folders
Je kent de locatie en dus het soort bezoeker van die tent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thaboel piept morgen wel anders als hij dat 040 shirt aan gaat trekken, desnoods met dwang
Mwa, zal daar nog wel meevallen, is goed publiek daar. Maar hem in een 040 shirt over de zeedijk heen laten lopen is niet verstandigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de locatie en dus het soort bezoeker van die tent.
Mijn advies: Doe het niet.
Ik ga het ook echt niet doe haha.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de locatie en dus het soort bezoeker van die tent.
Mijn advies: Doe het niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Lotusss het volgende:
Heb alle voorbereidingen getroffen voor ErwinRommel, dus als hij het niet redt of niet kan vinden, ligt het niet aan mij
Dat wisten we al hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:25 schreef Lotusss het volgende:
Heb alle voorbereidingen getroffen voor ErwinRommel, dus als hij het niet redt of niet kan vinden, ligt het niet aan mij
Ben op bijna al die plekken geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, een tip. De deur of de muur geeft niet mee als je erop in gaat rammen. Pak een kussen.
Ik had per ongeluk jou een dm namens ErwinRommel gestuurd ipv naar MaryMousequote:
Dank! Al hoop ik dat het vanwege mijn voorbereidingen niet nodig isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik weet wat ongeveer zijn ETA is, dus vanaf dat moment hou ik mijn foon wel in de gaten en neem het binnenloodsen wel van je over
Zozo, ER heeft ook alweer iemand die z'n uitgaande post coördineert?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk jou een dm namens ErwinRommel gestuurd ipv naar MaryMouse
Dat niet perse, maar aangezien het venster open stond heb ik aangegeven dat ik - als zijn personal assistant - alle voorbereidingen getroffen hebquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zozo, ER heeft ook alweer iemand die z'n uitgaande post coördineert?
Je daar druk over makenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef BredeBradda het volgende:
Kom je er na 3 maanden achter dat je verkeerde push-up form gebruikt
Eenmalige actie. In zijn belang. Lijkt mij niet zo slim om hem in zijn 040 shirt te lang over de wallen te laten lopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zozo, ER heeft ook alweer iemand die z'n uitgaande post coördineert?
je bent ontmaagd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
Nibb-it. De geit heeft de kaas opgegeten... Ik herhaal, de adelaar heeft het haasje gevangen... Ik herhaal, het konijntje was niet voor 1870 geboren... Ik herhaal, haasje was niet van kop tot staart gefileerd.
Mission succes.
Tjongejonge die man heeft het getroffen he, niet normaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat niet perse, maar aangezien het venster open stond heb ik aangegeven dat ik - als zijn personal assistant - alle voorbereidingen getroffen heb
ROFL!quote:
Nicequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:32 schreef Esses het volgende:
Nibb-it. De geit heeft de kaas opgegeten... Ik herhaal, de adelaar heeft het haasje gevangen... Ik herhaal, het konijntje was niet voor 1870 geboren... Ik herhaal, haasje was niet van kop tot staart gefileerd.
Mission succes.
Ik heb het geluk dat hij dat ook weetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tjongejonge die man heeft het getroffen he, niet normaal
Push-ups op je vuisten lijken me wel beter, maar doet ontzettend pijn als je je knokkels in het steen druktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je daar druk over maken
Zolang je maar recht blijft en je borstkas naar de grond gaat ipv je kruis dan zit het wel goed
Ik doe altijd met 1 hand, maar niet op steenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:51 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Push-ups op je vuisten lijken me wel beter, maar doet ontzettend pijn als je je knokkels in het steen drukt
zozo sterke boyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik doe altijd met 1 hand, maar niet op steen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |