true that; totaal geen spieren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Lorrelies het volgende:
Ik krijg nachtmerries van die TC, wat een eng mens zeg.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dus nu ziet powerkiwi dit topic niet?
Ze zou wel goed zijn in een horrorfilm. Of Twilightquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
true that; totaal geen spieren.
nieuwe tc bitte
ja ja ben al bezig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
true that; totaal geen spieren.
nieuwe tc bitte
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dus nu ziet powerkiwi dit topic niet?
ja maar... hoezo block je mij dan niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
altijd HAHAHAHAHA of een enkele smiley oid, je voegt niks toe
echt he (niks tegen jou hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar... hoezo block je mij dan niet?
minder trekkenquote:
Niet eens zo fout. Ik trek sinds vandaag 18 kilo met boogschieten!quote:
huh hoezo 18 kilo trekken met boogschieten? is t touw zo strak ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet eens zo fout. Ik trek sinds vandaag 18 kilo met boogschieten!![]()
(Is niet heel veel of zo, maar als je pas bent begonnen)
ewa joostquote:
Ik trek je vad-quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
falloutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar... hoezo block je mij dan niet?
Inderdaad. De tv hier is echt fucking lame.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef MineraalWater het volgende:
Serieus man, waarom kunnen wij hier geen amerikaanse/(bijna geen) UK zenders ontvangen er is echt geen poep op TV.
ja wat een bende hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Die server van berend bestaat alleen nog uit mcnl kutjes...facktap
Ja ik weet dat het via cardsharing gaat, Maar volgensmij kan dat alleen via schotel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. De tv hier is echt fucking lame.
en Berend en Cees die constant AFK zijn, Flodder is de enigste chille kerel op die server atmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja wat een bende hèook allemaal mods met een veel te grote mond. Zeg ik, WEET JE WEL WIE IK BEN?, zeggen ze "ja je bent een newbie niet zo'n grote mond" terwijl ze zitten te chillen in de fontein die IK HEB GEBOUWD EEN HALF JAAR GELEDEN
Ook een Hunger Games fan die ineens geïnteresseerd is in boogschieten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mag je denken maar nee. Ik had gewoon iets te doen nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ook een Hunger Games fan die ineens geïnteresseerd is in boogschieten?
IPTV? tv over ethernet? nee nog nooit mee gewerkt en was ik t.b.h. ook nooit van plan..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IPTV?
*Kijkt mschol aan*
Ja maar.. jij bent... jij bent slim.. jij moet dat weten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
IPTV? tv over ethernet? nee nog nooit mee gewerkt en was ik t.b.h. ook nooit van plan..
http://goo.gl/h56Onquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar.. jij bent... jij bent slim.. jij moet dat weten..
als depressief een persoon was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bobbernaut, als aids een personage was...
schotel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik ben al super lang hopeloos aan het zoeken hoe ik hier Amerikaanse/UK tv kan ontvangen zonder succes
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mag je denken maar nee. Ik had gewoon iets te doen nodig.
ai ai chefquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tc en daar mee uit.
Dacht ik ook al!quote:
Ik heb trouwens alleen de boeken gelezen van de hunger games. Ik vind dat wijf een beetje borderline.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind boogschieten wel leuk, maar nou ja, beetje duur en zo.
is wel leuk voor bij het larpen kan mordecai eindelijk een keer legolas naspelen ipv dat hij steeds frodo moet zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb trouwens alleen de boeken gelezen van de hunger games. Ik vind dat wijf een beetje borderline.
Jaag een larper dag is volgende week!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
is wel leuk voor bij het larpen kan mordecai eindelijk een keer legolas naspelen ipv dat hij steeds frodo moet zijn
WANT MOR IS GEEN LARPER MAAR EEN REANACTMENTERquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Lorrelies het volgende:
Doe maar, zijn we ook eindelijk van die idioten af
Ja dat komt meer in de richtingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WANT MOR IS GEEN LARPER MAAR EEN REANACTMENTER
Ik begin te vermoeden dat jij nooit seks hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef Lorrelies het volgende:
GATVER JULLIE KIJKEN NAAR Z'N PIEMEL!?!
Net nog onder de douche. Problem officer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik begin te vermoeden dat jij nooit seks hebt.
je moet geen honden in de douche hebben man krijg je allemaal haren in het doucheputjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Net nog onder de douche. Problem officer?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je moet geen honden in de douche hebben man krijg je allemaal haren in het doucheputje
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf, nou je het zegt. Hoe kom ik aan een abbo?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
Je was me net voor met je post ja
Maar euh, nogmaals, hoe kom ik aan een abbo uit het niets?
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.phpquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
sms aboquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
is gewoon standaardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Lorrelies het volgende:
HET IS STANDAARD DIE HEEFT IEDEREEEEENquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ja maar ik heb er al één maar die heb ik niet zelf geactiveerd?
Jij niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HET IS STANDAARD DIE HEEFT IEDEREEEEEN
Niet jij hebt er geen en zij heeft basicquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HET IS STANDAARD DIE HEEFT IEDEREEEEEN
Dit dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Niet jij hebt er geen en zij heeft basic
Kan je je notes zien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Lorrelies het volgende:
Geen idee wat ik er mee moet though.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
kan alleen bij premium oid (3 sterren dacht ik)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan pas vanaf drie sterretjes
Geef mij eens 3 sterretjes dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan pas vanaf drie sterretjes
Ja, waar moet die arme Danny dan zijn pensioen vandaan halen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
Moet je dat nou elke maand weer betalen?
Hm? Ik heb gewoon een half jaar via iDeal genomenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoals gezegd: je kan ook een normaal abbo afsluiten, kost meer, maar per saldo goedkoper p/mquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Lorrelies het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn er 6quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het spijt ons Mender.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:12 schreef Mender het volgende:
Dat je als admin op een server er veel tijd en energie in stopt het iedereen naar de zin te maken. En dat er dan spelers zijn die, als er iets is het niet even melden. Maar achteraf gaan lopen rellen.
Maarja dat zijn eigenlijk meer dingen die je haat van bepaalde spelers i.p.v. dingen van video games, maar toch
Zijn nog een hoop servers voor jou tijd geweest die het ook prima deden hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op de keper beschouwd deden alleen Drump+Mender+dnb en Berend het goed
Tom, Huib en Mender solo -> nono
Ja en godcraft ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zijn nog een hoop servers voor jou tijd geweest die het ook prima deden hoor!
Dat zijn nog altijd drie tijdperken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja en godcraft ook.
Ik deel alles in twee tijdperken in: pre-Plan en post-Plan. En nu. Nu is relevant, pre-Plan is saai en stom en oud en post-Plan zal nooit gebeuren.
Nee ja luister eens, drie draait nog steeds en zit qua plugins prima e.d. in orde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef TJV het volgende:
Berend? Wat is er mis met jou man?Als er een downie is met een server is het Berend met zijn minecraftnl servertje.
Luiheid van de nu generatie, dat was pre-Plan wel andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
boeien, ik had pre- en post getypt en geen zin om te editten toen ik bedacht dat ik nu vergat.
Lees dat nog eens en besef wat voor onzin je schrijft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ja luister eens, drie draait nog steeds en zit qua plugins prima e.d. in orde.
Het is wel een kutserver, maar wel ééntje die prima draait.
Nee, ik vrees er 1 uit rpg/fora.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Banhammer? Is dat een larp-attribuut?
Ga er kijken danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Lees dat nog eens en besef wat voor onzin je schrijft.
Ik zeg je, er zitten kutdingen maar ook prima dingen. En hij draait nog steeds zonder al teveel gegrief, waar of niet? Ik zou er nooit willen spelen, maar een slechte server vind ik het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Lees dat nog eens en besef wat voor onzin je schrijft.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef Mordecai het volgende:
Dit is helemaal hip in dat pastaland:
Berend kan niet tegen kritiek dus heeft mij ooit preventief geband. Prima.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga er kijken dan
Ik snap dat echt niet, ik zat toen meer op hem rond te hakken dan jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
[..]
Berend kan niet tegen kritiek dus heeft mij ooit preventief geband. Prima.
Ja maar jij was ook gewoon aan het haten zonder dat je wist waar het over gingquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, ik zat toen meer op hem rond te hakken dan wie jij
Ik heb geloof ik wel vijf dm's van drump gehad of ik wilde kappen met schelden
Dasjnie waar, ik zat er met mijn neus bovenop. Ik was net mod toen het gedonder begon, weet je nog? Werkloos dus 16/24 online ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar jij was ook gewoon aan het haten zonder dat je wist waar het over ging
Ja na een week spelen ofzo, maar de pre-Plan tijd wist je niets van!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dasjnie waar, ik zat er met mijn neus bovenop. Ik was net mod toen het gedonder begon, weet je nog? Werkloos dus 16/24 online ofzo
Twee weken volgens mij, drie maximaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja na een week spelen ofzo, maar de pre-Plan tijd wist je niets van!
DAT IS grutjes NIET LEUK KLOOTZAK KUTJONG MAAR MIJ KRIJG JE TOCH NIET BOOS HOOR JE?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef TJV het volgende:
Ik ben altijd verdomd goed in mensen te laten ragen. Geen al te beste eigenschap, maar soms is het wel leuk.
pre-Plan is het tijdperk waarin de basis voor het huidige tijdperk werden gelegd, derhalve is het zeker relevant willen we de complexiteit van het nu tijdperk begrijpen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Twee weken volgens mij, drie maximaal.![]()
En zoals al aangegeven, pre-Plan is niet relevant.
Wist je dat trekhaken uit handel gehaald worden ivm asbest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DAT IS grutjes NIET LEUK KLOOTZAK KUTJONG MAAR MIJ KRIJG JE TOCH NIET BOOS HOOR JE?
Dat willen we niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
pre-Plan is het tijdperk waarin de basis voor het huidige tijdperk werden gelegd, derhalve is het zeker relevant willen we de complexiteit van het nu tijdperk begrijpen.
Zou je asbest herkennen als je het zag? Weet je wat het precies is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Wist je dat trekhaken uit handel gehaald worden ivm asbest?
Alles voor 1.8 (het enige leuke) was pre-plan, met als enige uitzondering Deadwoodquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
pre-Plan is het tijdperk waarin de basis voor het huidige tijdperk werden gelegd, derhalve is het zeker relevant willen we de complexiteit van het nu tijdperk begrijpen.
Niet waar, toen je daarme begon was de metro + tunnel al helemaal klaar. Ik begon ergens begin januari op de fok-server.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Alles voor 1.8 (het enige leuke) was pre-plan, met als enige uitzondering Deadwood
Ik zou het stuk maken en wegrennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou je asbest herkennen als je het zag? Weet je wat het precies is?
Deadwood was het enige na 1.7.3 iConomy dat leuk was bedoel ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet waar, toen je daarme begon was de metro + tunnel al helemaal klaar. Ik begon ergens begin januari op de fok-server.
1.7 iconomy was het begin van de nieuwe jaartellingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor dat we rekenen vanaf dat ik minecraft voor het eerst speelde. Midden '10 denk ik
Dan moet je even een precieze datum hebben. Dan stel ik een brief op naar het wetenschappelijk comité om de tijdschaal officieel te laten veranderen. Want onze messias is gekomen en hij brengt het woord der trekhaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel voor dat we rekenen vanaf dat ik minecraft voor het eerst speelde. Midden '10 denk ik
Ga ff een paar maanden onder de grond liggen dan, dan kom ik je zoeken met mn schep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ga skeletten opgraven man
We hebben het net nog over de MC servers/pre-Plan en iconomy gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef Mordecai het volgende:
Deze SC heeft echt geen fuck meer met MC te maken
Archeologenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ga ff een paar maanden onder de grond liggen dan, dan kom ik je zoeken met mn schep.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef Mordecai het volgende:
Deze SC heeft echt geen fuck meer met MC te maken
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hadden jullie het over mij?
Finders keepers!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Archeologenlijkenpikkers
Ojaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
We hebben het net nog over de MC servers/pre-Plan en iconomy gehad
Kwam er nou eigenlijk nog een 2de serie van? Want dat was echt gewoon leedvermaak.quote:
GTA V en een tweede seizoen van HIDH en ik kan gerust sterven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kwam er nou eigenlijk nog een 2de serie van? Want dat was echt gewoon leedvermaak.
Er staat iig niets over op de officiële site of op die van RTLquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef tuut-chips het volgende:
Eerste seizoen begon op 8 september geloof ik. Wie weet, wie weet. blijven dromen
ach, 1 geluk: beide voor pubersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef tuut-chips het volgende:
Laten ze gtst eruit flikkeren en iedere dag HIDH uitzenden![]()
![]()
Ja was ik ook al achter, Enigste manier is om te cardsharing wat tevens illegaal is maar dat maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Btw live amerikaanse tv schijnt moeilijkte ontvangen te zijn ivm thunderbird sat. En de astra sat (eu) die niet met elkaar kunnen communiceren door de baan om de aarde. Of was dat het euvel?
niet eens een bedankje voor de TTquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef Ame_thyst het volgende:
ja zo zonder vogelkooi. Altijd rellen als hij er is.
geen idee, misschien bezig met een geheim experiment in zijn lab.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar is die eigenlijk? Vakantie?
Niet hoe ik het bedoelde maar goed, bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
niet eens een bedankje voor de TT
Zijn moeder is trouwens echt een heldin, check de onderste post onder zijn bericht over Guinness van 2 augustus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
geen idee, misschien bezig met een geheim experiment in zijn lab.
[..]
Niet hoe ik het bedoelde maar goed, bedankt
Nee want het maakt niet uit of ze het jatten of niet, ze voeren het erg goed uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef MineraalWater het volgende:
Deze even in het apple topic posten.
quote:Thanks to the wonders of the net I can see you are using Microsoft's browser 'Internet Explorer' at the moment. I prefer to use Firefox. I really think you should try it:
· Firefox blocks pop-up windows.
· It's more secure against viruses and spyware.
· Microsoft haven't bothered to keep up with new techology like RSS in Internet Explorer.
· It's better for people who don't like crap.
· Tabbed browsing is the best invention ever.
· I install it on all my friends and relatives computers because it makes their lives easier.
Click the button on the right to download Firefox. It's free, easy and safe. (Yes, I admit, I do get a small referral fee :-) )
Continue without Firefox >>
van die veredelde 9gaggersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En reddit is kut met al die kutmongolen die dan zeggen van "Have an upvote, sir!" of "An upvote for you, good sir!"
Nekschot, allemaal
Neh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En reddit is kut met al die kutmongolen die dan zeggen van "Have an upvote, sir!" of "An upvote for you, good sir!"
Nekschot, allemaal
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:24 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lees nu allemaal van die epische shit dat allang oud nieuws is voor iedereen maar voor mij ineens heel grappig is.
(ik loop achter)
Is dat je nieuwe fetish ofzo?quote:
Een vrouwen fetish? BAH!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe fetish ofzo?
r/circlejerkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nekschot, allemaal
Mijns hebben? 17" maar ik kan hem naar 15" frezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:32 schreef TJV het volgende:
Heb ik goftedomme nog steeds geen toplap.
Hey. Ik moest al mijn bestanden en "studiemateriaal" redden voordat hij het definitief begaf. Gewoon de eerste cd die ik zag liggen erop gezet, dat was toevallig ubuntu. Moet toch iets om al die data te redden?quote:
Je hebt je vakantie niet echt verdiend he?quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Je hebt je vakantie niet echt verdiend he?
Ik heb een iMac maar game gewoon nog op Windows.quote:
Ik had die net al gepostquote:
Dan ben je een faler. Of je hebt een oude iMac.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een iMac maar game gewoon nog op Windows.
S0W JY BNT STOER GRMMR NASIIquote:
Elk spel is ook echt beschikbaar voor de Mac. Terug naar je Appletopic jij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dan ben je een faler. Of je hebt een oude iMac.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:45 schreef MineraalWater het volgende:
Qua gamen bedoel ik dan.
http://www.joystiq.com/20(...)dobe-should-try-hat/
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef Nozem. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man serieus nemen.
Medionquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:46 schreef TJV het volgende:
Ja ik dacht eerst aan +- ¤700, maar heb echt het idee dat er alleen pure schijt verkocht wordt voor die prijs.
Pas 74782826623784844673920294747289136794846352729340584625527383940485746262 keer eerder aangegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:53 schreef MineraalWater het volgende:
Wat wil je er op kunnen doen? Hoe groot moet hij zijn?
Ligt eraan waarvoor, Ben niet zo'n hardware expert doe liever iets met software.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook een nieuwe laptop nodig.
Minimaal core i5
4gb RAM
15"
750gb opslag of zo...
Is toch wel genoeg?
Ja man, dat is zat en kun je voor vierhonderd al hebben. Easy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb ook een nieuwe laptop nodig.
Minimaal core i5
4gb RAM
15"
750gb opslag of zo...
Is toch wel genoeg?
Waar ga je nu naar school?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ook met de kenningsmakings dag () van waar ik nu naar school ga zegt zo'n kerel zo: JA MIJN LAPTOP IS ECHT GOED MAN! INTEL CORE I7 MET 10GB RAM EN 1.5 TB HARDESCHIJF.
En zegt zo'n andere kerel: Met welke windowsen gaan we werken? Windows 7 enzo?
Grapje? Want daar heb je never nooit een i7 alle me rettekettet nodig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:21 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ga IT doen MBO niveau 2. Op de school waar mender ook op heeft gezeten.
Moet je niet eerst niveau 3 doen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:24 schreef MineraalWater het volgende:
Ja ik heb ook een I7-3e gen gekocht maar dat komt omdat ik daar ook op wil gaan renderen enzo.
Als ik met niveau 2 klaar ben ga ik naar Niveau 4 Applicatie ontwikkelaar doen.
Nope, Als ik niveau 3 zou doen dan zou ik Netwerk beheer gaan doen. Maar dan zou ik dus in het 2de jaar beginnen. Nu ga ik meteen naar niveau 4 maar zit ik wel in het 1ste jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Moet je niet eerst niveau 3 doen dan?
Ik heb mijn P al binnen man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waaaaacht eens even... Tom, jij hebt zostraks je eerste collegejaar of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |