true that; totaal geen spieren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Lorrelies het volgende:
Ik krijg nachtmerries van die TC, wat een eng mens zeg.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dus nu ziet powerkiwi dit topic niet?
Ze zou wel goed zijn in een horrorfilm. Of Twilightquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
true that; totaal geen spieren.
nieuwe tc bitte
ja ja ben al bezig!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
true that; totaal geen spieren.
nieuwe tc bitte
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dus nu ziet powerkiwi dit topic niet?
ja maar... hoezo block je mij dan niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
altijd HAHAHAHAHA of een enkele smiley oid, je voegt niks toe
echt he (niks tegen jou hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar... hoezo block je mij dan niet?
minder trekkenquote:
Niet eens zo fout. Ik trek sinds vandaag 18 kilo met boogschieten!quote:
huh hoezo 18 kilo trekken met boogschieten? is t touw zo strak ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet eens zo fout. Ik trek sinds vandaag 18 kilo met boogschieten!![]()
(Is niet heel veel of zo, maar als je pas bent begonnen)
ewa joostquote:
Ik trek je vad-quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
falloutquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja maar... hoezo block je mij dan niet?
Inderdaad. De tv hier is echt fucking lame.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef MineraalWater het volgende:
Serieus man, waarom kunnen wij hier geen amerikaanse/(bijna geen) UK zenders ontvangen er is echt geen poep op TV.
ja wat een bende hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Die server van berend bestaat alleen nog uit mcnl kutjes...facktap
Ja ik weet dat het via cardsharing gaat, Maar volgensmij kan dat alleen via schotel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. De tv hier is echt fucking lame.
en Berend en Cees die constant AFK zijn, Flodder is de enigste chille kerel op die server atmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja wat een bende hèook allemaal mods met een veel te grote mond. Zeg ik, WEET JE WEL WIE IK BEN?, zeggen ze "ja je bent een newbie niet zo'n grote mond" terwijl ze zitten te chillen in de fontein die IK HEB GEBOUWD EEN HALF JAAR GELEDEN
Ook een Hunger Games fan die ineens geïnteresseerd is in boogschieten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Mag je denken maar nee. Ik had gewoon iets te doen nodig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ook een Hunger Games fan die ineens geïnteresseerd is in boogschieten?
IPTV? tv over ethernet? nee nog nooit mee gewerkt en was ik t.b.h. ook nooit van plan..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:43 schreef MineraalWater het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met IPTV?
*Kijkt mschol aan*
Ja maar.. jij bent... jij bent slim.. jij moet dat weten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
IPTV? tv over ethernet? nee nog nooit mee gewerkt en was ik t.b.h. ook nooit van plan..
http://goo.gl/h56Onquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja maar.. jij bent... jij bent slim.. jij moet dat weten..
als depressief een persoon was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bobbernaut, als aids een personage was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |