nee donderdag is de finale sorryquote:
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee donderdag is de finale sorry
10-kamp is awesome ja. Verwacht mij morgen in dit topic aanwezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.En dan nog met een Nederlander ook die een heel klein kansje op brons heeft en zelfs een 2e Nederlander.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek
De tienkampquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wel de 1e dag van de tienkamp, het mooiste nummer van de atletiek m.i.En dan nog met een Nederlander ook die een heel klein kansje op brons heeft en zelfs een 2e Nederlander.
Nou ik had wel een rare vraag: ik zie opeens zoveel atleten met kniekousen, is dat nieuw? Vroeger hadden ze alleen maar sportsokken wat ik me kan herinneren. Bij deze dames zie ik het niet overigens, maar bijvoorbeeld net bij de hoogspringers en het viel me al eerder op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:24 schreef Redefine het volgende:
Er zaten er een aantal in het verkeerde topic. De vragen zijn hier van iets minder simpel niveau gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |