Weet ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jou nu nooit meer zien zonder die smile.
Daar hebben we gelukkig autotune voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
K... zeg... wat zingt die gast van Maroon 5 vals...
Ik moet nog een karaoke set regelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
K... zeg... wat zingt die gast van Maroon 5 vals...
Kan je die van c_a niet lenen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog een karaoke set regelen
Goed idee, ga het vragen aan haarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die van c_a niet lenen?
Dan wil ik hem wel ophalen/meenemen eventueel
nou ik niet..... killt dat trouwens ook muggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig autotune voor
Ik of jij?quote:
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog een karaoke set regelen
Engel komt ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingen
Nee je moet wel zuiver zingen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingen
Ik heb geapptquote:
En dat ga ik je ook niet geven!quote:
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ga ik je ook niet geven!
Oe wurgseks
De pisang mag je houden. De rest is minequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Safari, Pisang en MalibuSweet memories
Kom gewoon, Roy zorgt voor aubergines!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef PeuRac het volgende:
MIsschien dat Evie me nog zo gek krijgt om mee te gaan, maar denk het niet.
GRRR AF, IS VAN MIJ!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De pisang mag je houden. De rest is mine
haha, als er maar geen tipi's zijn, dan wordt ik bang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom gewoon, Roy zorgt voor aubergines!!
WT is om 15:05 in GM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja huppel, spreek jij ff met wt en evie af hoelaat ze in geldermalsen zijn?
Tot nu toe wel de bedoeling maar ik heb nog een verplichting voor ik kan komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel komt ook?Jou heb ik al te lang niet gezien/gesproken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |