Blessuretijd 0-1 , feyenoord had met minimaal 2-0 moeten winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet!!
De kakkies op mn FB zijn wel eng stil
onzin.... het had kunnen winnen zijn... moeten... pfffquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blessuretijd 0-1 , feyenoord had met minimaal 2-0 moeten winnen
Als feyenoord wordt uitgeschakeld krijgt Ajax er een paar miljoen bij hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blessuretijd 0-1 , feyenoord had met minimaal 2-0 moeten winnen
Tering nouquote:
Nee had gemoetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
onzin.... het had kunnen winnen zijn... moeten... pfff
Nou enquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als feyenoord wordt uitgeschakeld krijgt Ajax er een paar miljoen bij he
Pak je laserpennetje dan. Zijn ze zo weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feyenoord
Falers.
Ik word gek hier. Kut helicopter, kut politie.
Er schijnt iemand bezig te zijn met onderwaterzwemmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feyenoord
Falers.
Ik word gek hier. Kut helicopter, kut politie.
quote:1503286 22:03:02 07-08-12 ALPHA Prio 1 UTRECHTSE JAAGPAD 81 LDN Persoon te water (Groot duikalarm) (Herbezetten kazerne: LDNN,LDNZ)
Zuid Ploegalarm Brandweer Leiden HollandsMidden
He, ok. Is wel in de buurt ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er schijnt iemand bezig te zijn met onderwaterzwemmen.
[..]
Alohaquote:
Ik zit al aan het bierquote:
Ik heb alleen rum en wodka in huis, zonder iets erbij, dat is me net iets too muchquote:
Mietjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen rum en wodka in huis, zonder iets erbij, dat is me net iets too much
Ik heb met dank aan Roy een best goed gevulde drankkast in huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb alleen rum en wodka in huis, zonder iets erbij, dat is me net iets too much
Wat staat er in?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb met dank aan Roy een best goed gevulde drankkast in huis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |