Er staat ook blue curacao geloof ik. Over memories gesprokenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Safari, Pisang en MalibuSweet memories
Tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Is overigens niet allemaal dankzij Roy. Ook WT, Intronic, Uft en mono hebben gedoneerd geloof ik.
Ik was niet helemaal helder meer tijdens de donatie
Oh dat kan ik niet meer verdragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er staat ook blue curacao geloof ik. Over memories gesproken
Ik ga al over mn nek als ik sambuca ruik!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat kan ik niet meer verdragennet als 'bessen' Apfelkorn
en Peerkorn
![]()
en Baco's
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, met Sambuca heb ik het ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga al over mn nek als ik sambuca ruik!!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, met Sambuca heb ik het ook![]()
Anijs verdraag ik ook niet meer en kaneel ook niet echt want Goldstrike
Goldstrikequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, met Sambuca heb ik het ook![]()
Anijs verdraag ik ook niet meer en kaneel ook niet echt want Goldstrike
Weet ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan jou nu nooit meer zien zonder die smile.
Daar hebben we gelukkig autotune voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
K... zeg... wat zingt die gast van Maroon 5 vals...
Ik moet nog een karaoke set regelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef -Engel- het volgende:
K... zeg... wat zingt die gast van Maroon 5 vals...
Kan je die van c_a niet lenen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog een karaoke set regelen
Goed idee, ga het vragen aan haarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je die van c_a niet lenen?
Dan wil ik hem wel ophalen/meenemen eventueel
nou ik niet..... killt dat trouwens ook muggen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig autotune voor
Ik of jij?quote:
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet nog een karaoke set regelen
Engel komt ook?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingen
Nee je moet wel zuiver zingen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe doen... als ik er ben ik zweer het.. ik ga zo lekker vals zingen
Ik heb geapptquote:
En dat ga ik je ook niet geven!quote:
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat ga ik je ook niet geven!
Oe wurgseks
De pisang mag je houden. De rest is minequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Safari, Pisang en MalibuSweet memories
Kom gewoon, Roy zorgt voor aubergines!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef PeuRac het volgende:
MIsschien dat Evie me nog zo gek krijgt om mee te gaan, maar denk het niet.
GRRR AF, IS VAN MIJ!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De pisang mag je houden. De rest is mine
haha, als er maar geen tipi's zijn, dan wordt ik bang.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom gewoon, Roy zorgt voor aubergines!!
WT is om 15:05 in GM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja huppel, spreek jij ff met wt en evie af hoelaat ze in geldermalsen zijn?
Tot nu toe wel de bedoeling maar ik heb nog een verplichting voor ik kan komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engel komt ook?Jou heb ik al te lang niet gezien/gesproken!!!
Je kan meerijden hoor!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef PeuRac het volgende:
Het hangt er ook vanaf hoe laat ik met mn vriendinnetje afspreek op zondag, als ik een auto had was t geen probleem, maar vanaf dat dorp naar R'dam duurt nog wel ff.
Wat neem je mee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tot nu toe wel de bedoeling maar ik heb nog een verplichting voor ik kan komen
... btw neem ik ook SET mee????
Ik wil waarschijnlijk 's ochtends al daar zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan meerijden hoor!
Sowieso tot Gorinchem. Tegen betaling gooi ik je in Roffa de auto uit
Nee, Malibuquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De pisang mag je houden. De rest is mine
Jij bleef voetbal kijken toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan meerijden hoor!
Sowieso tot Gorinchem. Tegen betaling gooi ik je in Roffa de auto uit
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik doe altijd mijn best... als het mijn nummer is ga ik gewoon los
Ik wil uiterlijk rond 12 uur weg bij Roy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil waarschijnlijk 's ochtends al daar zijnDenk niet dat jij rond die tijd al die kant op wilt.
Kan niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |