SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lolwut
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef BrandX het volgende:
wát een liefde hier over en weer
Topic is bijna vol. Als je nog wat aan elkaar te melden hebt wat ook maar enigzins negatief, basherig, op de man, trollerig, treiterig, pesterig, vul-zelf-verder-maar-aan te melden hebt, dus alles wat niet onder normaal gezellig SC-en valt, doe dat dan lekker via DM, MSN, PM, ICQ, Whatsapp, postduif, rooksignalen, what ever, maar niet in deze reeks. Dank u
wat denk je eerlijk? zal Turkije winnen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:10 schreef zarGon het volgende:
Strakt om 21.00 uur: kwartfinalewedstrijd vrouwenbasketbal Turkije - Rusland. (http://www.london2012.com(...)bkw400303/index.html.)
Stream 8 op NOS. Of live feed 08 hier: http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat denk je eerlijk? zal Turkije winnen?
hoeveelste was Rusland in de poule geëindigd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Vrouwenbasketbal volg ik helemaal niet. Ik geef ze in ieder geval wel een kans (tegen de VS bijvoorbeeld zou ik ze kansloos achten).
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoeveelste was Rusland in de poule geëindigd?
Ja, dat was ik vergeten te melden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:
ander goed nieuws
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21175229.asp
finale om 22:00 NLse tijdquote:Als ik het goed begrijp heeft Nevin Yanıt zich gekwalificeerd bij 100 m horden vrouwen
heb je een link die van de NOS werkt niet (zwart beeld)..quote:
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html. Onderaan klikken op 08.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je een link die van de NOS werkt niet (zwart beeld)..
thanksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html. Onderaan klikken op 08.
We profiteren niet optimaal van de fouten van de Russen.
bizimkileri acemi oynuyor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:10 schreef zarGon het volgende:
Godverdomme, we maken weer te veel fouten. 13-16 voor de Russen en zij hebben de bal.
wat zijn de Turkse karakters dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef zarGon het volgende:
Er zit trouwens een Amerikaans-Turkse negerin het team..
Kuanitra Holingsvorth. En haar naam heeft Turkse karakters gekregen; Quanitra Hollingsworth volgens Wikipedia.
De 'k' in plaats van de 'q' en de 'v' in plaats van de 'w'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat zijn de Turkse karakters dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
De 'k' in plaats van de 'q' en de 'v' in plaats van de 'w'.
21-28 inmiddels.quote:
Nog eentje!quote:
De Russen missen, maar krijgen de bal weer in bezit na het gemiste schot. Daar lukt ons veel minder.quote:
Ik zie dat ze gelijktijdig is geëindigd met de 4de.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef EL_Presidente het volgende:
Nevin Yanıt is trouwens 5de geworden in de finale 100m horde
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:15 schreef EL_Presidente het volgende:
3punter, en die kutkabouter van een Alben kan niet schieten
Vreemd. Normaal gesproken timmer jij in ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:19 schreef EL_Presidente het volgende:
ik wil die kabouter van een Alben de grond in timmeren
niet bij deze tante..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vreemd. Normaal gesproken timmer jij in ze.
Nog 13 seconden. Duurt wel een paar minuten dankzij alle fauls die er nu gemaakt worden.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
Lange 13 seconden of niet?.
Zou bij voetbal ook zo moeten zijn eigenlijk..
Kleine kans, maar wel een kans.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]hebben we nog kans om te winnen?
tenzij Alben met de bal door het net vliegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
63-66 en 10 seconden.
Zo goed als over..
zGquote:"Het wordt een platform waar mensen vanuit een islamitische levensovertuiging met elkaar kunnen communiceren", oppert de woordvoerder Yavuz Selim Kurt in Trouw. Yavuz vervolgt: "Al onze leden weten straks dat op onze site de islamitische waarden worden gerespecteerd. Iedereen die zich aan deze regels houdt, is welkom bij Salamworld."
zeker opgericht door Triggershotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halal versie Facebook komt eraan
[..]
zG
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halal versie Facebook komt eraan
[..]
zG
ik denk dat zelfs de boerkavrouwen liever op facebook zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.
blijkbaar denken mannen dat vrouwen daar behoefte aan hebben... mannen bepalen alles voor vrouwen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aan
Ben je nieuw op FOK! ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Ayca het volgende:
Zie alleen niet waarom het nieuwswaardig iskomen duizenden sites per dag bij
Heb je dan zo vaak een oppas nodig? Durven je ouders je niet alleen te laten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ayça komt alleen op de EL_P
Ayça en ik spelen doktertjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je dan zo vaak een oppas nodig? Durven je ouders je niet alleen te laten?
Kan je niet bij je huisarts of je ouders terecht voor SOA problemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ayça en ik spelen doktertje
de behandeling van verpleegster Ayça werkt primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je niet bij je huisarts of je ouders terecht voor SOA problemen?
Het probleem is bij de wortel aangepakt? Tweede besnijdenis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de behandeling van verpleegster Ayça werkt prima
Gekleed in duikpak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ich-in-met-poep.html
Ik heb sterk het vermoeden dat men zich met elkaar gaat bemoeien. Met goede bedoelingen natuurlijk, maar het werkt averechts. En sowieso is afzondering/segregatie gewoon meh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aan
Sneek ik kom ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Raad eens wat ik ga doen vanavond?
[ afbeelding ]
Daar kan geen pretpark of achtbaan tegenop.
bu ne lan? heb jij dit gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Asli Çakir Alptekin en Gamze Bulut in de finale van 1500m![]()
Ik verwacht in ieder geval 1 medaille
Waarom niet? Er staat ook DNS (Did not start) op London 2012. Watskeburt?quote:Karin Melis Mey start niet met verspringen finale![]()
Erdoğan kan dat hendelen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erdoğan kan dat hendelen.!
(Ik moest wachten met posten..)
HOE BEDOEL JE?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Waarom posten Turken complete berichten soms volledig met hoofdletters?
Ze is geblesseerd geraakt tijdens de warming-up. Ze mocht niet meedoen van de dokterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Netjes!
[..]
Waarom niet? Er staat ook DNS (Did not start) op London 2012. Watskeburt?
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOE BEDOEL JE?
Voorbeelden? Ik lees nooit Turkse fora.
Zo, balen zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze is geblesseerd geraakt tijdens de warming-up. Ze mocht niet meedoen van de dokter![]()
Ze had zich als 3de gekwalificeerd, ook had ze laatst nog brons gehaald tijdens de WK. Dus ik verwachtte een brons van haar.
Ferhat Pehlivan verloren in de kwartfinale 49kg boks, onze laatste bokser ligt ook eruit. Ik vond hem wel goed verchten, hij werd in iedergeval niet vernederd zoals die andere 5
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:
https://twitter.com/tc_rotterdam_bk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, balen zeg..
Hoe kan je geblesseerd raken tijdens de warming-up?. Ik bedoel, hoe zou je een blessure kunnen oplopen?
Ze is wel mooi trouwensquote:Kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey, sakatlığı nedeniyle yarışamadı..
Londra Olimpiyatları'nda kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey, sakatlığı nedeniyle yarışamadı..
Londra Olimpiyatları'nda kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey'in yarışma için ısındığı sırada belinde spazm meydana geldiği ve çabalara rağmen finalde yarışamadığı belirtildi.
http://spor.internethaber(...)risamadi-133763.html
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:
https://twitter.com/tc_rotterdam_bk
Auch, rug. Lijkt me pijnlijk.quote:
Worstelen, taekwando en atletiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Auch, rug. Lijkt me pijnlijk..
Nog 3 dagen, toch? We hebben alleen nog met hardlopen een kans op een medaille? Pfff...
Volgens mij gemist, was aan het eten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Worstelen, taekwando en atletiek.
Heb je Nevin Yanit gezien gisteren? Ze rende goed, haar eigen nationale record gebroken. Echt mooi om een Turk in de finale van een sprintrace te zienAls ze een goede start had gemaakt zou ze een medaille kunnen halen.
Niet alleen zijn achternaam, maar ook zijn voornaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
newdickdoet me denken aan dit filmpje
![]()
Niets mis met 'gay'. Vrolijke naam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef EL_Presidente het volgende:
wat dacht je van deze gast:
[ afbeelding ]
staan we nog steeds op 1 brons in totaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets mis met 'gay'. Vrolijke naam.
Als je googelt naar afbeeldingen Merve Aydin kom je allemaal plaatjes tegen waarin ze aan het huilen isquote:
ga eens een paar berichten terug (vorige pagina)quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je googelt naar afbeeldingen Merve Aydin kom je allemaal plaatjes tegen waarin ze aan het huilen is
Heeee simdi gordumquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga eens een paar berichten terug (vorige pagina)
Photoshop-waardige foto's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werk je zowat je hele leven naar dit moment toe, en dan gebeurt er dit. Erg man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:39 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel geluk ermee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:47 schreef Arcadia het volgende:
Nieuw Turks paspoort tot 2020 eindelijk in mijn handen
Dankjewel, ik had foto laten maken op het consulaat toen ik ziek was, nu ga ik 10 jaar lang herinneren dat ik ziek was op die foto wanneer ik naar die paspoort kijk.quote:
Ja ze nemen ook geen andere foto's aan, toch? Je moet perse daar een foto laten maken. Echt fucking belachelijk. Zo'n dom foto hokje met een crappy camera voor een pasfoto voor in je paspoort vind ik echt niet kunnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dankjewel, ik had foto laten maken op het consulaat toen ik ziek was, nu ga ik 10 jaar lang herinneren dat ik ziek was op die foto wanneer ik naar die paspoort kijk.
Ik vraag me af waar ik sta in het leven wanneer ik mijn paspoort moet vervangen
Sommige mensen zitten in die botsauto's om andere mensen zo hard mogelijk te rammen en pijn te doen, je gaat niet in de botsauto's om plezier meer, maar om een potentiële ruzie te krijgen met Marokkanenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben gisteren één keer in de botsauto's geweest en heb nu tenminste 4 grote blauwe plekken op mijn lichaam. En dan moet je nagaan dat we met moeite een plek hebben zien te bemachtigen, de meeste mensen reden echt 10 rondes achter elkaar en wilde hun plek niet opgeven. Ik snap echt niet hoe die dat volhouden.
Of ben ik gewoon een softie?
Kac para odedinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:47 schreef Arcadia het volgende:
Nieuw Turks paspoort tot 2020 eindelijk in mijn handen
Ze accepteren wel andere foto's hoor, zolang de foto maar voldoet aan de richtlijnen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ze nemen ook geen andere foto's aan, toch? Je moet perse daar een foto laten maken. Echt fucking belachelijk. Zo'n dom foto hokje met een crappy camera voor een pasfoto voor in je paspoort vind ik echt niet kunnen.
Mijn foto kwam er trouwens zooo slecht uit dat ik er letterlijk van schrok. Gewoon zo erg.
Duh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten in die botsauto's om andere mensen zo hard mogelijk te rammen en pijn te doen, je gaat niet in de botsauto's om plezier meer, maar om een potentiële ruzie te krijgen met Marokkanen
Welke richtlijnen? Wij hadden verschillende pasfoto's bij maar geen voldeed aan de zogenaamde richtlijnen. En dat terwijl het gewoon professionele pasfoto's waren (ook gebruikt voor Nederlands paspoort). De foto's die wij nu in onze paspoort hebben zijn echt shit vergeleken met de pasfoto's die wij bij ons hadden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ze accepteren wel andere foto's hoor, zolang de foto maar voldoet aan de richtlijnen.
Ja, ik zie er ook echt slecht en moe uit alsof ik een week niet had geslapen, maar gelukkig was die man die bij het hokje zat heel erg aardig, zag dat ik ziek was en gaf mij gratis flesje waterquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ze nemen ook geen andere foto's aan, toch? Je moet perse daar een foto laten maken. Echt fucking belachelijk. Zo'n dom foto hokje met een crappy camera voor een pasfoto voor in je paspoort vind ik echt niet kunnen.
Mijn foto kwam er trouwens zooo slecht uit dat ik er letterlijk van schrok. Gewoon zo erg.
Ik moest ook even glimlachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Duh.
Maar toch...
Wij ramden gisteren tegen twee gasten, hoor je een van hun zo 'Heyyy, dat doet pijn hoor!'.
Oke dat klinkt niet zo grappig als ik het zo vertel, maar toen was het echt grappig.
Als ik daar 10 jaar niet meer hoef te komen had ik zelfs 1000 euro betaald, zo frusterend en vermoeiend is het om continu dat scherm in de gaten te houdenquote:
Aaah, dat is wel lief. Ik ben trouwens verbaasd dat er überhaupt een lieve/aardige man werkt bij het consulaat. Ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest en mijn goott, ik kan ze echt niet uitstaan. Zo arrogant. Ze denken echt dat ze het hebben gemaakt omdat ze in een consulaat werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik zie er ook echt slecht en moe uit alsof ik een week niet had geslapen, maar gelukkig was die man die bij het hokje zat heel erg aardig, zag dat ik ziek was en gaf mij gratis flesje water
Ik ga meestal alleen voor de Mouse en de Octopus maar de Mouse stond er dit jaar niet.quote:Ik moest ook even glimlachen![]()
Als ik nog naar kermis ga, dan is het om suikerspin of popcorn te halen
Ja, ik was daar een gesprek begonnen met zo'n andere Turkse jongen, hij stapte af van zijn Turkse nationaliteit omdat hij het gedoe met de consulaat beu is, logisch ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aaah, dat is wel lief. Ik ben trouwens verbaasd dat er überhaupt een lieve/aardige man werkt bij het consulaat. Ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest en mijn goott, ik kan ze echt niet uitstaan. Zo arrogant. Ze denken echt dat ze het hebben gemaakt omdat ze in een consulaat werken.Sowieso Turken.
[..]
Ik ga meestal alleen voor de Mouse en de Octopus maar de Mouse stond er dit jaar niet.Mijn zusje daarentegen gaat echt alleen in de botsauto's. Zaten zij had mij overgehaald om er een keer in te gaan.
Oh en ik haal meestal ook suikerspin maar dit jaar was ik te misselijk, dus almadim.
Mijn oom en mijn vader zagen toen ik klein was, zo'n mooie knuffel - een grijze wolfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef xaban06 het volgende:
Ik doe alleen balletjes gooien tegen blikjes aan of de grijpmachine voor beertjes enzo. De rest heb ik echt voor het laatst 10 jaar geleden gedaan geloof ik.
Dat is wel erg extreem. Maar ergens begrijp ik het ook wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik was daar een gesprek begonnen met zo'n andere Turkse jongen, hij stapte af van zijn Turkse nationaliteit omdat hij het gedoe met de consulaat beu is, logisch ook.
Ze klaagt nu ook dat ze last heeft van haar nek.quote:Jammer genoeg zijn die attracties nooit echt spectaculair zoals bij de echte attractieparken, als je van dat soort dingen houdt moet je indoor skydiven eens proberen![]()
En als je zusje alleen maar in de botsauto's gaat, klinkt ze best wel als een sadist, dat is volgens mij zelfs de gevaarlijkste en pijnlijkste attractie op de hele kermis.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn oom en mijn vader zagen toen ik klein was, zo'n mooie knuffel - een grijze wolf.
Dat is echt altijddd. Daarom is het ook zo kazik.quote:Gaven ze telkens 5 gulden om te mogen werpen, hadden ze uiteindelijk de knuffel gewonnen, maar met het geld dat ze hadden gebruikt konden ze de knuffel 3x in de winkel kopen
Ja de arogantie van die mensen die achter het glas zitten is soms echt heel erg storend, heel erg onbeleefd praten ze ook, waarom werken ze daar als ze niet stressbestendig zijn, soms begint die man gewoon te schreeuwen bij die balie en is hij mensen aan het vernederen. Is ook gewoon typische bureaucratie en nepotisme daar bij het consulaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem. Maar ergens begrijp ik het ook wel.
Ik heb een keer meegemaakt bij het consulaat dat een Koerdische man heel erg werd vernederd door een van de medewerkers. Ik had echt zo'n medelijden met die man. Hij kon geen/slecht Turks (echt zo'n gariban type), wilde zijn paspoort verlengen en had dus een tolk bij zich. Die man achter het raam raakte geïrriteerd en zei opeens met een arrogante toon tegen die tolk 'Laat hem zelf spreken' en toen de hele tijd tegen die Koerdische man 'Ja, praat dan?!' 'Praat!' Wat kom je doen?', 'Wat wil je?'.
Als dat mij was overkomen had ik waarschijnlijk meteen naar de wapens gegrepen en was de bergen ingegaan.
[..]
Ze klaagt nu ook dat ze last heeft van haar nek.
Knuffel vond ik erg leuk, ik had hem Balto genoemdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat is echt altijddd. Daarom is het ook zo kazik.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja de arogantie van die mensen die achter het glas zitten is soms echt heel erg storend, heel erg onbeleefd praten ze ook, waarom werken ze daar als ze niet stressbestendig zijn, soms begint die man gewoon te schreeuwen bij die balie en is hij mensen aan het vernederen. Is ook gewoon typische bureaucratie en nepotisme daar bij het consulaat
Awwwww.quote:
Nooit een knuffel/pop/voorwerp gehad waar je gehecht aan was?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Awwwww.
Je Iphone bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben te laks om ergens echt gehecht aan te raken. Maar er zijn dingen/voorwerpen geweest waar ik meer waarde aan heb gehecht dan aan andere, ja.
Zoekt je Iphone een vaderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
Maar even serieus, mijn iPhone is momenteel mijn baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoekt je Iphone een vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.![]()
Iphoneeee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef Arcadia het volgende:
ik ga volgende maand ook een smartphone nemen, weet nog niet welke
Als jij de balk brengt, breng ik de geld om eroverheen te gooien.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog foto's van je sushi maken en een grote zwarte kunststof bril
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zelfs instagram op mijn aifoon.
En je gebruikt het in overvloed?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zelfs instagram op mijn aifoon.
Ik ben juist een van die Turken die geen kokend water drinkt. Ik heb dan ook nooit gesnapt hoe mensen dat kunnen. Gewoon een paar minuten wachten voordat je een slok neemt. Zo'n 50-60 graden is de beste temperatuur voor warme dranken IMO.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van te hete dingen kun je trouwens mondkanker krijgen, dus beter wacht je tot het afgekoeld is
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je gebruikt het in overvloed?.
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was dat bij z'n ballen?.
.
.
3-1..
Van 4-1 naar 8-2 na één handeling, WTF.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
JaAls hij hem uit de mat had geschopt hadden we nog een punt
Dadelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
*link doet het niet*
Raad eens wat ik ga doen dalijk...
Laat ook maar.
ik wil ook Instagram, maar ik heb Blekberriequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet dat het dadelijk is ipv dalijk, maar dalijk klinkt beter.
Een instagram pic.
Hij doet het weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dadelijk..
Wat voor link was het?.
en nu pics of your fat assquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
Ik stuur wel wat op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]! Ziet er wel lekker uit.
Ik heb nu best trek in chocolade.. Hngggg!
je mocht willen dat jij die chick van je avatar wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
Valt me tegen van je. Je had tenminste iemand met donker haar kunnen vinden - zie avatar.
als je die beruchte foto's bedoelt dat ben ik zelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben jou niet om mezelf te faken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als je die beruchte foto's bedoelt dat ben ik zelf
Lijkt een makkie dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Servet Tazegül moet over een klein kwartier in de halve finale tegen de Britse Martin Stamper, die hij vorig jaar met 15-2 versloeg;
Amin.quote:Zijn moeder is trouwens een anderhalve maand geleden overledenAllah rahmet eylesin..
Wauw, ik kreeg ineens weer gevoel in mijn maagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
6-4 nu. Misschien krijgen we nu een punt erbij. Gevaarlijke stand in ieder geval.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:31 schreef EL_Presidente het volgende:
dus na deze wedstrijd heeft Turkije minimaal zilver erbij
Gewoon op een köy gaan wonen bij de oude garde, fijnste mensen op aarde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:36 schreef Levolution het volgende:
Turkije
Turken
What do? Emigreren of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |