Hij doet het weer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dadelijk..
Wat voor link was het?.
en nu pics of your fat assquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
Ik stuur wel wat op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:37 schreef zarGon het volgende:
[..]! Ziet er wel lekker uit.
Ik heb nu best trek in chocolade.. Hngggg!
je mocht willen dat jij die chick van je avatar wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
Valt me tegen van je. Je had tenminste iemand met donker haar kunnen vinden - zie avatar.
als je die beruchte foto's bedoelt dat ben ik zelfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben jou niet om mezelf te faken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als je die beruchte foto's bedoelt dat ben ik zelf
Lijkt een makkie dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Servet Tazegül moet over een klein kwartier in de halve finale tegen de Britse Martin Stamper, die hij vorig jaar met 15-2 versloeg;
Amin.quote:Zijn moeder is trouwens een anderhalve maand geleden overledenAllah rahmet eylesin..
Wauw, ik kreeg ineens weer gevoel in mijn maagquote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet het weer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |