bu ne lan? heb jij dit gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:01 schreef Eagle_99 het volgende:
Asli Çakir Alptekin en Gamze Bulut in de finale van 1500m![]()
Ik verwacht in ieder geval 1 medaille
Waarom niet? Er staat ook DNS (Did not start) op London 2012. Watskeburt?quote:Karin Melis Mey start niet met verspringen finale![]()
Erdoğan kan dat hendelen.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Erdoğan kan dat hendelen.!
(Ik moest wachten met posten..)
HOE BEDOEL JE?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Waarom posten Turken complete berichten soms volledig met hoofdletters?
Ze is geblesseerd geraakt tijdens de warming-up. Ze mocht niet meedoen van de dokterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Netjes!
[..]
Waarom niet? Er staat ook DNS (Did not start) op London 2012. Watskeburt?
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
HOE BEDOEL JE?
Voorbeelden? Ik lees nooit Turkse fora.
Zo, balen zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ze is geblesseerd geraakt tijdens de warming-up. Ze mocht niet meedoen van de dokter![]()
Ze had zich als 3de gekwalificeerd, ook had ze laatst nog brons gehaald tijdens de WK. Dus ik verwachtte een brons van haar.
Ferhat Pehlivan verloren in de kwartfinale 49kg boks, onze laatste bokser ligt ook eruit. Ik vond hem wel goed verchten, hij werd in iedergeval niet vernederd zoals die andere 5
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:
https://twitter.com/tc_rotterdam_bk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, balen zeg..
Hoe kan je geblesseerd raken tijdens de warming-up?. Ik bedoel, hoe zou je een blessure kunnen oplopen?
Ze is wel mooi trouwensquote:Kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey, sakatlığı nedeniyle yarışamadı..
Londra Olimpiyatları'nda kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey, sakatlığı nedeniyle yarışamadı..
Londra Olimpiyatları'nda kadınlar uzun atlama elemelerinde finalde yarışacak olan milli atlet Karin Melis Mey'in yarışma için ısındığı sırada belinde spazm meydana geldiği ve çabalara rağmen finalde yarışamadığı belirtildi.
http://spor.internethaber(...)risamadi-133763.html
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn moeder laat me wel eens berichten zien op haar Facebook, en dan zie ik dat sommige mensen wel eens typen volledig met hoofdletters, bijvoorbeeld ook de Twitter van Turks consulaat:
https://twitter.com/tc_rotterdam_bk
Auch, rug. Lijkt me pijnlijk.quote:
Worstelen, taekwando en atletiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Auch, rug. Lijkt me pijnlijk..
Nog 3 dagen, toch? We hebben alleen nog met hardlopen een kans op een medaille? Pfff...
Volgens mij gemist, was aan het eten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Worstelen, taekwando en atletiek.
Heb je Nevin Yanit gezien gisteren? Ze rende goed, haar eigen nationale record gebroken. Echt mooi om een Turk in de finale van een sprintrace te zienAls ze een goede start had gemaakt zou ze een medaille kunnen halen.
Niet alleen zijn achternaam, maar ook zijn voornaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
newdickdoet me denken aan dit filmpje
![]()
Niets mis met 'gay'. Vrolijke naam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:39 schreef EL_Presidente het volgende:
wat dacht je van deze gast:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |