quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef zarGon het volgende:
Lange 13 seconden of niet?.
Zou bij voetbal ook zo moeten zijn eigenlijk..
Kleine kans, maar wel een kans.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]hebben we nog kans om te winnen?
tenzij Alben met de bal door het net vliegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
63-66 en 10 seconden.
Zo goed als over..
zGquote:"Het wordt een platform waar mensen vanuit een islamitische levensovertuiging met elkaar kunnen communiceren", oppert de woordvoerder Yavuz Selim Kurt in Trouw. Yavuz vervolgt: "Al onze leden weten straks dat op onze site de islamitische waarden worden gerespecteerd. Iedereen die zich aan deze regels houdt, is welkom bij Salamworld."
zeker opgericht door Triggershotquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halal versie Facebook komt eraan
[..]
zG
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Halal versie Facebook komt eraan
[..]
zG
ik denk dat zelfs de boerkavrouwen liever op facebook zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind zulke initatieven altijd zo kansloos.
blijkbaar denken mannen dat vrouwen daar behoefte aan hebben... mannen bepalen alles voor vrouwen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aan
Ben je nieuw op FOK! ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef Ayca het volgende:
Zie alleen niet waarom het nieuwswaardig iskomen duizenden sites per dag bij
Heb je dan zo vaak een oppas nodig? Durven je ouders je niet alleen te laten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ayça komt alleen op de EL_P
Ayça en ik spelen doktertjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je dan zo vaak een oppas nodig? Durven je ouders je niet alleen te laten?
Kan je niet bij je huisarts of je ouders terecht voor SOA problemen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ayça en ik spelen doktertje
de behandeling van verpleegster Ayça werkt primaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je niet bij je huisarts of je ouders terecht voor SOA problemen?
Het probleem is bij de wortel aangepakt? Tweede besnijdenis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de behandeling van verpleegster Ayça werkt prima
Gekleed in duikpak.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef EL_Presidente het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ich-in-met-poep.html
Ik heb sterk het vermoeden dat men zich met elkaar gaat bemoeien. Met goede bedoelingen natuurlijk, maar het werkt averechts. En sowieso is afzondering/segregatie gewoon meh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar hebben ze er behoefte aan
Sneek ik kom ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
Raad eens wat ik ga doen vanavond?
[ afbeelding ]
Daar kan geen pretpark of achtbaan tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |