Ja, ik was daar een gesprek begonnen met zo'n andere Turkse jongen, hij stapte af van zijn Turkse nationaliteit omdat hij het gedoe met de consulaat beu is, logisch ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aaah, dat is wel lief. Ik ben trouwens verbaasd dat er überhaupt een lieve/aardige man werkt bij het consulaat. Ik ben er vorig jaar voor het laatst geweest en mijn goott, ik kan ze echt niet uitstaan. Zo arrogant. Ze denken echt dat ze het hebben gemaakt omdat ze in een consulaat werken.Sowieso Turken.
[..]
Ik ga meestal alleen voor de Mouse en de Octopus maar de Mouse stond er dit jaar niet.Mijn zusje daarentegen gaat echt alleen in de botsauto's. Zaten zij had mij overgehaald om er een keer in te gaan.
Oh en ik haal meestal ook suikerspin maar dit jaar was ik te misselijk, dus almadim.
Mijn oom en mijn vader zagen toen ik klein was, zo'n mooie knuffel - een grijze wolfquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:10 schreef xaban06 het volgende:
Ik doe alleen balletjes gooien tegen blikjes aan of de grijpmachine voor beertjes enzo. De rest heb ik echt voor het laatst 10 jaar geleden gedaan geloof ik.
Dat is wel erg extreem. Maar ergens begrijp ik het ook wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, ik was daar een gesprek begonnen met zo'n andere Turkse jongen, hij stapte af van zijn Turkse nationaliteit omdat hij het gedoe met de consulaat beu is, logisch ook.
Ze klaagt nu ook dat ze last heeft van haar nek.quote:Jammer genoeg zijn die attracties nooit echt spectaculair zoals bij de echte attractieparken, als je van dat soort dingen houdt moet je indoor skydiven eens proberen![]()
En als je zusje alleen maar in de botsauto's gaat, klinkt ze best wel als een sadist, dat is volgens mij zelfs de gevaarlijkste en pijnlijkste attractie op de hele kermis.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mijn oom en mijn vader zagen toen ik klein was, zo'n mooie knuffel - een grijze wolf.
Dat is echt altijddd. Daarom is het ook zo kazik.quote:Gaven ze telkens 5 gulden om te mogen werpen, hadden ze uiteindelijk de knuffel gewonnen, maar met het geld dat ze hadden gebruikt konden ze de knuffel 3x in de winkel kopen
Ja de arogantie van die mensen die achter het glas zitten is soms echt heel erg storend, heel erg onbeleefd praten ze ook, waarom werken ze daar als ze niet stressbestendig zijn, soms begint die man gewoon te schreeuwen bij die balie en is hij mensen aan het vernederen. Is ook gewoon typische bureaucratie en nepotisme daar bij het consulaatquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is wel erg extreem. Maar ergens begrijp ik het ook wel.
Ik heb een keer meegemaakt bij het consulaat dat een Koerdische man heel erg werd vernederd door een van de medewerkers. Ik had echt zo'n medelijden met die man. Hij kon geen/slecht Turks (echt zo'n gariban type), wilde zijn paspoort verlengen en had dus een tolk bij zich. Die man achter het raam raakte geïrriteerd en zei opeens met een arrogante toon tegen die tolk 'Laat hem zelf spreken' en toen de hele tijd tegen die Koerdische man 'Ja, praat dan?!' 'Praat!' Wat kom je doen?', 'Wat wil je?'.
Als dat mij was overkomen had ik waarschijnlijk meteen naar de wapens gegrepen en was de bergen ingegaan.
[..]
Ze klaagt nu ook dat ze last heeft van haar nek.
Knuffel vond ik erg leuk, ik had hem Balto genoemdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat is echt altijddd. Daarom is het ook zo kazik.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja de arogantie van die mensen die achter het glas zitten is soms echt heel erg storend, heel erg onbeleefd praten ze ook, waarom werken ze daar als ze niet stressbestendig zijn, soms begint die man gewoon te schreeuwen bij die balie en is hij mensen aan het vernederen. Is ook gewoon typische bureaucratie en nepotisme daar bij het consulaat
Awwwww.quote:
Nooit een knuffel/pop/voorwerp gehad waar je gehecht aan was?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Awwwww.
Je Iphone bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben te laks om ergens echt gehecht aan te raken. Maar er zijn dingen/voorwerpen geweest waar ik meer waarde aan heb gehecht dan aan andere, ja.
Zoekt je Iphone een vaderquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
LOL.
Maar even serieus, mijn iPhone is momenteel mijn baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoekt je Iphone een vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.![]()
Iphoneeee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:00 schreef Arcadia het volgende:
ik ga volgende maand ook een smartphone nemen, weet nog niet welke
Als jij de balk brengt, breng ik de geld om eroverheen te gooien.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:16 schreef Arcadia het volgende:
Nu nog foto's van je sushi maken en een grote zwarte kunststof bril
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zelfs instagram op mijn aifoon.
En je gebruikt het in overvloed?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb zelfs instagram op mijn aifoon.
Ik ben juist een van die Turken die geen kokend water drinkt. Ik heb dan ook nooit gesnapt hoe mensen dat kunnen. Gewoon een paar minuten wachten voordat je een slok neemt. Zo'n 50-60 graden is de beste temperatuur voor warme dranken IMO.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van te hete dingen kun je trouwens mondkanker krijgen, dus beter wacht je tot het afgekoeld is
Nee, helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je gebruikt het in overvloed?.
Jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Was dat bij z'n ballen?.
.
.
3-1..
Van 4-1 naar 8-2 na één handeling, WTF.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:29 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
JaAls hij hem uit de mat had geschopt hadden we nog een punt
Dadelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
*link doet het niet*
Raad eens wat ik ga doen dalijk...
Laat ook maar.
ik wil ook Instagram, maar ik heb Blekberriequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet dat het dadelijk is ipv dalijk, maar dalijk klinkt beter.
Een instagram pic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |