heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Het gaat over mijn tettenquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heeft die vriendin geen FB ofzo? Waar ze met die vriendin op staat? Kan je alvast foto's bekijken
Ja, jij welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn is dat he als vrienden van je, mensen om wie je geeft eindelijk dit soort geluk vinden
Gewoon doen joh!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee. Dan is het ook geen blind date meer he
. Nah ik moet gewoon op mijn bek gaan
Geeft niks schatquote:
Ik niet, dus heel anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar baseer ik het wel al flink op. Moet haar simpelweg wel lekker vinden.
Gewoon doen man, wat heb je te verliezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben ook totaal geen versierder. Ik wil een dame toch wel echt gezien hebben en zo een blind date vind ik best raar eigenlijk. Die vriendin van mijn broer heeft me ook pas 2 keer gezien dus ze weet ook niet of het uberhaupt klikt.
Lekker gek is altijd beter dan compleet gestoord!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat over mijn tetten![]()
Op zich vind ik dat niet erg. Maar liever net tegen kree
Gek in de goede zin van het woord hoop ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaadEn het is nog een tof wijf ook
Ze is ouder dan hem, lekker gek
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellenquote:
Mwah, dat kippe-eindje kan er ook nog wel bij danquote:
Feitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Engel heb jij grotere tetten dan haar
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus ik moet vanuit de Achterhoek helemaal naar Roffa om aan de chick te raken?
Rotterdam is wel groter ja. Keer of 4. Dus dan moet er meer te hosselen zijn. Dat is wel waar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien ga je naar de verkeerde tentjes
Die vriend heeft nou een probleem, hoteldebotel verliefd, maar we gaan wel bijna op vakantieEn in die tent waar hij geweest was, genoeg vrijgezelle vrouwen
(en hij is nog versierd ook
, dus hup kree! Richting Rotterdam
)
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik niet, dus heel anders.
Moet haar aardig en lief vinden en uiterlijk is voor mij echt niet het enige wat telt.
Ja lekkere meid is leuk hoor, maar als dat dan het enige is wat telt dan kom je ook niet ver als je een relatie wil denk ik.
Er leuk uitzien is +je maar dat weegt niet op tegen karakter.
Tofquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom! Het is gewoon mogelijk in een kroeg, maar je moet je wel openstellen
En hij was niet op zoek ofzo... ze kwam aanwaaien... in de kroeg dat dan weer wel
Samen waaien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik moet ook maar wat vaker naar de kroeg denk ik. Aanwaaien tegen leuke mannen
Tuurlijk en dan verklein je je kansenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon allebei willen he Kree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |