tis een beginquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
die kom je vanzelf gewoon tegen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
Mn Hertogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pas op voor Kree![]()
Ow wacht je bent geen 16
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die kom je vanzelf gewoon tegen...
Dat hangt er vanaf wat voor type je dan aantrekt denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Nee. Maar in kroegen zie ik gewoon zelden een knap iemand. En praktisch iedere vrouw is er met haar vriend/man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
De leukste vrouwen die ik tot nu toe heb leren kennen, behalve mijn ex, heb ik via FOK! leren kennen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Genoeg 'oudere' (vind het nog steeds jong) vrijgezellen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Wat dan wel snarf?
Ti's best lastig om een leuk vrij iemand te vinden op "onze" leeftijd denk ik.
zoiets als Fok!/Hyves maar dan met de insteek dat je in 6 stappen de hele wereld kent... men nemen een bekend figuur omdat die toevallig een vriend is, die kent weer andere mensen and so on... internationaal was dat...quote:
inb4 buiten Groningen dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn hosselkunsten hangen wel deels van de plek af, sommige plekken voel ik het gewoon niet
Mijn broer heeft nu met een dame via een datingsitequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik probeer Kree te helpen
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en de liefde tegenwoordig?
Kree zag jou wel zitten eerst, jij hem niet?
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Mijn dansskills zijn beneden de maat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
ik wil me best inzetten voor iemand, maar ga niet zoeken... op t oment dak iemand tegenkom waarvan ik denk "goh... kan interessant worden" is t heel wat anders dan wanneer ik in een kroeg of online wanhopig iedereen aanspreekquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Je zult er serieus iets voor moeten doen, prince(s) charming staat heus niet ineens zomaar voor de deur
En met mij wou je ook al niet trouwenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zie kree idd niet zitten en dat weet hij
Buffyquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Geen chocola en tissues?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
-Engel- en Kree even popcorn pakken
[ afbeelding ]
Dat is niet waar of althans niet altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kloptquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En met mij wou je ook al niet trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |