Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Al die dingen die jullie noemen, voor mijn tijd
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Werkt gewoon veel beter vind ik
Ook Groningen zit op www ipv gwquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of dat hadden ze gewoon niet in Grunn.
Ik word al nat bij de gedachte!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een keer 10 kudo's gedropt tussen je voorgevel, whoop whoop!
PF heb ik ook en FB ook en hyves ook!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nu alleen nog Partyflock, facebook en hyves?
Wij kunnen dit nooit meer winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik dus!![]()
Het is gewoon een battle
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook Groningen zit op www ipv gw
Niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet niet onzeker in een hoekje gaan staan he
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, in kroegen kom ik ook niemand tegen.
Been there, done that, voor mij werkt dat niet. Datingsites ook niet overigensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Beste vriend zat eerst ook altijd op datingsites. Dus ik zeg: je moet gaan stappen, naar de kroeg. En nu heeft hij een hele leuke chick gevonden![]()
Werkt gewoon veel beter vind ik
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
We moeten niet opgevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij kunnen dit nooit meer winnen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel jammer dat je Superdudes niet had, daar had je best mee kunnen doen aan de battle.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je op het biljart staat te dansen trek je veel meer aandacht inderdaad
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:29 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je niet dat krijg je met het samenvoegen van de SC.
Maar doe maar korte samenvatting dan.
En op internet is iedereen op zoek naar een serieuze relatie natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in kroegen zijn mensen vaak oppervlakkig aan het stappen... zou dat ook niet anraden om een leuk iemand te vinden
Wat dan wel snarf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ooit zal het ons lukken!quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat was sarcasmequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
Zelfverzekerd de kroeg binnenstappen, beetje dansen, en lekker open zijn
Hij wil je maten ook wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
Pas op voor Kreequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoi ik ben -Engel-, v, 32, single vanaf uhm 2010 ergens, nieuwe liefdes 0, nieuwe mensen ontmoet tig... gezellig ja... meetings ja, pincode krijg je niet... zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |